Gjest manic Skrevet 10. april 2005 #1 Skrevet 10. april 2005 Finnes det mange slike, jeg har ikke sett noen bortsett fra en fra bodyshop (men den er tjukk og jeg liker den rett og slett ikke) Jeg vil ha en tynn fin penn til fargelegge røde prikker i trynet Synes det er litt klattet med vanlige flytende concealere når man skal skjule små ting. Synes heller ikke at de med kost på gjør saken bedre. Så ja?
Gjest Gjesta Skrevet 10. april 2005 #2 Skrevet 10. april 2005 Shiseido har muligens en slik concealer :klø:
Gjest hjalmarlover Skrevet 12. april 2005 #5 Skrevet 12. april 2005 Avene(fåes på apotek) har en blyantdekkstift hvor den ene enden er beige og den andre er gønn. Beige for å jevne ut huden og grønn for å dekke over rødhet og mørke ringer. Så på den på apoteket...Tror den koster 130-140 kr eller noe.
Gjest Anonymous Skrevet 12. april 2005 #7 Skrevet 12. april 2005 Jeps,grønn ja...Virker kanskje litt rart,men det blir jo ikke grønt på huden selvfølgelig. Er fint til å tone ned røde prikker og partier med. Den fra Avene som jeg skrev om over har jeg ikke prøvd,så vet ikke om den gjør jobben sin. har selv vært stor fan av Chanel correcteur(?) kompakt concealer i sånn skrin. de har 4 farger(grlnn,rosa,beige og gul-brunt.) Forskjellige farger til hva du ønsker å skjule- for eks skjuler du mørke ringer undre øynene med beige og med rosa kan du skjule pigmentflekker...Men dette skal ikke "virke" som vanlig concealer som påføres etter foundation- dette skal du legge på FØR foundation. Selv bruker jeg det ikke så veldig ofte- fordi jeg ikke har så veldig mye å skjule og fordi det tar nokså lang tid..Er litt sånn pirkete..
Gjest hjalmarlover Skrevet 12. april 2005 #8 Skrevet 12. april 2005 Jeps,grønn ja...Virker kanskje litt rart,men det blir jo ikke grønt på huden selvfølgelig. Er fint til å tone ned røde prikker og partier med. Den fra Avene som jeg skrev om over har jeg ikke prøvd,så vet ikke om den gjør jobben sin. har selv vært stor fan av Chanel correcteur(?) kompakt concealer i sånn skrin. de har 4 farger(grlnn,rosa,beige og gul-brunt.) Forskjellige farger til hva du ønsker å skjule- for eks skjuler du mørke ringer undre øynene med beige og med rosa kan du skjule pigmentflekker...Men dette skal ikke "virke" som vanlig concealer som påføres etter foundation- dette skal du legge på FØR foundation. Selv bruker jeg det ikke så veldig ofte- fordi jeg ikke har så veldig mye å skjule og fordi det tar nokså lang tid..Er litt sånn pirkete.. Sorrry,det var meg...Glemte å skrive på navn..Igrunnen ikke så viktif,men..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå