Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvor kjøper jeg dette til en rimelig penge? Den må ikke være for stor. Fant noen kule hos Dell i usa, spesielle for kvinner, de så nesten ut som vanlige vesker.. Men de sender vel ikke til Norge..

Forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå vet jeg jo ikke akurat hva du er ute etter, men.... Selv fant jeg en som jeg syntes var OK hos Clas Ohlsson. Den var nokså liten og nett og kostet ikke skjorta.... Ellers kunne jo Biltema vært verdt å sjekke, eller andre tilsvarede kjedebutikker. Tror enkelte bokhandler også har PC-vesker og har sett dem hos Elkjøp.

Gjest GreenSky
Skrevet

Jeg ville kjøpt en vanlig veske i veskebutikk av riktig størrelse som passet til pc. Pc-vesker roper "kom og stjel meg".

Skrevet

Jeg kjøpte min hos Cmputer City på Alnabru i Oslo.

Den ser ut som en vanlig, stor veske og er laget av vanlig stoff (ikke skinn).

De hadde ganske godt utvalg av vesker og sekker som ikke så ut som vanlige PC-vesker.

Jeg vil ikke anbefale å bruke vanlig veske eller sekk, da de ikke er avstivet på samme måte som en veske/sekk som er spesiallaget for PC. Veska bør passe akkurat til PC-en, slik at den ikke blir kastet rundt. Det bør også være plass til kabler, mus og evt. annet utstyr du trenger.

Skrevet

Binders har ganske rimelige pc-vesker. Men designen er kanskje ikke den mest spennende.

Gjest Gjesta
Skrevet

Morris har enkle, polstrede laptopvesker fra Travelpro (koffertmerke) til mellom 3-400kroner. Jeg er veldig fornøyd med min, spesielt det at den ikke er så omfangsrik. Kjæresten kjøpte nylig ny bærbar PC, og han kjøpte samme veske.

Skrevet

Jeg vil anbefale Jansport-sekk til laptop. Altså den som har egen lomme til laptopen bakers. For som regel skal man ha med seg noe mer også...

Gjest Anonymous
Skrevet

tusen takk for mange svar! Jeg skal sjekke ut litt av hvert tenker jeg.. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...