Gå til innhold

Dere som fjerner alt hår, hvordan??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 

Jeg lurer på, dere som fjerner alt går der nede, går dere til voksesalong hver mnd eller gjør dere det selv eller hva? Jeg synes det er litt dyrt, men det blir så stygt og vondt når jeg gjør det selv.. Bare lurte hva folk flest gjør. 

Anonymkode: 89825...9ff

Videoannonse
Annonse
Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare lurte hva folk flest gjør. Anonymkode: 89825...9ff

Folk flest lar det være slik det er ment å være. ;) 

Anonymkode: 9b95f...c08

• Liker 1
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sikkert, men av de som velger å fjerne hår... var jeg utydelig i hi?

• Liker 6
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke det stemmer.

Gikk fast til voksesalong da jeg bodde i utlandet i noen år, og etter det begynte jeg å gjøre det selv, før jeg til slutt fjernet alt med laser (igjen i utlandet, mye billigere enn i Norge). Lurt å gå til profesjonelle før man begynner med voksing selv! Og bruk varmvoks, ikke strips i så fall.

Anonymkode: 04067...c23

Skrevet

Jeg bruker barberhøvel, og har aldri opplevd at det er vondt, eller at resultatet blir stygt, nuppete, rødt og ujevnt. Det jeg gjør er å stå en stund i varmt vann før jeg begynner å barbere meg (da "mykner" huden, på en måte). Bruker ikke barberingskrem (opplever at det blir for glatt og at jeg lettere kutter meg), men helt vanlig håndsåpe. Mulig at min hud ikke er så sensitiv.

Anonymkode: 3fd39...1ad

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bruker barberhøvel, og har aldri opplevd at det er vondt, eller at resultatet blir stygt, nuppete, rødt og ujevnt. Det jeg gjør er å stå en stund i varmt vann før jeg begynner å barbere meg (da "mykner" huden, på en måte). Bruker ikke barberingskrem (opplever at det blir for glatt og at jeg lettere kutter meg), men helt vanlig håndsåpe. Mulig at min hud ikke er så sensitiv.

Hva gjør du med håret bak...? Har brukt barberhøvel foran selv, men synes det vokser for fort ut igjen...:)

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke det stemmer.

Gikk fast til voksesalong da jeg bodde i utlandet i noen år, og etter det begynte jeg å gjøre det selv, før jeg til slutt fjernet alt med laser (igjen i utlandet, mye billigere enn i Norge). Lurt å gå til profesjonelle før man begynner med voksing selv! Og bruk varmvoks, ikke strips i så fall.

Hvordan synes du laser har fungert?:)

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan synes du laser har fungert?:)

Veldig bra, gikk 6 ganger og vil si at 80% er helt borte. Kunne sikkert gått et par ganger til for å fått bort alt, men de siste 20% er så enkle å fjerne at jeg foreløpig ikke gidder.

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva gjør du med håret bak...? Har brukt barberhøvel foran selv, men synes det vokser for fort ut igjen...:)

Jeg setter meg på en måte ned i en knebøy, beina litt bredt. Høres litt rart ut :fnise: Synes det funker greit. Håret vokser fort ut her også, selvsagt irriterende, men det går jo ganske fort å barbere mens jeg venter på at balsamen skal virke.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hei! 

Jeg lurer på, dere som fjerner alt går der nede, går dere til voksesalong hver mnd eller gjør dere det selv eller hva? Jeg synes det er litt dyrt, men det blir så stygt og vondt når jeg gjør det selv.. Bare lurte hva folk flest gjør. 

Skal du fjerne absolutt alt med voks er det utrolig vanskelig å klare det selv så må bli salong selv om det koster en del.Eller gjøre som jeg og venninna min, gjøre det på hverandre. Kan nok være litt flaut men vi tar gjerne noen glass vin for å fjerne sjenansen og så er det jo bare å sette i gang. Blir mange morsomme kommentarer og mye latter 😉 

Anonymkode: 25ea5...afd

Skrevet

Jeg bruker høvel, synes det er greit og effektivt. Leppene og rundt der kan jeg egentlig barbere hver dag uten problem, mens vulvaen virker litt mer sensitiv. Her er det annen hver dag eller sjeldnere, og noen ganger med hårene, selv om jeg synes det å barbere mot blir bedre.

Har prøvd voks på meg selv alene (strips) men dette blir aldri bra! Mye hår som sitter igjen, og rundt en del hårsekker blir det rosa eller rødt, som bruker lang tid på å forsvinne (vulva). Ser ut som jeg har en hudsykdom 😐 

Rumpesprekken vokser jeg, med strips. Setter meg på huk, klistrer på og river av. veet voksstrips. Nå har ikke jeg for vane å studere meg selv sånn kjempenøye i rumpa, men det føles ut som det blir mye bedre enn å vokse foran. Greit å få dét vekk, liksom 😛 Lekkert er det ikke!

Drømmen er laser, men så var det dette med økonomi... Meh :( Har en Phillips Lumea, og den har ikke vært effektiv på håret i underlivet, dessverre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...