Gå til innhold

Kjæreste/samboer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :) 

har 1 barn på 13. Var sammen med barnefar for over 10 år siden. Var i et 7års samboerskap etter det.- Han hadde 2 barn.

fikk ny samboer, uten barn , å flyttet i fra han for over 7mnd siden.

har nå finne verdens snilleste mann, uten barn. å lurer på når det er naturlig at mitt barn får treffe han, å eventuelt at han overnatter hos oss? Å eventuelt samboerskap?

Setter pris på snille og ikke dømmende svar :) 

-første gang jeg er her😉

Anonymkode: 1d52a...c2e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når det føles naturlig☺️ Gratulerer med å finne en snill og god mann! 

Anonymkode: 9256d...62c

Skrevet

Hvor lenge har du kjent den nye mannen? 

Har du snakket med barnet ditt om hva han/hun føler når mamma får seg kjæreste og hva han/hun føler når de har bodd sammen med kjærestene og besøk og alt det der? 

Anonymkode: fac51...d67

• Liker 1
Skrevet

Takk for det :) 

Vil bare gjøre ting riktig for jentungen! 

Som er en empatisk og god jente❤️

Hu lurer på når jeg skal få meg kjæreste 😍

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvor lenge har du kjent den nye mannen? 

Har du snakket med barnet ditt om hva han/hun føler når mamma får seg kjæreste og hva han/hun føler når de har bodd sammen med kjærestene og besøk og alt det der? 

Hei. Vi har snakka om hva hu føler rundt Det ja. Hun vil veldig gjærne at jeg skal få meg kjæreste. Tidligere kjæreste traff hu han etter 3-4 mnd,-men han kjente jeg fra før..

han nye nå, har jeg kjent bare 3 mnd.

så må vente til jeg å han blir mer kjent ja.. men hvor er grensa? 

Skrevet
Akkurat nå, -wimsa- skrev:

Hei. Vi har snakka om hva hu føler rundt Det ja. Hun vil veldig gjærne at jeg skal få meg kjæreste. Tidligere kjæreste traff hu han etter 3-4 mnd,-men han kjente jeg fra før..

Hu har syntes det har vært veldig greit når jeg hadde samboer. Ikke noe problem ned det. Må også si at jeg har hu 50%

Skrevet
Akkurat nå, -wimsa- skrev:

Jeg vil si at grensa er når sommerfuglene har gitt seg bittelitt og du er litt mer klar i toppen :) men at alt er opp til deg og hva du og magefølelsen din føler.

Når jentungen lurer på når du får deg kjæreste igjen er jo ett veldig godt utgangspunkt. Men fortsatt litt greit å ikke bare hive mann etter mann inn i livet hennes (sier ikke at det er det du gjør, men derfor jeg tenker at det er godt å vente bittelitt til forelskelseståka har letta litt :)

• Liker 2
Skrevet

Synes du høres snill og omsorgsfull ut. Fint at du tenker på barnets beste. Det har sikkert vært tungt for både deg og din datter mad 3 samboerskap som ikke gikk. Kan forstå at du er usikker denne gangen, og tenker deg godt om. Fornuftig av deg. Du kjenner jo ham ikke så godt enda, og de andre tenkte du sikkert det samme om i begynnelsen; at du hadde truffet en snill mann.

Jeg ville i hvert fall ikke første gang din datter møter ham, presentert ham som din kjæreste, eller vist at dere var kjærester med å kysse og klemme. Jeg tenker det er best at hun første gang hun møter ham, at han er en god venn. Ta det stille og rolig.

Hva tenker din kjæreste om det da?

Skrevet

Takk :) 

ja, di andre forholda var jeg uheldig med, ikke så snille menn, som kom frem når vi flytta i sammen ja :( 

så er veldig skeptisk egentlig, pga di andre vonde forholdene. 

Han nye er egentlig stikk motsatt av di andre, å han lar meg styre showet, med tanke på jentungen. Å at han er villig til å vente på meg, når jeg er klar :) 

han er opptatt av jentungen, på en omsorgsfull god måte, i det jeg har fortelt han om hu.

men selv om han Virker som han virkelig bryr seg om meg å jentungen, å sier at han ikke vil miste oss, sitter jeg å er skeptisk.. pga erfaring ..

jeg vil ta det veldig stille å rolig ja! Å tenker at det er veldig voksent gjort av nye mannen at han lar meg bruke min tid, å at han har forståelse for min erfaring tidligere, å jentungen :) 

må bli bedre kjent som sagt !!

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil si at grensa er når sommerfuglene har gitt seg bittelitt og du er litt mer klar i toppen :) men at alt er opp til deg og hva du og magefølelsen din føler.

Når jentungen lurer på når du får deg kjæreste igjen er jo ett veldig godt utgangspunkt. Men fortsatt litt greit å ikke bare hive mann etter mann inn i livet hennes (sier ikke at det er det du gjør, men derfor jeg tenker at det er godt å vente bittelitt til forelskelseståka har letta litt :)

Takk for svar :) 

ja jeg er litt «ør» med sommerfugler enda ja 😂

å ha antenne ute på hvordan han «ser» jentungen og tenker rundt barn på 13, da han ikke har egene barn. 

Så skal ta meg god tid!! 

Vil jo at jentungen skal bli sett, å at han kan tenke fornuftig rundt en 13 åring. Hu er fortsatt barn, selv om hu selv trur noe annet😂

Skrevet

Hvordan klarer du å finne nye menn hele tida? Er du veldig sexy eller pen?

Anonymkode: 6e773...ade

Skrevet

Jeg kan ikke akkurat si det nei😂

på nesten 14 år, har jeg hatt 3 forhold, 4 med han siste nå, om det blir noe.. er det mye? 

Skrevet
4 minutter siden, -wimsa- said:

på nesten 14 år, har jeg hatt 3 forhold, 4 med han siste nå, om det blir noe.. er det mye? 

Det er ganske mange med tanke på at du har barn. Hva med å bo noen år alene og finne roen alene? Må du absolutt være samboer?

Anonymkode: 96559...8f2

Skrevet
48 minutter siden, -wimsa- skrev:

ja, di andre forholda var jeg uheldig med, ikke så snille menn, som kom frem når vi flytta i sammen ja :( 

Derfor kan det være lurt å vente, ja.   Er det ikke fint å være kjærester og bo hver for dere? Dere kan bytte på å komme på besøk og f.eks spise middag hos hverandre.

Han nye er egentlig stikk motsatt av di andre, å han lar meg styre showet, med tanke på jentungen. Å at han er villig til å vente på meg, når jeg er klar :) 

Det er fint, men det bør være en selvfølge av ham.

han er opptatt av jentungen, på en omsorgsfull god måte, i det jeg har fortelt han om hu.

men selv om han Virker som han virkelig bryr seg om meg å jentungen, å sier at han ikke vil miste oss, sitter jeg å er skeptisk.. pga erfaring ..

Jeg hadde blitt skeptisk til noen som sa de var redd for å miste meg. Jeg vil ikke være noens eiendom. Mye mer kjærlig å vise hvor høyt han elsker deg. Si det, og vise det med handling. et gjør han sikkert og, vel?D

jeg vil ta det veldig stille å rolig ja! Å tenker at det er veldig voksent gjort av nye mannen at han lar meg bruke min tid, å at han har forståelse for min erfaring tidligere, å jentungen :) 

må bli bedre kjent som sagt !!

Skulle jo være en selvfølge å vise forståelse og omsorg. Så fint.

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan klarer du å finne nye menn hele tida? Er du veldig sexy eller pen?

Anonymkode: 6e773...ade

Sikkert fordi hun er snill og omsorgsfull. Tenker mer på andres beste, enn sitt eget.

7 minutter siden, -wimsa- skrev:

Siden du har barn, er det ikke så trygt å ha flere samboere som forsvinner. Du bør tenke deg godt om før du blir samboer. Det har vel vært vanskelig for deg og. Når barnet ser at det er vanskelig for mor, er det også vanskelig for barna.

Skrevet

Nr 1 var barnefar selv. Å nr 2 var et langvarig forhold på 7 år. Nr 3 var ikke et godt valg nei.. 

så er ikke som at jeg MÅ ha samboer nei! 

Å er også en grunn for at disse forholdene ikke varte! Er ikke noe jeg ønsket selvfølgelig !! 

Ønsker selvfølgelig å finne livspartner å ha det godt å trygt! En familie rett å slett! 

Men ja, jeg har det greit alene også , i sammen med jentungen❤️ 

Skrevet
5 minutter siden, -wimsa- skrev:

Nr 1 var barnefar selv. Å nr 2 var et langvarig forhold på 7 år. Nr 3 var ikke et godt valg nei.. 

så er ikke som at jeg MÅ ha samboer nei! 

Å er også en grunn for at disse forholdene ikke varte! Er ikke noe jeg ønsket selvfølgelig !! 

Ønsker selvfølgelig å finne livspartner å ha det godt å trygt! En familie rett å slett! 

Men ja, jeg har det greit alene også , i sammen med jentungen❤️ 

Vil vel si at jeg er en omsorgsperson. Er helsefagarbeider, som også da sier seg selv at jeg elsker jobben min, å bryr meg om andre.

jeg vet, å kommer til å ta dette piano , for å være helt sikker!! 

Alt jeg ønsker er at jentungen skal ha det bra! Hu er nr 1, UANSETT!!❤️

Jeg skrev dette innlegget fordi jeg har mange tanker å følelser rundt dette. Å godt å høre fra andre enn venner og familie innimellom ;) 

men innerst inne vet jeg hva som må gjøres, å kluet er tid :) 

di andre forholda kunne jeg vært foruten, men sånn er det da, å er vel da man lærer å bruker antenner! Dattera mi har ikke blitt utsatt for noe påkjenning i disse andre forholda føler jeg, utenom kanskje på nr 3, hvor forholdet ikke varte så mange år.

takker for alles mening om saken :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...