Gå til innhold

Frekke kg brukere.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er grunnen til at så mange kg brukere er frekke? Har rett og slett sluttet å opprette seriøste tråder fordi det sitter troll bak et tastatur å venter på å angripe trådstarter.

De fleste ønsker konstruktiv kritikk eller tilbakemelding på en ordentlig, og saklig måte. Men når man gjentatte ganger får slengt frekke kommentarer i trynet så blir man lei! Hvorfor er det så vanskelig å være høflig inne på forumet. 

Det er utrolig mange som genuint har spørsmål de lurer på. Er det så vanskelig å ta mennesker på alvor. Det sitter mest sannsynlig en person å faktisk er bekymret, nysgjerrig og generelt trenger gode råd fra andre med erfaring.

Anonymkode: bb1a0...cab

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange tråder er jalla og får svar deretter. Hva som er jalla er jo den enkeltes oppfatning.

Anonymkode: fa7a0...910

• Liker 1
Skrevet

Det er vanskelig å ta på alvor (evt svare høflig på) spørsmål som man lett får svar på med et google-søk. DET er det JEG forbinder med trolling. 

Anonymkode: 5bfd5...9aa

Skrevet

Hva forbinder dere egentlig med "frekkhet" da? 

Enkelte brukere takler jo ikke en gang at folk kommer med spørsmål, eller ber om kilder på en eller annen påstand. Så begynner de å sutre og klage over at folk viss nok er så uhøflige og "slemme" mot dem.    

Det er enkelte så tydeligvis ønsker at de selv, og bare dem, kan skrive hva pokker de ønsker. Men at ingen andre dkal få muligheten til å være uenige, eller komme med noen spørsmåk... 

Anonymkode: fabe9...a39

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva forbinder dere egentlig med "frekkhet" da? 

Enkelte brukere takler jo ikke en gang at folk kommer med spørsmål, eller ber om kilder på en eller annen påstand. Så begynner de å sutre og klage over at folk viss nok er så uhøflige og "slemme" mot dem.    

Det er enkelte så tydeligvis ønsker at de selv, og bare dem, kan skrive hva pokker de ønsker. Men at ingen andre dkal få muligheten til å være uenige, eller komme med noen spørsmåk... 

Jeg syns absolutt ikke det du skriver her er frekk oppførsel. At man gjerne ønsker kilder, og kommer med andre spørsmål knyttet til tema er innenfor etter min mening. Å syns man skal godta svar som er konstruktiv kritikk. Og vi er forskjellige så uenige er man ofte.

Med frekkhet tenker jeg brukere som går til angrep på trådstarter. Kommer med useriøse kommentarer som ikke har noe med tema å gjøre eller i nærheten av hva ts lurer på. Rett å slett håner ts, og gjør narr av brukeren. Virker som det er brukere her inne som har et mål om å mobbe, og lage kvalme rett å slett. 

Som en bruker skrev over her. Bruk google søk. Klassisk svar som jeg syns er undøvendig. De fleste vet at de kan bruke google, men de finner kanskje ikke det de leter etter eller ønsker å høre fra noen med erfaring. La være å svare the som er tydelig for de fleste av oss. Har man ikke noe konstruktivt å komme med så la være.

Dette er noen eksempler fra min side. 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns absolutt ikke det du skriver her er frekk oppførsel. At man gjerne ønsker kilder, og kommer med andre spørsmål knyttet til tema er innenfor etter min mening. Å syns man skal godta svar som er konstruktiv kritikk. Og vi er forskjellige så uenige er man ofte.

Med frekkhet tenker jeg brukere som går til angrep på trådstarter. Kommer med useriøse kommentarer som ikke har noe med tema å gjøre eller i nærheten av hva ts lurer på. Rett å slett håner ts, og gjør narr av brukeren. Virker som det er brukere her inne som har et mål om å mobbe, og lage kvalme rett å slett. 

Som en bruker skrev over her. Bruk google søk. Klassisk svar som jeg syns er undøvendig. De fleste vet at de kan bruke google, men de finner kanskje ikke det de leter etter eller ønsker å høre fra noen med erfaring. La være å svare the som er tydelig for de fleste av oss. Har man ikke noe konstruktivt å komme med så la være.

Det*

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva som egentlig regnes som "frekk" oppførsel kan sikkert variere en god del avhengig av hvem man spør... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...