Gå til innhold

Hvor spontane er dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hvor spontane det er vanlig å være i et parforhold, og hvem som da tar initiativ og hvordan. Minnes et tidligere forhold jeg var i der han kunne komme f.eks. når jeg stod foran speilet på badet og bare ta meg der og da. Må innrømme at jeg godt kunne tenkt meg å ha deg sånn, men det er ikke noe mannen kunne ha gjort. Samtidig er jeg ikke særlig spontan selv heller, det mest spontane jeg gjør er vel å ta initiativ til sex når vi er i sofaen og ser TV... Så hva er vanlig?

Anonymkode: d7efe...72d

Videoannonse
Annonse
Gjest Noenlundelikefremt
Skrevet

Kan bare svare for meg selv, men på en vanlig uke har vi spontan sex 1-2 ganger. Initiativet er nok jevnt fordelt på oss begge. Hennes mest vanlige måte å initiere på er å møte meg i gangen når jeg kommer hjem. Jeg kjenner meg igjen i det du skrev om eksen din, det er et eller annet med settingen når hun står foran speilet på badet eller ved kjøkkenbenken, med ryggen til meg.

Hvorfor vil sånne ting være umulig for mannen din tenker du? 

Skrevet

Det blir mest spontane blowjob’er, jeg vet han liker det utrolig godt når det kommer sånn plutselig. Ellers hender det, men stort sett har vi sex i senga og da blir det jo oftest ikke like uventa ;) 

Skrevet

Er så sexy med den type spontanitet foran baderomsspeilet eller i bilen eller på kjøkkenet når man er nyforelsket! Men det må komme av begjær og forelskelse og ikke bare for å få en quickie for å tømme seg. Min erfaring med den ene mannen som var spontan og begjærende på den måten, som aldri kunne holde hendene vekk fra meg og som konstant fikk meg til å føle meg sexy var at det dabbet av og forsvant etter nyforelskelsen hadde lagt sex. Etter det ble sex en mer rutinemessig greie når vi la oss....

Anonymkode: b5f35...13e

Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er så sexy med den type spontanitet foran baderomsspeilet eller i bilen eller på kjøkkenet når man er nyforelsket! Men det må komme av begjær og forelskelse og ikke bare for å få en quickie for å tømme seg. Min erfaring med den ene mannen som var spontan og begjærende på den måten, som aldri kunne holde hendene vekk fra meg og som konstant fikk meg til å føle meg sexy var at det dabbet av og forsvant etter nyforelskelsen hadde lagt sex. Etter det ble sex en mer rutinemessig greie når vi la oss....

Hvor lenge varte nyforelskede?

Anonymkode: 8d343...b30

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor lenge varte nyforelskede?

Anonymkode: 8d343...b30

For oss dabbet det av allerede etter 5-6 måneder men for andre kan nyforelskelsen vare i et år eller mer

Skrevet

Ser en skrivefeil i forrige innlegget mitt. Jeg skrev at spontaniteten dabbet av etter nyforelskelsen hadde lagt sex men det skal stå etter den hadde lagt seg såklart :) (nest siste setninga)

Skrevet

Jeg kunne være spontan den første tiden, og i tillegg jobbe hardt for god sex og romantikk. Men etter et år sa sambo at hun egentlig ikke likte sex noe særlig, og ihvertfall ikke ofte, og så dabbet det.....og det ekstremt fort. 

Nå har jeg elskerinne og sambo slipper å ha sex i det hele tatt. Hun slipper tilogmed å dele soverom med meg. Men hun setter pris på villa, hytte, ny bil og et liv med tilgang på ressurser.....så hun bor her ennå ser det ut som 😊

Anonymkode: e4769...a26

Gjest Paramount
Skrevet

Tidlig i forholdet kunne jeg ha sex mens hun holdt på med matlaging. Etter en tid gir forutsigbarhet mer mening enn overraskelser.

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kunne være spontan den første tiden, og i tillegg jobbe hardt for god sex og romantikk. Men etter et år sa sambo at hun egentlig ikke likte sex noe særlig, og ihvertfall ikke ofte, og så dabbet det.....og det ekstremt fort. 

Nå har jeg elskerinne og sambo slipper å ha sex i det hele tatt. Hun slipper tilogmed å dele soverom med meg. Men hun setter pris på villa, hytte, ny bil og et liv med tilgang på ressurser.....så hun bor her ennå ser det ut som 😊

Du høres ut som du er dårlig i senga og derfor likte hun ikke sex med deg. Høres ut som en mann som kjøper damene dine, la meg gjette, du gir også elskerinna materielle fordeler som gaver, ferier eller booker hotell til dere når dere møtes?

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du høres ut som du er dårlig i senga og derfor likte hun ikke sex med deg. Høres ut som en mann som kjøper damene dine, la meg gjette, du gir også elskerinna materielle fordeler som gaver, ferier eller booker hotell til dere når dere møtes?

Nei, jeg er en fyr som strevde skikkelig hardt for å gjøre det så bra jeg bare kunne.

Har blottlagt meg fullstendig, gitt alt og har innsett at ikke alle liker sex, eller at kjemien hennes brått endret seg på det feltet når hun var vel etablert i mitt liv og mitt hjem.

Har hatt to samboere før henne og vi har hatt gode sexliv. Min elskerinne er en tidligere  eks fra ungdomstiden og det ligger ingen økonomiske baktanker rundt vårt forhold. Bare to voksne som ikke har det så bra på hver vår front men likevel trenger noen.

Jeg har bare vært dum og det får jeg prøve å gjøre noe med.

Kan jeg få spørre hvorfor du tar den nedlatende hatefulle tonen til meg i innlegget ditt?

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan jeg få spørre hvorfor du tar den nedlatende hatefulle tonen til meg i innlegget ditt?

Fordi folk som er utro fortjener ikke respekt

• Liker 1
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg er en fyr som strevde skikkelig hardt for å gjøre det så bra jeg bare kunne.

Har blottlagt meg fullstendig, gitt alt og har innsett at ikke alle liker sex, eller at kjemien hennes brått endret seg på det feltet når hun var vel etablert i mitt liv og mitt hjem.

Har hatt to samboere før henne og vi har hatt gode sexliv. Min elskerinne er en tidligere  eks fra ungdomstiden og det ligger ingen økonomiske baktanker rundt vårt forhold. Bare to voksne som ikke har det så bra på hver vår front men likevel trenger noen.

Jeg har bare vært dum og det får jeg prøve å gjøre noe med.

Hvorfor gidder du å være sammen med samboeren din lenger? Herrgud, høres dritkjedelig ut.

Anonymkode: a7fb3...273

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor gidder du å være sammen med samboeren din lenger? Herrgud, høres dritkjedelig ut.

Anonymkode: a7fb3...273

Jeg jobber for å få til en endring på sivilstatus. Men det får store konsekvenser for henne så det er ikke bare å hive henne ut. 

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fordi folk som er utro fortjener ikke respekt

Og det anser du for å være din rolle å misjonere?

Du er feilfri og føler deg i posisjon til å dømme andre på bakgrunn av fire linjer i et innlegg på et forum.....🙄

Skrevet

Her er vi begge to like spontane og tar vell like mye initiativ begge to. Det kan være når den ene lager mat, når vi er på tur, når vi besøker hverandre på jobb ,ja i ganske mange situasjoner egentlig🙂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...