Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nå 10dpo, er 100% sikker at jeg vet når EL var. Hadde festeblødning ved forrige svangerskap på 4/5 dpo. Ellers aldri blødd eller hatt småblødninger før mensen. 

Fikk blødning 4 dpo denne syklus som minnet om festeblødning forrige svangerskap. Festeblødningen var fersk rødt blod forrige gang og varte en dag. 

Denne blødningen varte også en dag men i større mengde. Type at det bare renner ned i toalettet. Hadde en dag pause hvor det ikke var noe blod. Fikk ganske vondt i magen dagen etter og begynte plutselig å blø ferskt rødt blod igjen. Dette varte en halv dag før det ga seg. Altså blødning 4 dpo og 6 dpo. Har ikke blødd siden.

Noen som har opplevd lignende og som var gravide? Dersom det var festeblødning burde jeg vel ha hatt positiv test nå? Jeg har aldri blødd verken før eller etter mensen så jeg synes dette var veldig merkelig. Hadde positivt graviditetstest 8/9 dpo forrige gang så føler vel egentlig at løpet er kjørt for denne gang i og med at jeg nå er 10 dpo.  Noen som har fått positiv test tidlig ved en graviditet og sen positivt test ved annen graviditet? 

Anonymkode: ee4ab...65b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden du er helt sikker regner jeg med at du temper. Da må du nesten bare følge med videre på grafen og se.. :)

Anonymkode: 5154d...253

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...