Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2005 #1 Skrevet 10. april 2005 Valpen min har hvitt ansikt, men siden det ofte renner tårer av øynene har pelsen blitt misfarget/gul. Dette får jeg ikke bort. Finnes det noe smart som fjerner dette lett?
Brunhilde Skrevet 10. april 2005 #2 Skrevet 10. april 2005 Jeg har sett en sånn liten flaske med et eller annet som skal hjelpe i dyrebutikken. Sjekk der, du.
Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2005 #4 Skrevet 10. april 2005 Skal sjekke dyrebutikken neste gang :-) Går ikke av med vann og bomull nei. Skjønner ikke hvorfor det sitter sånn fast. Har tom prøvd sminkefjerner-serviettene mine.. :oops:
Cherie Skrevet 11. april 2005 #5 Skrevet 11. april 2005 meget mulig av hvit pels funker som bleket hår..også det drar jo til seg alt! Vær litt forsiktig med hva du bruker så nært øyet i alle fall.
Gjest Anonymous Skrevet 11. april 2005 #6 Skrevet 11. april 2005 Ja, vær forsiktig med hva du bruker så nære øyet! Spør dyrlegen eller dyrebutikken!
Gjest Anonymous Skrevet 11. april 2005 #7 Skrevet 11. april 2005 Er selvølgelig forsiktig. De sminkeserviettene er veldig milde og uten parfyme. Prøver ikke på noe mer før jeg evt finner noe i en dyrebutikk som er egnet til det.
Gjest Anonymous Skrevet 11. april 2005 #9 Skrevet 11. april 2005 Hva med kamillete? Ella Hva slags egenskaper har den?
flowerpower Skrevet 11. april 2005 #10 Skrevet 11. april 2005 Du får et "stoff" i dyrebutikken. Da jeg hadde hvit utstillingskatt måtte jeg bruke det. Husker ikke hva det heter,men du kan jo også høre med en hundeklubb for den type hund du har De holder seg finere om du er veldig flink til å tørke øynene dens.
Gjest Anonymous Skrevet 11. april 2005 #11 Skrevet 11. april 2005 Du får et "stoff" i dyrebutikken. Da jeg hadde hvit utstillingskatt måtte jeg bruke det. Husker ikke hva det heter,men du kan jo også høre med en hundeklubb for den type hund du har De holder seg finere om du er veldig flink til å tørke øynene dens. Funket det stoffet fra dyrebutikken? :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå