Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Missuganda
Skrevet

Hei,

er det noen som har vært på den? har veldig lyst til å dra, men må først vite om det er verdt å se. Er det noen som har kommentarere??? :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:hoho:

Var på den i helga, og lo ganske mange ganger...så bare gå å se den du.

Skrevet

Syntes den var MYE dårligere enn de tidligere filmene.

LilliB.

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei du!

Hvis du liker de forrige Austin Powers-filmene, så tror jeg du kommer til å elske denne!

Jeg gjorde i hvert fall det!!

Gjest Missuganda
Skrevet

Jeg så av noen avisomtaler i dag at denne var bedre en de to forrrige. Vel, da gjenstår det å få samboer med på denne da.... :blunke:

Skrevet

Vet ikke hva slags samboer du har, men en mann som innerst ikke har lyst til å se Beyonce Knowles springe rundt semi-lettkledd tror jeg ikke finnes. ;) (Betyr ikke at han innrømmer det overfor deg, da. ;) )

Austin Powers 3 er til tider hysterisk morsom, til tider litt fragmentert. Jeg lo gjennom hele filmen, noen ganger nesten nok til å dette av stolen.

Spoiler:

Tom Cruise som Austin Powers er nesten verd pengene!

Catzy

Gjest Missuganda
Skrevet
Vet ikke hva slags samboer du har' date=' men en mann som innerst ikke har lyst til å se Beyonce Knowles springe rundt semi-lettkledd tror jeg ikke finnes. ;) (Betyr ikke at han innrømmer det overfor deg, da. ;) )[/quote']

He he, nå har det seg slik Catzy, at jeg er mye bedre å se på en Beyonce Knowels og til tider mye mer lettkledd enn henne, derfor..... :blunke:

Dessuten har jeg ikke en sånn teit mann at han må gå på kino for å se etter "fine" damer..

Skrevet

KONGEFILM Den anbefales!

Du har sikkert vært og sett den siden tråden startet for ørten dager siden, menmen.

Austin Powers rules : "Yeeeeah baby"

:D :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...