AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #21 Skrevet 8. februar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvilken Prada Dandy parfyme bruker dere? https://www.kicks.no/sok?q=prada+candy er så mange å velge mellom Anonymkode: 13eeb...a3b Candy skulle det selvsagt stå Anonymkode: 13eeb...a3b
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #22 Skrevet 8. februar 2019 På 7.2.2019 den 9.19, ekkoet skrev: Synd man ikke har luktemulighet via internett, kunne virkelig tenkt meg å funnet ut om alle disse tipsene ville stemme for meg. Jeg hadde egentlig trodd at det til en viss grad var individuelt for menn(esker) hvilken parfyme man responderete på, kanskje også knyttet opp mot minner. Jeg har ingen navn på hva jeg liker, men må vel si at "fruktig" er beskrivelsen jeg ville gitt på de som fenger meg/jeg legger merke til, mens "stram", eldre-dame-parfyme, har motsatt effekt. Ofte trenger det ikke en gang være i parfyme, konen har en håndkrem som lukter godt, merker hver gang hun har brukt den at jeg liker den lukten. Denne er faktisk eneste jeg husker jeg likte veldig godt for leenge siden. https://www.amazon.com/Cacharel-Women-Toilette-Spray-Ounces/dp/B000E7WG7Y Begger de to jeg nevnte er fruktige, men ikke "barnslige". The Scent - Hugo Boss 3 L´IMPÉRATRICE - Dolce & Gabbana Anonymkode: 0bae5...2d2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #23 Skrevet 8. februar 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Candy skulle det selvsagt stå Anonymkode: 13eeb...a3b Det er vel den originale til venstre de fleste snakker om. Kiss og Sugar Pop er andre varianter, og Flora og Gloss er EdT. Anonymkode: c00d2...b86 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2019 #24 Skrevet 9. februar 2019 På 7.2.2019 den 8.24, lillemy02 skrev: Ambergris er ikke ulovlig, hvor har du det fra? Nå måtte jeg undersøke! Det er ulovlig i USA og Australia, og jeg hørte om ulovligheten i en amerikansk serie. Antok da det gjaldt alle, men; Det er lovlig å selge ambergris man finner på stranda i resten av verden😁 Anonymkode: 31190...3bf
absinthia Skrevet 9. februar 2019 #25 Skrevet 9. februar 2019 På 7.2.2019 den 12.30, AnonymBruker skrev: Selv synes jeg at søte parfymer er det verste som finnes. Derfor er jeg ikke særlig begeistret for dameparfymer, men går heller i manneavdelingen for å snuse litt. Men jeg har funnet en som jeg har fått veldig mange komplimenter på: calvin klein euphoria. Den lukter ikke søtt eller for «jentete», men har en dyp sensuell lukt. Er faktisk den mest sexy parfymen jeg har luktet noen gang. Ser ut til at mannfolka digger den også;) Anonymkode: a64cb...71a Ja, den er faktisk veldig god. Den er egentlig en av mine yndlingsparfyner, men jeg kan ikke bruke den, fordi jeg blir snørrete, begynner å nyse og får vondt i hodet av den. - Skikkelig synd!
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2019 #26 Skrevet 9. februar 2019 Bruker aldri parfyme da jeg blir kvalm av lukta og tung i hodet. Kun naturlige oljer ol. Anonymkode: 1faa4...e4e
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2019 #27 Skrevet 9. februar 2019 Det som er interressant er at en parfyme kan lukte så forskjellig fra person til person. Anonymkode: 90853...608 6
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2019 #28 Skrevet 9. februar 2019 On 2/7/2019 at 12:30 PM, AnonymBruker said: Selv synes jeg at søte parfymer er det verste som finnes. Derfor er jeg ikke særlig begeistret for dameparfymer, men går heller i manneavdelingen for å snuse litt. Men jeg har funnet en som jeg har fått veldig mange komplimenter på: calvin klein euphoria. Den lukter ikke søtt eller for «jentete», men har en dyp sensuell lukt. Er faktisk den mest sexy parfymen jeg har luktet noen gang. Ser ut til at mannfolka digger den også;) Anonymkode: a64cb...71a Brukte den for endel år siden og fikk også komplimenter fra menn på den, men også fra fremmede damer som bare måtte spørre hvilken parfyme jeg brukte. En annen parfyme jeg har fått mange komplimenter og spm om er L.I.L.Y fra Stella McCartney. Anonymkode: c6cdc...f48
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2019 #29 Skrevet 9. februar 2019 De jeg har fått komplimenter på er Gucci Premiére, og YSL Black opium Anonymkode: abc45...6dd
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2019 #30 Skrevet 9. februar 2019 På 6.2.2019 den 5.04, Fresiaa skrev: Jeg har fått en del komplimenter av menn når jeg bruker Hugo Boss sin rosa «the scent». Men den er litt mild synes jeg. Fant en på Zara som luktet det samme og som varer mye lenger, og typen elsker den også (han merker ikke forskjell). 😂 Hva heter den fra zara? Anonymkode: e8072...ed2
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2019 #31 Skrevet 9. februar 2019 Samboeren min hater at jeg bruker parfyme fordi han elsker lukten av meg, spesielt lukten av håret mitt. Han ber meg ikke bruke parfyme og ikke vaske håret for ofte fordi lukten en bedre en dag eller to etter vask. Anonymkode: 881a0...86b 2
Fresiaa Skrevet 9. februar 2019 #32 Skrevet 9. februar 2019 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva heter den fra zara? Anonymkode: e8072...ed2 Wonder rose 😊 150kr ellerno. Sykt deilig!
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2019 #33 Skrevet 9. februar 2019 7 hours ago, AnonymBruker said: Samboeren min hater at jeg bruker parfyme fordi han elsker lukten av meg, spesielt lukten av håret mitt. Han ber meg ikke bruke parfyme og ikke vaske håret for ofte fordi lukten en bedre en dag eller to etter vask. Anonymkode: 881a0...86b Skriver under på den. En godluktende sjampo/dusjsåpe er mer enn nok for min del. Synes parfyme er fælt og minner meg om gamle damer rett og slett. - mann 29 Anonymkode: a55f1...a54
Rita87 Skrevet 9. februar 2019 #34 Skrevet 9. februar 2019 Den klassiske Jean Paul parfymen (Le Male)...mmmmm Dolce Gabbana Pour Homme også
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2019 #35 Skrevet 9. februar 2019 On 2/7/2019 at 12:16 PM, AnonymBruker said: Naturlig armhulesvette og ingen bruk av deodorant her. Vasker håret en gang per uke og dusjer hver tredje dag. Parfyme er utelukket og mannen min setter pris på meg helt ubarbert og naturlig. Anonymkode: 4b709...52b Dette er bare ekkelt. Du er voksen, dusj! Han aksepterer det kanskje, men man kan jo gjerne prøve å være litt feminin for mannen sin. Ikke akkurat noe å være stolt av å gå og lukte hodebunn og kropp selv om det ikke er direkte svettelukt. Anonymkode: 099fc...807 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2019 #36 Skrevet 9. februar 2019 Jeg bruker for det meste La petite robe noire fra Guerlain, den har jeg fått mye skryt for. Anonymkode: 8f691...343
Gjest Krampus Skrevet 9. februar 2019 #37 Skrevet 9. februar 2019 46 minutter siden, Rita87 skrev: Den klassiske Jean Paul parfymen (Le Male)...mmmmm Dolce Gabbana Pour Homme også Jeg bruker Le Male, den er så god. Så får det bare være at jeg lukter Volvoråner fra 2001 😄
Rita87 Skrevet 9. februar 2019 #38 Skrevet 9. februar 2019 1 minutt siden, Merricat skrev: Jeg bruker Le Male, den er så god. Så får det bare være at jeg lukter Volvoråner fra 2001 😄 😍
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2019 #39 Skrevet 11. februar 2019 På 8.2.2019 den 11.34, AnonymBruker skrev: Hvilken Prada Dandy parfyme bruker dere? https://www.kicks.no/sok?q=prada+candy er så mange å velge mellom Anonymkode: 13eeb...a3b Den originale☺️ Altså første på den siden Anonymkode: 97d7c...69d
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2019 #40 Skrevet 11. februar 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Den originale☺️ Altså første på den siden Anonymkode: 97d7c...69d Leser at den dufter karamell. Hvor sterk er denne lukten? Det er ikke det jeg forbinder med sexy, men menn gjør vel det da hvis de lar seg fenge av denne. Anonymkode: 13eeb...a3b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå