AnonymBruker Skrevet 6. februar 2019 #1 Skrevet 6. februar 2019 Jeg er så vanvittig matlei! Jeg har ikke lyst på noe mat for tiden. Jeg vil prøve lage nye og sunne retter men jeg gidder ikke fordi jeg har liksom ikke lyst på noe.. Har vært slik lenge nå 😩 Flere som har det sånn? Anonymkode: 54338...bde
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2019 #2 Skrevet 6. februar 2019 Jepp, nå er jeg gravid da og kaster det meste opp uansett. Men har hendt tidligere også, og da har jeg ikke presset meg selv noe særlig, annet enn å spise noe helt nytt ute en eller annen gang. Anonymkode: 6b6c7...d12 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2019 #3 Skrevet 6. februar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er så vanvittig matlei! Jeg har ikke lyst på noe mat for tiden. Jeg vil prøve lage nye og sunne retter men jeg gidder ikke fordi jeg har liksom ikke lyst på noe.. Har vært slik lenge nå 😩 Flere som har det sånn? Anonymkode: 54338...bde Du får gjøre som de gjør på Farmen da, leve på vassgraut, poteter og litt grønnsaker, inntil du er kurert for matleiheten din. Luksusproblemer kalles lidelsen din. Anonymkode: 4a138...352
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2019 #4 Skrevet 6. februar 2019 Hvem vil ha nye og sunne retter? Tror de fleste har det sånn som du beskriver. Vi foretrekker mat vi liker og er vant til, og vil ha nye, spennede retter nå og da, når vi selv har lyst til å prøve. Anonymkode: 8dc75...a69
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2019 #5 Skrevet 6. februar 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Du får gjøre som de gjør på Farmen da, leve på vassgraut, poteter og litt grønnsaker, inntil du er kurert for matleiheten din. Luksusproblemer kalles lidelsen din. Anonymkode: 4a138...352 Føler du deg mye bedre nå, nå som du fikk sitte anonym og være bitterfitte på KG? Anonymkode: 54338...bde 3
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2019 #6 Skrevet 6. februar 2019 Gå på Resturant og prøv noe nytt. Spiser du mye norsk mat? Junkfood eller asiatisk? Prøv noe helt nytt, kanskje du blir positivt overrasket. Anonymkode: 5aaaf...7da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå