Salt Skrevet 10. april 2005 #1 Skrevet 10. april 2005 Jeg bruker for tiden en glansspray fra Redken, men er ikke helt fornøyd. Synes den er nokså udrøy i bruk, i tillegg til at den lukter litt sterkt. Noen av dere som kan tipse meg om en bra glansspray?
glaciera Skrevet 10. april 2005 #2 Skrevet 10. april 2005 MOP Glisten glansspray er kjempefin, drøy og med en mild, ren duft. Liker TIGI Headrush også, men den lukter frukt.
Ibenholt Skrevet 12. april 2005 #3 Skrevet 12. april 2005 Jeg har vært på leting etter en kjempebra glansspray for håret leenge. Jeg fant en jeg er kjempefornøyd med, som ikke lukter for sterkt men veldig mildt og fint. Det er Osis+ fra Schwartzkoph (Er det sånn det skrives?) Uansett, merket er Osis+ og den heter glistening spray eller noe sånt. Løp og kjøp!
Cupcake Skrevet 13. april 2005 #4 Skrevet 13. april 2005 Synes Define sin er OK. Vet at H&M også har en (H&M merke), men har ikke prøvd den.
*Shira* Skrevet 14. april 2005 #5 Skrevet 14. april 2005 Jeg har en gul liten boks som jeg kjøpte på Vita. Litt usikker men tror det er Wella. Billig og helt ok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå