Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg skal en uke på ferie alene( for første gang) siste uken i juli, hvor bør jeg dra? Jeg tenkte Roma,  men hørt at det ikke er så lurt å dra dit på sommeren. Andre tips og erfaringer? ☺️tenker i Europa.

Anonymkode: b229b...8df

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må nesten si noe om hva du vil gjøre og hva du vil se? Husk at det mange steder er masse, masse folk overalt. I Roma er det lange køer og fulle gater i juli.

Har du vurdert Albania? 

Anonymkode: 955ad...a3f

Skrevet

Må det være et varmt og solrikt land? Hva med Skottland? Glasgow eller Edinburgh? 

Anonymkode: 141fe...636

Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei jeg skal en uke på ferie alene( for første gang) siste uken i juli, hvor bør jeg dra? Jeg tenkte Roma,  men hørt at det ikke er så lurt å dra dit på sommeren. Andre tips og erfaringer? ☺️tenker i Europa.

Anonymkode: b229b...8df

Det kommer vel helt an på hva du ønsker å oppleve på ferien din? 

Siden du har tenkt på Roma, er det kanskje storbyferie som frister mest? Hva er det med Roma som frister? Kultur/historie? Eller annet? Altså: Hva er du interessert i? 

Vedr Roma: Det kan være veldig varmt der siste uka i juli. Men det gjelder også mange andre steder i Sør-Europa. Roma har stort sett bøtter&spann med turister året rundt, så du blir ikke alene der....  Men siste uka i juli er ikke den verste. Det er mye verre de to første ukene av august. August er en dårlig måned for turister i hele Italia. 

Anonymkode: 206bf...d16

• Liker 1
Skrevet
På 6.2.2019 den 19.17, AnonymBruker skrev:

Må det være et varmt og solrikt land? Hva med Skottland? Glasgow eller Edinburgh? 

Anonymkode: 141fe...636

Skulle også foreslå Edinburgh :)

Anonymkode: 15cc1...022

Skrevet

Jeg ville valgt et land der jeg føler at det er trygt å gå ute alene om kvelden. Er mer eksperimentell med feriemål når vi er to som reiser, enn når jeg drar alene.

Hva med Paris? Lei en liten leilighet med balkong ut mot verden, der du kan nyte et glass vin og en god bok..? Eller Cannes, Nice osv hvis du vil ha tilgang til strand.

Anonymkode: b47bb...ffa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...