AnonymBruker Skrevet 7. februar 2019 #21 Del Skrevet 7. februar 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror Ålesund ticker alt på lista di 😊 har ikke bodd der selv, men vært der en del i jobbsammenheng. Utrolig sjarmerende by og nærhet til naturen er vel det viktigste. jeg elsker også kinamat, og blir alltid like fascinert når jeg reiser rundt og ser at selv de MINSTE bygdene har kinarestaurant 😅❤️ Anonymkode: 28c44...4f8 Det trur eg også! Ålesund er nydelig! Anonymkode: 62d94...08c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2019 #22 Del Skrevet 7. februar 2019 På 5.2.2019 den 23.41, AnonymBruker skrev: Fyfaen, ikke flytt til Molde. Bor jo bare merkelige folk der som tror dem er hevet over alle.. De er lukket, trauste, spesielle og hårsåre. Innflyttere hater dem også, så du vil risikere å bli utestengt og baksnakket. Og skulle du være være åpen av natur, må du bare forvente å bli angitt av Moldvarpene.. Det er enda verre i Fræna Hilsen ei som tok til vettet og løp derifra alt jeg maktet! Anonymkode: 4111d...3ed Mye bra mus ikke Fræna da ☺ Anonymkode: 3bb78...b0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2019 #23 Del Skrevet 9. februar 2019 På 5.2.2019 den 23.03, AnonymBruker skrev: Har bodd snart 10 år på et tettsted 2 timer nord for Oslo og nå er jeg klar for endringer! Jeg er singel, (ingen barn), og kan jobbe fra hvor som helst og er 42 år. Oppretter denne tråden for å få ideer om hvor mitt neste bosted kan være. Jeg er åpen for alt fra Lindesnes til (Nordkapp... vel... nesten Nordkapp. Helst ikke særlig lenger nord enn Troms). Jeg har bodd flere ulike steder i mitt liv. Alt fra London til en liten bygd på Vestlandet. Men trives best i byer på mellom 30.000 - 100 000. innbyggere Jeg liker og setter pris på: - flott natur (helst fjell og fjord/sjø) - gå turer med hunden - gå på cafè (nærhet til en by) - kinamat - ikke mer enn 2 timer fra flyplass Promoter gjerne steder dere liker/bor og hvorfor det er godt og bo der Anonymkode: 7bc37...2c2 Lillehammer. Der har du Mjøsa pluss tilgang til flere fjellområder. Tur med hunden langs Mjøsa passer ypperlig. I sentrum finner du flere cafeer og har mer enn en kinarestaurant. Toget tar under 2 timer til Gardemoen. Anonymkode: 13c2a...aac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2019 #24 Del Skrevet 15. februar 2019 Jeg hadde gått for en av vestfoldbyene, kanskje Sandefjord. Passelig størrelse på byen, flyplass er det der, fin beliggenhet ved sjøen, ferje til sverige. Fin vei til Oslo, fin vei sørover. Mange fine fjell i rimelig kort avstand, litt innover i landet. MEN: Jeg har aldri bodd der da. Kan hende det er en skikkelig drittplass med folk som er vrang og vanskelige og umulige å komme innpå. Det aner jeg ingenting om. Anonymkode: 14689...d2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2019 #25 Del Skrevet 15. februar 2019 På 7.2.2019 den 20.48, AnonymBruker skrev: Det trur eg også! Ålesund er nydelig! Anonymkode: 62d94...08c Naturen, ja. Men folket ...... BLÆÆÆÆHHH 🤮 Moldensere er og noen særinger, Kristiansundere derimot er hyggelige og joviale folk. Anonymkode: 0e21d...234 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2019 #26 Del Skrevet 15. februar 2019 På 05.02.2019 den 23.11, AnonymBruker skrev: Vil anbefale Bergen på det sterkeste. Her har du nærhet til både fjorder, fjell og natur. Kaféer og flere kina/thai-restauranter er det nok av. Flyplassen er kort reise unna selve byen, både med bil og kollektivtransport. Mange flotte parker og grøntområder i hele byen til lufting av hund. Mange klager på alt regnet her i byen, men til gjengjeld er folk utrolig takknemlig når solen titter frem igjen☀️ Anonymkode: 9116c...470 Og mesteparten av tiden regner det IKKE . Anonymkode: 2468d...fd5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2019 #27 Del Skrevet 15. februar 2019 Hva med Drøbak? Kanskje ikke så høye fjell, men superfine turmuligheter og rett ved sjøen. Mange koselige, små cafeer - ikke altfor langt unna storbyen og flyplass heller. Sjarmerende sted, synes jeg! Anonymkode: fef31...b8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reiseglad Skrevet 15. februar 2019 #28 Del Skrevet 15. februar 2019 Bodø! Fjell, hav, turer, flyplassen midt i sentrum, kina/(og thaimat), passe størrelse. Full storm her nå, du kjenner at du lever! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2019 #29 Del Skrevet 15. februar 2019 13 minutter siden, reiseglad skrev: Bodø! Fjell, hav, turer, flyplassen midt i sentrum, kina/(og thaimat), passe størrelse. Full storm her nå, du kjenner at du lever! Hva enn du gjør i livet, ikke flytt til Bodø. Det er og blir Norges kjedeligste by. Da er faktisk Tromsø mer interessant, selv om det er langt ned på listen min. Jeg hadde prøvd ut Bergen eller Stavanger. Anonymkode: 3bb78...b0a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2019 #30 Del Skrevet 15. februar 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva enn du gjør i livet, ikke flytt til Bodø. Det er og blir Norges kjedeligste by. Da er faktisk Tromsø mer interessant, selv om det er langt ned på listen min. Jeg hadde prøvd ut Bergen eller Stavanger. Anonymkode: 3bb78...b0a Har du bodd der? Bodø står høyt på min liste! TS Anonymkode: 7bc37...2c2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2019 #31 Del Skrevet 19. februar 2019 På 15.2.2019 den 16.51, AnonymBruker skrev: Har du bodd der? Bodø står høyt på min liste! TS Anonymkode: 7bc37...2c2 Bor like utenfor Bodø, jobber i Bodø. Anonymkode: 3bb78...b0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2019 #32 Del Skrevet 20. februar 2019 Molde ville jo vært perfekt for deg, eventuelt Ålesund. Kanskje Kristiansund? Anonymkode: ee1fa...af3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå