Gå til innhold

Filippinene, tips søkes!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Noen som har vært i Filippinene? Hvor bør jeg dra? Hvor bør jeg ikke dra? 

Tips mottas med åpne armer :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dra til cebu..

Anonymkode: 2d2ae...ee8

• Liker 1
Skrevet

Søk opp «Flying the nest» på YouTube. De har en fantastisk reiseblogg og har nettopp vært der og kommer med mange gode tips.

Anonymkode: c9e64...5ea

Skrevet

Sør Mindanao bør du ligge unna, litt mye uroligheter der nå

Skrevet

Angeles City er fantastisk. Der kan du ha det fint med innbyggerne. 

Anonymkode: e2c21...80f

Skrevet (endret)

Fillipinene er magisk :) Fly gjerne til Cebu, dra til feks Malapascua som er en liten paradisøy ved nordspissen på Cebu. Kjent for dykking med threshershark og vakre strender. Fra Malapascua kan du komme deg over til Bantayan med bangka.(fillipinsk båt)  Bantayan er perfekt å oppdage på moped eller sykkel. SantaFe er en super liten by og bo i.  For mer action er Bohol topp, Alona Beach har masse bosteder, restauranter og barer, dykking og snorkling er magisk. Balicasag island ligger like utfor Alona, veldig vakkert under..og over vann. Men dropp delfinsafari..det er et jag med masse båter som kjører etter delfineflokken..ikke bra. Dropp og bading med hvalhai i Oslob, det er ikke bra for hvalhaiene den buinessen der :(  Bohol har og fasinerende Chocolate Hills, tur med firhjuling i området er gøy. Chocolate Hills adventure park har feks zipline på sykkel:)   Anda på Bohol er stille og fredelig hvis du ønsker det.

Siquijor er og veldig vakker. Vi freste rundt med moped, lite trafikk og lite turister. Liker du å dykke er Apo Island er must, men den øyen når du på dagstur fra Bohol oh Siquijor.

Jeg drømmer om å dra tilbake til Filli. Har da flere steder på ønskelisten, som Palawan, Leyte og Coron

Veldig hyggelig på Fillipinene, lett å reise rundt og lett å komme i kontakt med folk.

anbefaler å kikke på denne bloggen:) https://www.lakwatsero.com/#sthash.fE2NzYZu.dpbs

Endret av gladidag
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...