Gå til innhold

Anbefale en sofa med fastsydde seteputer som holder fasongen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg lei av seteputer som sklir ut fordi mann og barn aker seg fremover når de vil "sitteligge" i sofaen. De skal få fortsette sånn, men da vil jeg ha en sofa jeg slipper å "rydde opp". 

Noen tips? Max 20.000, helst rimeligere. Viktig at seteputene sitter fast, ryggputene kan være løse om det er fast kaldskum, slik at de holder formen. Aktuelt med både u-sofa, hjørne, treseter med sjeselong, åpen ende etc. 

Anonymkode: 651d7...c58

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Borrelås. Du vil ikke ha faste puter.

Anonymkode: fb929...d28

Skrevet

Borrelås fungerer ikke 😛 Ikke sklisikring som man har under tepper heller. Har prøvd begge deler, og begge typene sklisikring :) Har til og med fastsydd borrelås, uten at det løser problemet! 

Så jo, jeg vil ha faste puter, er såååå lei av å dytte de inn igjen flere ganger om dagen. 

Skrevet

Vi har Bohus Ziggy i ull - MEGET fornøyd :)

Anonymkode: bba42...187

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi har Bohus Ziggy i ull - MEGET fornøyd :)

Takk for tips! Det er noe sånt jeg tenker, helt perfekt! Hvordan er den å sitte i? Føles den veldig fast når man er vandt til myk sofa? 

Skrevet

Vi har også Ziggy fra Bohus, den ser foreløpig veldig bra ut, men har bare hatt den i 1 år.

Vi synes den er skikkelig god å både sitte og ligge i :) 

Skrevet
1 time siden, Carline skrev:

Vi har også Ziggy fra Bohus, den ser foreløpig veldig bra ut, men har bare hatt den i 1 år.

Vi synes den er skikkelig god å både sitte og ligge i :) 

Takk for svar! 

Var på Bohus nå i ettermiddag for å prøve, men de hadde den kun utstilt i skinnvarianten. Den føltes hard og litt ukomfortabel. Har du stoff? Stoffsofaer er jo ofte litt mykere enn i skinn. Og har du med sjeselong, u eller vanlig?

Skrevet

Har hjørne med sjeselong, i stoff «Lido ink blå». Den var nok litt fastere i starten, men nå er den perfekt 

Skrevet

Den er fast men helt perfekt spør du meg! Vi hadde lyst å kjøpe en til hytta og, men passet ikke inn...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...