AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #1 Skrevet 5. februar 2019 Nå er jeg lei av seteputer som sklir ut fordi mann og barn aker seg fremover når de vil "sitteligge" i sofaen. De skal få fortsette sånn, men da vil jeg ha en sofa jeg slipper å "rydde opp". Noen tips? Max 20.000, helst rimeligere. Viktig at seteputene sitter fast, ryggputene kan være løse om det er fast kaldskum, slik at de holder formen. Aktuelt med både u-sofa, hjørne, treseter med sjeselong, åpen ende etc. Anonymkode: 651d7...c58
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #2 Skrevet 5. februar 2019 Borrelås. Du vil ikke ha faste puter. Anonymkode: fb929...d28
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #3 Skrevet 5. februar 2019 Borrelås fungerer ikke 😛 Ikke sklisikring som man har under tepper heller. Har prøvd begge deler, og begge typene sklisikring Har til og med fastsydd borrelås, uten at det løser problemet! Så jo, jeg vil ha faste puter, er såååå lei av å dytte de inn igjen flere ganger om dagen. Anonymkode: 651d7...c58
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #4 Skrevet 5. februar 2019 Vi har Bohus Ziggy i ull - MEGET fornøyd Anonymkode: bba42...187
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2019 #5 Skrevet 6. februar 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi har Bohus Ziggy i ull - MEGET fornøyd Anonymkode: bba42...187 Takk for tips! Det er noe sånt jeg tenker, helt perfekt! Hvordan er den å sitte i? Føles den veldig fast når man er vandt til myk sofa? Anonymkode: 651d7...c58
Carline Skrevet 6. februar 2019 #6 Skrevet 6. februar 2019 Vi har også Ziggy fra Bohus, den ser foreløpig veldig bra ut, men har bare hatt den i 1 år. Vi synes den er skikkelig god å både sitte og ligge i
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2019 #7 Skrevet 6. februar 2019 1 time siden, Carline skrev: Vi har også Ziggy fra Bohus, den ser foreløpig veldig bra ut, men har bare hatt den i 1 år. Vi synes den er skikkelig god å både sitte og ligge i Takk for svar! Var på Bohus nå i ettermiddag for å prøve, men de hadde den kun utstilt i skinnvarianten. Den føltes hard og litt ukomfortabel. Har du stoff? Stoffsofaer er jo ofte litt mykere enn i skinn. Og har du med sjeselong, u eller vanlig? Anonymkode: 651d7...c58
Carline Skrevet 6. februar 2019 #8 Skrevet 6. februar 2019 Har hjørne med sjeselong, i stoff «Lido ink blå». Den var nok litt fastere i starten, men nå er den perfekt
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2019 #9 Skrevet 6. februar 2019 Den er fast men helt perfekt spør du meg! Vi hadde lyst å kjøpe en til hytta og, men passet ikke inn... Anonymkode: bba42...187
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå