AnonymBruker Skrevet 7. februar 2019 #41 Del Skrevet 7. februar 2019 Herregud så mye folk skal hakke på TS. Hvis dere ikke har noe annet tidsfordriv, så kan dere vel la være å skrive i tråden. Så enkelt. K 22 Anonymkode: 10b34...ca7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2019 #42 Del Skrevet 7. februar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror ikke løpet her er kjørt for at det kan bli noe mer. Klart hun KAN ta kontakt kun for å ha et vennskap, men jeg tror ikke det. Fortsett ha kontakt med henne.. se hva som skjer. Anonymkode: 08154...1a1 Farlig med sånne poster som det du skriver her, haha. Håpet er jo der, selv om jeger mer reservert enn jeg var før. Men jeg går jo inn i dette med vennskapsfokus nå, rett og slett for å prøve å gjøre det tryggere for henne. Ble for mye press på henne sist. Men jeg er jo jævla i tvil om dette er verdt det selvfølgelig. Men veit ho bryr seg om meg, det kan ingen på forumet her synse noe om! TS Anonymkode: 945e4...73e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2019 #43 Del Skrevet 7. februar 2019 1 time siden, Ironically_me skrev: Det du i allefall kan være h e l t sikker på, er at hun ikke er ute etter en 'venn'! Oppmerksomhet, bekreftelse, sengevarmer - eller kanskje hun snart skal flytte? Kanskje du har varebil? Ok, lol. Ho har akkurat flytta hit, så tror ikke det er et tema TS Anonymkode: 945e4...73e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2019 #44 Del Skrevet 7. februar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ok så ikke fuckings klag her på KG om du vil ligge med ho når du allerede vet det er derfor ho kontakter deg? Æsj for en idiot du er. Du skriver jo åpenbart her fordi du kjeder ræva av deg. Nei jeg kjenner ho ikke, men jeg kjenner jenter, og trust me, ho der har ligget rundt som bare det og går til deg, SISTE ALTERNATIVET 😉 Anonymkode: ae9af...5fc Enda mer LOL. Jeg vet ingenting jeg, er du som påstår det. Bare hold kjeft, og trykk ned noen andre i dritten, hvis du er så glad i det. Du kjenner faen ikke den jenta, er så langt fra hvordan ho er som person som det kan få blitt, det du skriver Og jeg kjeder meg ikke, jeg er rådvill. Selvfølgelig vil jeg ha sex, når jeg har interesse for noen. Men eg er ikke ute etter å ligge rundt. Og det VET jeg at ho ikke har gjort heller. Hvis du leser resten av den jævla tråden her. Jenter er da vel faen meg forskjellige de og. Herregud... TS Anonymkode: 945e4...73e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2019 #45 Del Skrevet 7. februar 2019 18 minutter siden, Eplejuice123 skrev: Er du samme fyren som jobber i barnehage? Var en fyr som aldri fikk seg dame og ble mobba i oppveksten. Han skrev veldig likt som deg. Så liksom håpløst på alt. I så fall, du er ikke alene 👍 Tips: det hjelper deg lite å søke hjelp her om hva hu dama tror og tenker eller om hu er interessert el ei. Da må du spørre henne selv! Ta en kaffe ellernoe. Se det ann. Kanskje du blir avvist, kanskje ikke. Men du må tåle et nei. Sånn er livet. Skjønner det svir da. Samme fyren ja. Den greia her var jo slutt, så bare fucker med meg.Biter ikke på alt det surret folk skriver her. Kan stemme til dels noe, men langt ifra alt. Mange på tråden her som bare er ute etter å spre dritt. Vet det, men jeg klarer faen ikke tyde ho. Og vil ikke spørre og grave, for det brant jeg meg på sist. Må være mer laidback nå. Men ho skreiv senest i dag at ho vil møtes. Okey, bra det, men hva så? Merker jeg isåfall går inn igjen i dette med endel mindre forventninger enn før. Tolmodigheten er også tynnslitt, så er ikke så mye jeg gidder å finne meg i. Men synes stemninga/kommunikasjonen har vært bedre enn den var, og om det kun er ligg hun er ute etter (noe jeg mener det ikke er), så finner vi hvertfall ut av det på denne konserten vi skal på. Har jo hatt kontakt med andre også i mellomtida, men ingen som klaffer like bra. TS Anonymkode: 945e4...73e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vandrer1 Skrevet 7. februar 2019 #46 Del Skrevet 7. februar 2019 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Herregud så mye folk skal hakke på TS. Hvis dere ikke har noe annet tidsfordriv, så kan dere vel la være å skrive i tråden. Så enkelt. K 22 Anonymkode: 10b34...ca7 Agree. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #47 Del Skrevet 8. februar 2019 På 6.2.2019 den 15.51, AnonymBruker skrev: Jaja, jeg vet jo ikke at hun plutselig har fått følelser, for det er jo umulig. Men går ikke med på at det BARE er for oppmerksomhet. Da fatter jeg ikke hvorfor hun har vært så sta på at ho ikke ville kutte kontakten, osv. Ho der trenger faktisk tid, ut ifra hva jeg veit. Veit jo at det hadde vært annerledes om ho var veldig på jeg og, er ikke dum. Men det at ho aldri har styra seriøst med noen sier sitt. Ho er så pen at ho trur jeg har fått nok av tilbud. Men damer er jo totalt umulige å forstå seg på... har gitt opp for lengst. TS Anonymkode: 945e4...73e Var i en liten periode skikkelig 'attention whore' pga ødelagt selvtillit etter utroskap. Gikk en mann etter meg, som ble hodestups forelsket. Jeg gjorde det riktige, å avviste han, da jeg bare likte oppmerksomheten hans, og sex. Men det tok desverre ikke lange tiden før jeg 'tilfeldigvis' sendte han en Snap igjen (bare hverdagslig, ikke følelser), å unnskylde meg med at "han er sikkert over det nå". Hvor det lettest å få oppmerksomhet? Jo, selvfølgelig der man har fått det i bøtter og spann før.. våknet heldigvis til meg selv igjen når jeg så hva jeg drev med, å så at han var på vei ned mot å bli betatt igjen.. kuttet det ut, å tok en pause fra mannfolk rett og slett, for å slikke sårene mine etter utroskapene, ble helt feil at jeg skulle behandle andre dritt, for å få meg til å føle meg bra! poenget mitt er: folk kan gjøre sånt. Selv gode folk. Jeg er ikke slem. Men jeg var egosentrisk, og lei meg. Du aner ikke hennes intensjoner her. vokt om hjertet ditt. Som en annen skrev, hadde hun vært stup forelsket, hadde hun aldri sagt at hun bare vil være din venn... Anonymkode: 48425...4e3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #48 Del Skrevet 8. februar 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Ok, lol. Ho har akkurat flytta hit, så tror ikke det er et tema TS Anonymkode: 945e4...73e Mulig det er derfor hun tar kontakt. Kjenner ikke så mange og tar i bruk det kontaktnettet hun har. Vært forsiktig her ts. Den parten som ikke har følelser, kan fint bruke personer som de vet liker dem til ulike formål. Det trenger ikke være kynisk og bevisst: mer bare en sånn greie at det er enkelt fordi de som regel sier ja til det aller meste. Anonymkode: e4f01...23a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 8. februar 2019 #49 Del Skrevet 8. februar 2019 She's not that into you. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
isk Skrevet 8. februar 2019 #50 Del Skrevet 8. februar 2019 Veldig sikker på at hun angrer på at hun "ditchet" deg. Hun vil kanskje ha deg tilbake nå for å prøve serriøst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #51 Del Skrevet 8. februar 2019 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Var i en liten periode skikkelig 'attention whore' pga ødelagt selvtillit etter utroskap. Gikk en mann etter meg, som ble hodestups forelsket. Jeg gjorde det riktige, å avviste han, da jeg bare likte oppmerksomheten hans, og sex. Men det tok desverre ikke lange tiden før jeg 'tilfeldigvis' sendte han en Snap igjen (bare hverdagslig, ikke følelser), å unnskylde meg med at "han er sikkert over det nå". Hvor det lettest å få oppmerksomhet? Jo, selvfølgelig der man har fått det i bøtter og spann før.. våknet heldigvis til meg selv igjen når jeg så hva jeg drev med, å så at han var på vei ned mot å bli betatt igjen.. kuttet det ut, å tok en pause fra mannfolk rett og slett, for å slikke sårene mine etter utroskapene, ble helt feil at jeg skulle behandle andre dritt, for å få meg til å føle meg bra! poenget mitt er: folk kan gjøre sånt. Selv gode folk. Jeg er ikke slem. Men jeg var egosentrisk, og lei meg. Du aner ikke hennes intensjoner her. vokt om hjertet ditt. Som en annen skrev, hadde hun vært stup forelsket, hadde hun aldri sagt at hun bare vil være din venn... Anonymkode: 48425...4e3 Neinei, jeg veit jo hvordan ståa er. Så lurer egentlig bare på hvorfor ho gjør det, vil høre det fra ho. Men ho har ikke styra/holdt seriøst på med noen før heller, det tror jeg på. Lyser utrygghet/usikkerhet av henne når det ble seriøst, tror ikke hun er klar. Det sier man jo når man ikke er intr heller, er ikke dum, men ho der trur jeg faktisk ikke er det. Så må finne ut av intensjonene. Holder uansett øynene åpne for andre TS Anonymkode: 945e4...73e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #52 Del Skrevet 8. februar 2019 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Mulig det er derfor hun tar kontakt. Kjenner ikke så mange og tar i bruk det kontaktnettet hun har. Vært forsiktig her ts. Den parten som ikke har følelser, kan fint bruke personer som de vet liker dem til ulike formål. Det trenger ikke være kynisk og bevisst: mer bare en sånn greie at det er enkelt fordi de som regel sier ja til det aller meste. Anonymkode: e4f01...23a Ho har mer enn nok venner her, haha. Men ho utnytter meg ikke til noe, passer uansett på det der. TS Anonymkode: 945e4...73e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #53 Del Skrevet 8. februar 2019 12 timer siden, Katten.2.0 skrev: She's not that into you. Veit jo det. TS Anonymkode: 945e4...73e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #54 Del Skrevet 8. februar 2019 7 timer siden, isk skrev: Veldig sikker på at hun angrer på at hun "ditchet" deg. Hun vil kanskje ha deg tilbake nå for å prøve serriøst Hmm, jeg er ikke så sikker på det. Men håpet fins jo alltid. Må uansett møtes før man vet noe om det, blir det ikke noe av det gir jeg faen. Kan godt være at vi kan funke som venner også, Jeg finner meg ikke i alt mulig nå. TS Anonymkode: 945e4...73e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 8. februar 2019 #55 Del Skrevet 8. februar 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: Veit jo det. TS Anonymkode: 945e4...73e Sååååå. Hva er det du lurer på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #56 Del Skrevet 8. februar 2019 Hvorfor? Anonymkode: 4ca43...12a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2019 #57 Del Skrevet 11. februar 2019 På 8.2.2019 den 19.34, AnonymBruker skrev: Hvorfor? Anonymkode: 4ca43...12a Hva da hvorfor? TS Anonymkode: 945e4...73e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå