AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #1 Del Skrevet 5. februar 2019 Datet ei jente over en lengre periode i fjor sommer/høst. Så tok det slutt. Hun ville bare ha vennskap, og var forsåvidt klar på at hun fortsatt ville ha kontakt. Dette skjedde i september. Men det ble stille, fra min side. Hatt sporadisk kontakt siden da, men veldig lite. Nå har hun begynt å ta mye kontakt igjen (de siste 2 ukene), sender mye snapper, og har begynt å like bildene mine på insta igjen. Hvorfor? Kjenner jeg blir litt småfrustrert, for blei veldig glad i denne jenta. Anonymkode: 945e4...73e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #2 Del Skrevet 5. februar 2019 Fordi hun tenker at nå er du over henne siden det har gått litt tid og det går fint å ha kontakt som venner. Venner liker bilder og sender snaps uten at det betyr noe mer Anonymkode: 471ed...c0d 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #3 Del Skrevet 5. februar 2019 Sikkert bare ute etter mer oppmerksomhet og bekreftelse. Pass på nå. Anonymkode: 25bd7...b3c 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #4 Del Skrevet 5. februar 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi hun tenker at nå er du over henne siden det har gått litt tid og det går fint å ha kontakt som venner. Venner liker bilder og sender snaps uten at det betyr noe mer Anonymkode: 471ed...c0d Godt mulig, men har ikke glemt henne helt. Men tror hun vet ganske godt at vennskap kan være vanskelig for meg. Men ting har jo kjølna litt selvfølgelig. Jeg gidder uansett ikke å ha kontakt med henne uten å møtes innimellom. Men vi skal på samme konsert om en drøy uke, så møter henne da🙈 TS Anonymkode: 945e4...73e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 5. februar 2019 #5 Del Skrevet 5. februar 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Godt mulig, men har ikke glemt henne helt. Men tror hun vet ganske godt at vennskap kan være vanskelig for meg. Men ting har jo kjølna litt selvfølgelig. Jeg gidder uansett ikke å ha kontakt med henne uten å møtes innimellom. Men vi skal på samme konsert om en drøy uke, så møter henne da🙈 TS Anonymkode: 945e4...73e Det var jo en ganske viktig opplysning da. Jeg er ganske sikker på at hun tar kontakt nå så det ikke skal være ubehagelig å møtes igjen etter så lang tid. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #6 Del Skrevet 5. februar 2019 10 minutter siden, visp skrev: Det var jo en ganske viktig opplysning da. Jeg er ganske sikker på at hun tar kontakt nå så det ikke skal være ubehagelig å møtes igjen etter så lang tid. Hmm. Kanskje. Skal det bli noe kontakt nå så må det nok fokuseres på å bygge opp vennskapsforholdet før det kan bli noe annet uansett. Hun er ei jente som aldri har styra seriøst med en gutt før,sa hun hvertfall. Og hun virker veldig usikker, er lukka om følelser/tanker, redd for avvisning, redd for følelser, redd for å bli såra = ikke klar. Dette har jeg jo tenkt mye på etter hun sa det da. Så må vel bare trå varsomt, ikke konfrontere henne med for mange ting, og ligge lavt. Men redd jeg kommer til å bli veldig interessert på den konserten. Hun har jo sagt hun vil møtes da. TS Anonymkode: 945e4...73e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 5. februar 2019 #7 Del Skrevet 5. februar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hmm. Kanskje. Skal det bli noe kontakt nå så må det nok fokuseres på å bygge opp vennskapsforholdet før det kan bli noe annet uansett. Hun er ei jente som aldri har styra seriøst med en gutt før,sa hun hvertfall. Og hun virker veldig usikker, er lukka om følelser/tanker, redd for avvisning, redd for følelser, redd for å bli såra = ikke klar. Dette har jeg jo tenkt mye på etter hun sa det da. Så må vel bare trå varsomt, ikke konfrontere henne med for mange ting, og ligge lavt. Men redd jeg kommer til å bli veldig interessert på den konserten. Hun har jo sagt hun vil møtes da. TS Anonymkode: 945e4...73e Om hun er veldig usikker og alt det du beskriver så vil jeg tro hun går og gruer seg litt til å se deg igjen og da prøver hun jo å normalisere ting litt før det skjer. Trå varsomt. Man får ikke snakket mye på en konsert da, men dere skal kanskje møtes litt før og da ville jeg ikke tatt opp noe betent om jeg var deg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #8 Del Skrevet 5. februar 2019 2 minutter siden, visp skrev: Om hun er veldig usikker og alt det du beskriver så vil jeg tro hun går og gruer seg litt til å se deg igjen og da prøver hun jo å normalisere ting litt før det skjer. Trå varsomt. Man får ikke snakket mye på en konsert da, men dere skal kanskje møtes litt før og da ville jeg ikke tatt opp noe betent om jeg var deg. Ja, det kan hende. Men hun har hele tiden vært veldig klar på at hun vil ha kontakt, og det er så vanskelig. Jeg bør jo bare kutte det, men klarer ikke. Det hadde jo forsåvidt dabba av såpass at det egentlig var kutta da, før hun viste livstegn igjen. Men jeg vil jo ikke ha noe dårlig stemning jeg heller, selv om jeg kanskje vil mer enn henne. Og nei, man får ikke det. Så litt dumt det. Jeg kommer nok derfor sikkert til å bli gira på å ha med henne hjem eller noe, men det skjer jo mest sannsynlig ikke. Spurte faktisk om å møtes nå denne uka, og det var hun bemerkelsesverdig positiv til. Jeg sa at jeg tenker å møtes kun som venner. Tenker det er det tryggeste nå, må uansett bygge opp den relasjonen litt på nytt. Hun kunne ikke den dagen jeg foreslo, men hun foreslo å ta det senere denne uka. Og hun foreslo ALDRI nye tidspunkter, når relasjonen var på vei til bånn i høst. Så syns jo det var litt positivt. I høst var der mer sånn "Kanskje", "vet ikke", osv. Sikre tegn på lite interesse. Så synes tonen var en annen nå, men har ikke hørt noe mer. Så stresser litt nå. Hun er veldig dårlig til å ta initiativ, det var hun når det funka også, og jeg tør ikke mase på henne om når hun kan heller. TS Anonymkode: 945e4...73e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 5. februar 2019 #9 Del Skrevet 5. februar 2019 Om hun er så usikker og vinglete må du nesten spille litt laidback. Det kan være alt som skal til for at hun får ro nok til å tenke litt. Vis deg fra en lett og morsom side og la henne gå hjem og tygge litt på det. Ellers kan det fort bli litt mye for henne. Hun høres ut som en som trenger litt tid. Er det et bra band? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 5. februar 2019 #10 Del Skrevet 5. februar 2019 Hun vet du synes hun er fin og deilig, og hun liker oppmerksomheten og følelsen det gir å bli beundret og begjært. Hadde hun vært forelsket i deg hadde dere vært sammen for lenge siden. Sorry, men min ærlige mening. 😕 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #11 Del Skrevet 5. februar 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, det kan hende. Men hun har hele tiden vært veldig klar på at hun vil ha kontakt, og det er så vanskelig. Jeg bør jo bare kutte det, men klarer ikke. Det hadde jo forsåvidt dabba av såpass at det egentlig var kutta da, før hun viste livstegn igjen. Men jeg vil jo ikke ha noe dårlig stemning jeg heller, selv om jeg kanskje vil mer enn henne. Og nei, man får ikke det. Så litt dumt det. Jeg kommer nok derfor sikkert til å bli gira på å ha med henne hjem eller noe, men det skjer jo mest sannsynlig ikke. Spurte faktisk om å møtes nå denne uka, og det var hun bemerkelsesverdig positiv til. Jeg sa at jeg tenker å møtes kun som venner. Tenker det er det tryggeste nå, må uansett bygge opp den relasjonen litt på nytt. Hun kunne ikke den dagen jeg foreslo, men hun foreslo å ta det senere denne uka. Og hun foreslo ALDRI nye tidspunkter, når relasjonen var på vei til bånn i høst. Så syns jo det var litt positivt. I høst var der mer sånn "Kanskje", "vet ikke", osv. Sikre tegn på lite interesse. Så synes tonen var en annen nå, men har ikke hørt noe mer. Så stresser litt nå. Hun er veldig dårlig til å ta initiativ, det var hun når det funka også, og jeg tør ikke mase på henne om når hun kan heller. TS Anonymkode: 945e4...73e Hvis hun ikke foreslo noe nytt tidspunkt er hun ikke interessert i å møtes, vil bare tipse deg om å være førevar. Jeg har selv sagt «jaja, vi kan møtes» eller «jeg har ikke tid denne dagen, men kanskje senere i uka», men så tar jeg ikke kontakt - fordi jeg er for feig til å si at jeg ikke er interessert. K 22 Anonymkode: 10b34...ca7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #12 Del Skrevet 5. februar 2019 13 minutter siden, Perle skrev: Hun vet du synes hun er fin og deilig, og hun liker oppmerksomheten og følelsen det gir å bli beundret og begjært. Hadde hun vært forelsket i deg hadde dere vært sammen for lenge siden. Sorry, men min ærlige mening. 😕 Det forklarer ikke hvorfor hun tar kontakt igjen etter laaang tid uten lyd. Hun har da nok av andre venner.. Mer enn nok. TS Anonymkode: 945e4...73e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #13 Del Skrevet 5. februar 2019 18 minutter siden, visp skrev: Om hun er så usikker og vinglete må du nesten spille litt laidback. Det kan være alt som skal til for at hun får ro nok til å tenke litt. Vis deg fra en lett og morsom side og la henne gå hjem og tygge litt på det. Ellers kan det fort bli litt mye for henne. Hun høres ut som en som trenger litt tid. Er det et bra band? Hun er den typen som trenger tid, helt klart. Fikk ikkje det av meg sist heller, for jeg ble altfor på. Så utrolig at hun i det hele tatt gidder å ta kontakt igjen. Men det er forsåvidt planen min det, smile og le, og ja, få henne til å le/smile. Ja, hip hop. TS Anonymkode: 945e4...73e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #14 Del Skrevet 5. februar 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis hun ikke foreslo noe nytt tidspunkt er hun ikke interessert i å møtes, vil bare tipse deg om å være førevar. Jeg har selv sagt «jaja, vi kan møtes» eller «jeg har ikke tid denne dagen, men kanskje senere i uka», men så tar jeg ikke kontakt - fordi jeg er for feig til å si at jeg ikke er interessert. K 22 Anonymkode: 10b34...ca7 Godt mulig, men var noe annerledes med det svaret enn det har vært før. På slutten før det ble stille virket hun 10ganger mer uinteressert. Men da fatter jeg ikke vitsen med å ta kontakt igjen etter så lang tid. Hun har nok av guttekompiser som hun kan få oppmerksomhet av hvis hun har lyst på det. Hvorfor ikke bare si ifra tenker jeg, er så jæææævla lett. Jeg sier da faen meg nei om jeg ikke vil. Er rett å slett jævla dårlig gjort, av deg også. Er så utrolig frustrerende at jenter aldri klarer å være rett fram, er så mye greier. Må tolkes/tydes hele forbanna tida. TS Anonymkode: 945e4...73e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 5. februar 2019 #15 Del Skrevet 5. februar 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det forklarer ikke hvorfor hun tar kontakt igjen etter laaang tid uten lyd. Hun har da nok av andre venner.. Mer enn nok. TS Anonymkode: 945e4...73e Hun har vel vært opptatt og fått pleiet oppmerksomhetsbehovet sitt andre steder da, og kommer hun tilbake igjen. Jenter som er forelsket er veldig «på», og redde for å miste en gutt. Dette med å trenge «tid» også videre er bare tull. Hadde hun likt deg hadde dere vært sammen for lengst. Men tro hva du vil, for all del. Du spør jo her inne, så antar at du vil ha svar fra kvinner. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #16 Del Skrevet 5. februar 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Godt mulig, men var noe annerledes med det svaret enn det har vært før. På slutten før det ble stille virket hun 10ganger mer uinteressert. Men da fatter jeg ikke vitsen med å ta kontakt igjen etter så lang tid. Hun har nok av guttekompiser som hun kan få oppmerksomhet av hvis hun har lyst på det. Hvorfor ikke bare si ifra tenker jeg, er så jæææævla lett. Jeg sier da faen meg nei om jeg ikke vil. Er rett å slett jævla dårlig gjort, av deg også. Er så utrolig frustrerende at jenter aldri klarer å være rett fram, er så mye greier. Må tolkes/tydes hele forbanna tida. TS Anonymkode: 945e4...73e Det er som om du skulle skrevet om meg. Jeg er usikker på meg selv, trenger bekreftelser og oppmerksomhet. Får jeg ikke oppmerksomhet av de jeg ønsker, går jeg til det letteste offeret. Spiller ingen rolle hvor lenge siden det var siden vi hadde kontakt. JA jeg er fullstendig klar over at det er dårlig gjort, det å skape et håp for motparten istedenfor å si at jeg ikke ønsker å møtes. Tror det er ett mønster i hodet. Jeg vet at det er vondt å bli avvist - så derfor feiger jeg ut og tror det er bedre å skape håp for den andre. Men det gjør det enda vondere på langsikt for deg som utsettes for det. Hvorfor kan ikke vi jenter som holder på slikt bare si «nei jeg er ikke interessert». Nå skal det sies at jeg har hatt en tøff barndom, og har blitt avvist så mange ganger av foreldre - at jeg er redd for å bli avvist av gutter. Siden jeg vet hvordan det er å bli avvist - er jeg livredd for å skuffe/avvise andre også. Ingen unnskyldning, men KAN være en faktor. Jeg skal være enig med deg å si at MANGE jenter oppfører seg skikkelig dårlig. Gutter er mer direkte, men jeg har noen tilfeller opplevd gutter som ikke en gang har svart på meldingen min når jeg har visst interesse. Det er en grunn til at jeg har flere guttevenner enn jentevenner, så jeg kan godt forstå både frustrasjonen din - selvom jeg kan være slik selv. Jeg jobber hver dag for å bli mer sikker på meg selv. PS: Hvis hun ikke tar kontakt, så bare glem henne. Evt bare skriv til henne på slutten av uka - om du ikke hører noe. «Hvis du ikke er interessert i å møtes, kan du være tøff nok til å si det - istedenfor å være så feig at du skaper et håp for meg». Du fortjener bedre! 😊 K 22 Anonymkode: 10b34...ca7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #17 Del Skrevet 5. februar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Datet ei jente over en lengre periode i fjor sommer/høst. Så tok det slutt. Hun ville bare ha vennskap, og var forsåvidt klar på at hun fortsatt ville ha kontakt. Dette skjedde i september. Men det ble stille, fra min side. Hatt sporadisk kontakt siden da, men veldig lite. Nå har hun begynt å ta mye kontakt igjen (de siste 2 ukene), sender mye snapper, og har begynt å like bildene mine på insta igjen. Hvorfor? Kjenner jeg blir litt småfrustrert, for blei veldig glad i denne jenta. Anonymkode: 945e4...73e Hva tror du egentlig? Ho ble drita lei de(n) andre hun lå med og kontakter deg nå fordi hun ikke har noe bedre å gjøre selvfølgelig? Hun ville bare ha et ligg, derfor hun tar kontakt og liker bildene dine... hva ellers tror du liksom? Er det kun et ligg du vil ha så go for it selvsagt 😉 Anonymkode: ae9af...5fc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2019 #18 Del Skrevet 6. februar 2019 Skulle tro vi har møtt samme dame ts! Bare at hun jeg møtte måtte minst være narsissist så manipulerende hun var som bare brukte meg og ville ha meg på gress med falske forhåpninger og kalkulerte lovnader til neste gang jeg kunne gi næring til den greia hennes. SÅ kom hun som var overraskende ærlig og åpen, og jeg ble i tvil... Så kom han som sa det rett ut at hun ble lei han andre hun lå med (som hun ganske sikkert møtte i den tiden hun ble så plutselig uinteressert). Så husket jeg på alt det feile jeg oppdaget med hun jeg nesten mistenker for å være samme jente som hun du har møtt. Feilsendte meldinger, begynte plutselig å bli redd for at jeg så på telefonen hennes, dårlige forklaringer med mye ehh og vet ikke, forklaringer som forandret seg hver gang hun fortalte om det igjen, og hendelser hun nevnte som var så «uskyldige» at hadde hun hatt vett i nøtta hadde hun ikke nevt det at all. Så nå er jeg overbevist. Om. At hun der bør du ligge litt unna siden du har følelser, eller bare får det lett. For tro meg det kommer hun til å bruke og du kommer til å være hennes slut før du får sagt «jeg spanderer». (Ps: du jente med frykt for avvisning og relasjonstraumer, og alt det; kult at du var ærlig! Håper du blir tøffere en dag, for det du er redd er akkurat det du gir andre. Men du bryte det med litt kul hjelp😉 Det skumleste er at man gjerne oppleves litt som en kjiiiiiip person når det er sånn, selv om du ikke er som narsissisten jeg starter med å nevne😉) Grunner gjør lite for hvordan det oppleves altså! Men du ga TA bra råd på slutten der. Lykke til!) Anonymkode: 3975a...03d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2019 #19 Del Skrevet 6. februar 2019 16 timer siden, Perle skrev: Hun har vel vært opptatt og fått pleiet oppmerksomhetsbehovet sitt andre steder da, og kommer hun tilbake igjen. Jenter som er forelsket er veldig «på», og redde for å miste en gutt. Dette med å trenge «tid» også videre er bare tull. Hadde hun likt deg hadde dere vært sammen for lengst. Men tro hva du vil, for all del. Du spør jo her inne, så antar at du vil ha svar fra kvinner. Jaja, jeg vet jo ikke at hun plutselig har fått følelser, for det er jo umulig. Men går ikke med på at det BARE er for oppmerksomhet. Da fatter jeg ikke hvorfor hun har vært så sta på at ho ikke ville kutte kontakten, osv. Ho der trenger faktisk tid, ut ifra hva jeg veit. Veit jo at det hadde vært annerledes om ho var veldig på jeg og, er ikke dum. Men det at ho aldri har styra seriøst med noen sier sitt. Ho er så pen at ho trur jeg har fått nok av tilbud. Men damer er jo totalt umulige å forstå seg på... har gitt opp for lengst. TS Anonymkode: 945e4...73e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2019 #20 Del Skrevet 6. februar 2019 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er som om du skulle skrevet om meg. Jeg er usikker på meg selv, trenger bekreftelser og oppmerksomhet. Får jeg ikke oppmerksomhet av de jeg ønsker, går jeg til det letteste offeret. Spiller ingen rolle hvor lenge siden det var siden vi hadde kontakt. JA jeg er fullstendig klar over at det er dårlig gjort, det å skape et håp for motparten istedenfor å si at jeg ikke ønsker å møtes. Tror det er ett mønster i hodet. Jeg vet at det er vondt å bli avvist - så derfor feiger jeg ut og tror det er bedre å skape håp for den andre. Men det gjør det enda vondere på langsikt for deg som utsettes for det. Hvorfor kan ikke vi jenter som holder på slikt bare si «nei jeg er ikke interessert». Nå skal det sies at jeg har hatt en tøff barndom, og har blitt avvist så mange ganger av foreldre - at jeg er redd for å bli avvist av gutter. Siden jeg vet hvordan det er å bli avvist - er jeg livredd for å skuffe/avvise andre også. Ingen unnskyldning, men KAN være en faktor. Jeg skal være enig med deg å si at MANGE jenter oppfører seg skikkelig dårlig. Gutter er mer direkte, men jeg har noen tilfeller opplevd gutter som ikke en gang har svart på meldingen min når jeg har visst interesse. Det er en grunn til at jeg har flere guttevenner enn jentevenner, så jeg kan godt forstå både frustrasjonen din - selvom jeg kan være slik selv. Jeg jobber hver dag for å bli mer sikker på meg selv. PS: Hvis hun ikke tar kontakt, så bare glem henne. Evt bare skriv til henne på slutten av uka - om du ikke hører noe. «Hvis du ikke er interessert i å møtes, kan du være tøff nok til å si det - istedenfor å være så feig at du skaper et håp for meg». Du fortjener bedre! 😊 K 22 Anonymkode: 10b34...ca7 Ho har jo sagt at ho aldri har opplevd mobbing osv (for jeg har fortalt litt), så er jo ikke det. Men føler det er et eller annet som ligger bak der som ho ikke har lyst til å si. Jeg blei mobba, og ekstremt mye avvist selv som liten. Så har fått senskader av det, som ødelegger nå. Jeg takler ikke å bli avvist. Men jeg avviser andre om jeg må det, hvertfall i forhold til kjærligheten. For er så jævlig å gå med håp uten at det er vits, som du sier. Gutter kan være ille de og, umodne. Så sier ikke det, men jeg er ihvertfall ikke sånn. Moden nok til å si det som det er, ghoster ikke. Ja, men vet ikke om jeg gidder å si noe på det/konfrontere med henne.Prøvd før. Og enda begynner ho å ta kontakt igjen. Men ho var vanskelig å avtale noe med når ting funka og, og da var ho mer på enn meg. Så ho er faktisk litt sånn også, sagt sjøl at ho er dårlig på å ta initiativ. Men ho hadde jo sagt noe om ho hadde veldig lyst. Men tipper ho ikke føler seg helt trygg, og kanskje redd for at jeg skal konfrontere med ting/snakke om det som har vært. Men har ingen planer om det, gidder ikke bruke energi på det som har vært. Men ho er feig som ikke sier noe isåfall, så blir litt for dumt å ikke si klart ifra til henne. Har aldri møtt ei som er mer lik meg enn ho, nydelig er ho også. Og bra kjemi (når det funker), så vanskelig å gi opp. Lurer liksom på hvordan jeg ska toppe ho der. Ho skulle bare holdt kjeft. TS Anonymkode: 945e4...73e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå