Gå til innhold

Har dere dildo el vibrator?

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Leste i Aftenposten i går atover 50 % av alle kvinner har vibrator eller dildo..

Jeg har selv en liten pocket rocket (vibrator) som er flittig i bruk, men synes det hørtes litt mye ut at over halvparten av oss jenter eier leketøt. Tror i alle fall ikke at det gjelder mine venninner.

Hva med dere?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Det er vel ikke akkurat slik man forteller til alle og enhver, heller. Så at staitikken, når den er innhentet anonymt, stemmer nok.

Gjest Anonymous
Skrevet

Tror heller at noen kvinner har flere enn en....

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har en slilkondildo jeg har kjøpt selv. Jeg tror mye leketøy er kjøpt av menn i gave til oss, og opphisser dem mer enn oss. Så at mange jenter har noe hjemme, er sannsynlig.

Skrevet

Har x antall... (Nå kan dere lure, nå :wink: )

Som singel er det greit å ha...

Gjest jentepå23
Skrevet

Eg har 3 stk... 2 vibratorar, og ein dildo! Eine vibratoren brukar eg ikkje lenger,ettersom eg har anskaffa meg nokre som er bedre og nyare :P

Men er vel ikkje noko som slår ekte vare :wow:

Gjest 33 ans
Skrevet

Nei har ikke og vil ikke ha.

Jeg synes det er skikkelig harry og ganske så fjernt (og vulgært).

Jeg foretrekker ekte varer eller jeg klarer meg uten.

Gjest Anonymous
Skrevet

Har litt av hvert jeg, men ikke så mange uten batteri. Synes i grunn ikke det er så moro å leke med alene.

Skrevet

Jeg har en vibrator.

Gjest Anonymous
Skrevet

Er det noe jeg driter i så er det om det er harry eller ikke. Jeg har vibrator for min egen skyld, og om det er harry eller ikke er helt likegyldig.

Jeg er glad i sex, er ikke redd for å være hverken harry eller fjern selv om jeg har sexleketøy, og koser meg med dem jeg har når jeg selv vil.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jepp, har to vibber + en liten, deilig buttplug.

Kajsa

Skrevet

Det høres ut som du ikke er helt åpen ift din seksualitet... Om det er harry eller vulgært har vel ingenting å si? I de fleste tilfeller er det max 2 personer som leker med sånne leker sammen, og da kan det vel være så harry og vulgært som det bare vil?

Du onanerer sikkert ikke heller, du?

Skrevet

Jepp, har en.. fikk den av min kjære for et par år siden :wink:

Skrevet

hum.. har to vibratorer og ett egg.. egget er å anbefale forresten ;) har ikke brukt det alene på omtrent 1,5 år pga typen. har brukt det med han, men når jeg vil gjøre noe på egen hånd gidder jeg ikke dra det frem

Skrevet

Fekk min første vibrator då eg blei sammen med han eg no skal gifte meg med. Har etter kvart måtta investere i nye pga dårlig kvalitet, og syns det er ein kjempebra oppfinnelse!

Ventar faktisk på pakke i posten med to små elektriske saker... :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...