Gå til innhold

Rekkefølge på taler???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke vært i så mange bryllup, og kom til å tenke på rekkefølgen til talene.... Skal brudgommen begynne? Hvem skal etter på.. Bruden selv skal ikke holde tale for det tør jeg ikke!!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Madam Felle
Skrevet

1.Brudens far

2. Brudgommen

3. Brudens forlover

4 Brudgommens forlover

5. Brudgommens far

Skrevet

1. Brudens far

2. Brudgommen

3. Brudens forlover

4. Brudgommens forlover

5. Brudgommens far

Men hvis man vet at bruden, hennes mor og hennes søster også vil holde tale, hvilken rekkefølge kommer de i? Blir det valgfritt, kanskje?

Gjest Madam Felle
Skrevet

1.Brudens far

2. Brudgommen

3.Bruden

4. Brudens forlover

5 Brudgommens forlover

6. Brudgommens far

7. brudens mor

8. søster osv

Gjest Gjesta
Skrevet

Mamma og pappa holdt tale til oss sammen, det var kjempeflott!!

Skrevet

Takk! Jeg kommer fra en taletrengt familie... Blir nesten litt kulturkollisjon med min kjæres familie, sånn sett... :ler:

Skrevet

Vi kommer ikke til å ha tolv taler, slik den linken sier... det blir litt i meste laget :)

Skrevet
Vi kommer ikke til å ha tolv taler, slik den linken sier... det blir litt i meste laget :)

Ikke vi heller! :ler: Tror jeg...en kan jo aldri vite hvor mange som har noe på hjertet! :wink:

MEN, det var jo en kjekk liste for å se evt. rekkefølge, uavhengig av antall taler totalt!!!

Skrevet

Jeg regner med at følgende skal holde tale hos oss:

1. Brudens far

2. Brudgommen

3. Bruden

4. Brudens forlover

5. Brudgommens forlover

6. Brudgommens far

7. Brudens mor

8. Brudens søster

Oi, det ble visst mange talere! Vi får dele det opp, slik at noen venter til kaffe, for at middagen ikke skal bli alt for laaang... Dessuten får vi be folk på forhånd om å fatte seg i korthet! :wink:

Lurer forresten på om kanskje brudgommen kan innlede? Det er jo vi som brudepar som er vertskap og jeg vet at min kjære helst vil bli fortest mulig ferdig med å tale, sånn at han kan nyte resten av middagen...

Gjest Anonymous
Skrevet

Tro om bruden kan holde tale før gommen? :klø:

Gjest gjest1
Skrevet
Tro om bruden kan holde tale før gommen? :klø:

Siden det ikke er forventet at bruden skal tale mener JEG at hun kan velge selv når det skal skje.

Planen min er å si noen ord og at jeg sniker meg inn før gommen for å ha det overstått :)

Skrevet

Siden det ikke er forventet at bruden skal tale mener JEG at hun kan velge selv når det skal skje.

Planen min er å si noen ord og at jeg sniker meg inn før gommen for å ha det overstått :)

God ide! Kanskje det er det jeg skal gjøre... :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...