Gå til innhold

All together now sangprogram

Anbefalte innlegg

Skrevet

For noe fucka saker! Dommerne stemmer på folk som høres ut som de er drita med skjærende og ujevn stemme på karaoke bar fordi de synger fengende radiosanger , mens de store sangtalentene ryker ut hva faen?

Operamannen fra i dag burde vunnet , en fryd å se på og lytte til !

Anonymkode: 935bb...f22

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Skrevet

Forhåpentligvis lar TV-seerne være å følge med på dette showet. 

Kanskje TV-kanalen velger å skrape dritten vekk fra sendeskjemaet... 

Anonymkode: bca22...566

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Han som fikk 100, hva var så bra med det?🤔🤔 Lurer oppriktig. Folk grein jo alle mann og jeg sitter slik: ????

Anonymkode: 21d44...d77

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han som fikk 100, hva var så bra med det?🤔🤔 Lurer oppriktig. Folk grein jo alle mann og jeg sitter slik: ????

Jeg fikk bare med meg slutten...hvilken låt sang han? Ja veldig mye grining hehe 

Anonymkode: 30b5b...048

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk bare med meg slutten...hvilken låt sang han? Ja veldig mye grining hehe 

Anonymkode: 30b5b...048

Husker ikke, den var noe lunde lav og kjedelig. Han var flink liksom, men så utrolig flink at han får alle til å grine og reise seg? Eh, ja vel?:phaedra:

Skrevet

Wooooooooow, han var jo fantastisk! For en stemme! For en stemmekontroll og kraft! For en tilstedeværelse og ekthet! Tårene trillet som en foss her også. Satt på PCen da han begynte å synge men det var så bra at jeg bare måtte kikke opp og ble helt trollbundet av magien i talentet hans :)

Sangen var A song for you av Leon Russell. 

Må være noe av det aller beste jeg har fått med meg av alle opptredener i alle sangprogrammer som har gått! 👏👏👏

Anonymkode: 255ae...96e

• Liker 3
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha jeg tenkte akkurat det samme. Han var OK flink, men såååå bra var det ikke 

Anonymkode: 15d3e...dc4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...