*M* Skrevet 10. april 2005 #1 Del Skrevet 10. april 2005 Da er vi snart i gang igjen. Kjenner det kribler i hele kroppen i dag, gleder meg helt vanvittig til å se 4-4-2 og Fotballextra fremover. Heia Viking Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 10. april 2005 #2 Del Skrevet 10. april 2005 Heia Lillestrøm! I år flyr fugla høyest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*M* Skrevet 10. april 2005 Forfatter #3 Del Skrevet 10. april 2005 Trodde det bare var jeg som var interessert. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 10. april 2005 #4 Del Skrevet 10. april 2005 Heia Bodø/Glimt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 10. april 2005 #5 Del Skrevet 10. april 2005 neida,,, jeg og er det vel så lenge fugla gjør det bra, enga gjør det dårlig så er det ikke så nøye med de andre laga ..sier jeg som er sammen med en enga-mann :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*M* Skrevet 10. april 2005 Forfatter #6 Del Skrevet 10. april 2005 Jeg er interessert i nesten all fotball (pappa er fortballidiot og jeg har spilt på guttelag siden jeg var 4) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 10. april 2005 #7 Del Skrevet 10. april 2005 Her er det Fredrikstad fotballklubb som står hjertet nærmest. Og jeg er gift med en trønder, heldigvis ikke veldig intressert i fotball da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzy x Skrevet 10. april 2005 #8 Del Skrevet 10. april 2005 viking stadion her kommer jeg...og heier frem BODØ/GLIIIMT...HEIA,HEIA..idag tar vi 3 POENG :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 10. april 2005 #9 Del Skrevet 10. april 2005 idahe skrev: neida,,, jeg og er det vel så lenge fugla gjør det bra, enga gjør det dårlig så er det ikke så nøye med de andre laga Nesten som å høre meg det, det der! Heia fugla!! Og de leder jo mot start nå også!! Må si det kribler her også ja, og kommer nok til å kjenne det ekstra godt i "fotball-magen" neste søndag, når det er første hjemmekamp! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 10. april 2005 #10 Del Skrevet 10. april 2005 Flinke disse gutta våre Pusla er jo litt gøy at det var vi som scorret det første målet i årets tippeliga,,og det gjøre vi jo også i fjor! Blir moro neste søndag ja!.. Skal nok vinne da, må jo det på bursdagen til Sundgot ..må bare få kjøpt noen billeter da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 10. april 2005 #11 Del Skrevet 10. april 2005 Bare rett og rimelig at LSK scora det første målet, det var jo litt typisk LSK-mål også, da, Kippe på dødball. Jeg har billetter til neste søndag alt, :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 10. april 2005 #12 Del Skrevet 10. april 2005 æsj..nå har dette ekle start laget også scoret.. men vi kommer nok sterkere tilbake i neste omgang vi! Fugla kan jo ikke tape Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*M* Skrevet 10. april 2005 Forfatter #13 Del Skrevet 10. april 2005 Jeg/vi vant iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AUF Skrevet 10. april 2005 #14 Del Skrevet 10. april 2005 VÅLERENGA!!!!!!!!!!!! :evil: Ingen over, ingen under, ingen ved siden. Så det så! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 10. april 2005 #15 Del Skrevet 10. april 2005 Sitat VÅLERENGA!!!!!!!!!!!! :evil: Ingen over, ingen under, ingen ved siden. Så det så! ja særlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2005 #16 Del Skrevet 10. april 2005 Sitat Heia Lillestrøm! I år flyr fugla høyest. ...og da krasjer man også mest brutalt... En ydmyk takk fra Sørlandet til treige "stjerner" og Kasey Wehrmann... Makan til rundspilte småfugler har vi ikke hatt her siden Hønefoss ble sendt hjem som hodeløse kyllinger i fjor... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dixie i.i Skrevet 11. april 2005 #17 Del Skrevet 11. april 2005 Tja, klønete å gi Plankehaugen to billige straffer i går, hadde vært supert å startet serein med 3 poeng, men de får vi jo mot gule, ekle fugler neste søndag så! 1 BY, 1 LAG, LYN FOR ALLTID!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 11. april 2005 #18 Del Skrevet 11. april 2005 Og hadde bare stakkars Risholt satt begge straffene i mål, så hadde det vært en knall start på sesongen for de rød/hvite. Men men - det startet uansett bedre enn forrige sesong Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olse Skrevet 11. april 2005 #19 Del Skrevet 11. april 2005 Sitat VÅLERENGA!!!!!!!!!!!! :evil: Ingen over, ingen under, ingen ved siden. Så det så! Ja vi så det i går!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 11. april 2005 #20 Del Skrevet 11. april 2005 Sitat VÅLERENGA!!!!!!!!!!!! :evil: Ingen over, ingen under, ingen ved siden. Så det så! Eller alle over Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå