Gå til innhold

Må jeg måke verandaen før en verdivurdering?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ha verdivurdering og ikke hatt all verdens tid på meg. Verandaen er et fjell av snø, men har verken tid eller lyst til å dumpe all snøen ned til naboen under. Er det nødvendig? Og må jeg rydde mye i garasjen og boden?

Anonymkode: 79f6b...b81

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det spørs hvor stor den er og om du får et passe inntrykk over tilstand. Men oftest er det hvor stor den er de ser på :)

du trenger ikke å rydde så mye i garasje og bod, men det må være slik at en får et visst overblikk over rommene (vindu etc)

Endret av jordbarn
Skrevet
2 minutter siden, jordbarn skrev:

Det spørs hvor stor den er og om du får et passe inntrykk over tilstand. Men oftest er det hvor stor den er de ser på :)

du trenger ikke å rydde så mye i garasje og bod, men det må være slik at en får et visst overblikk over rommene (vindu etc)

Jeg skulle gjerne vist at jeg har lagt nytt gulv på verandaen, men det er nok forgjeves uansett nå😁. Den er 8 kvadrat. Nei, så ille er det ikke, men får vel rydde litt i boden

Skrevet

De kikker ikke inni kjøkkenskap ol.?

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De kikker ikke inni kjøkkenskap ol.?

Nei :) Men ville ryddet garasje litt så de ser hvordan kvalitet og stand det er på overflater både forhold til materiale, slitasjer og evn sopp og fuktfare osv

Anonymkode: 737ae...f4c

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei :) Men ville ryddet garasje litt så de ser hvordan kvalitet og stand det er på overflater både forhold til materiale, slitasjer og evn sopp og fuktfare osv

Anonymkode: 737ae...f4c

Ok, garasjen er egentlig oversiktlig, tørt og bra, men får rydde bort noen småting

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...