AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #1 Skrevet 5. februar 2019 Hvordan vet man at det er selve eggløsningsdagen? Jeg har lastet ned to forskjellige apper som skal hjelpe meg med å finne ut av dette. De gir forskjellige svar på eggløsningsdagen (2 dager differanse). Skjønner ikke helt dette. Noen som kan hjelpe meg? Anonymkode: 6d1a6...b2e
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #2 Skrevet 5. februar 2019 Mitt beste tips er å kjøpe clearblue digitale test. Den viser når du er mest fruktbar med ett smilefjes Anonymkode: 1a983...90f
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #3 Skrevet 5. februar 2019 Eneste måte å vite 100% dag er ved temping. Ellers gir eggløsningstester god indikasjon på at eggløsning finner sted 0-48 timer etter pos. Test Anonymkode: 6ee18...3a1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #4 Skrevet 5. februar 2019 Sier seg vel litt selv at en app aldri vil kunne spå korrekt hva som skjer inni din kropp..det er bare et estimat. Anonymkode: 064ee...f70
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #5 Skrevet 5. februar 2019 Bruk eggløsningstest. Men da jeg testet meg kontra uten test mnd før så jeg at beregningen min var korrekt. Så hadde nok klart meg uten test denne mnd. Brukte også app. Men er greit å prøve en mnd så du vet når du får eggløsning og evt. Symptomer. Jeg var mer var på symtomer når testen viste EL. Å skjønte fort at smerter jeg ofte hadde på den ene eller den andre siden var et tegn på dette. Så neste mnd vet jeg det Lykke til Anonymkode: b8e35...eed 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå