Gå til innhold

Kommer det bæsj på penis under analsex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Penisen går jo ganske langt inn i tarmen. Fører ikke dette til at det kommer bæsj på den? Man kan vel ikke rengjøre seg så langt inn?

Anonymkode: da5ca...b30

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Shit happens.

• Liker 2
Skrevet

Det kan skje. 

Anonymkode: 2a4aa...682

• Liker 4
Skrevet

Hvorfor sånt fokus på analsex?

Finnes det normale menn her inne tro? 

Anonymkode: af2cb...cf7

• Liker 13
Skrevet

Av og til. Er ikke noe å skamme seg over. Det har skjedd uten at kjæresten la merke til det. Jeg bare fjernet det med en klut som lå på nattbordet. 

Anonymkode: 0d168...42f

• Liker 6
Skrevet

Det er jo ganske logisk at det kommer bæsj på snoppen når man stapper den inn i der bæsjen kommer ut. 

Anonymkode: e7173...908

• Liker 18
Skrevet

Jeg blir bare så turn off bare av tanken på anal/bæsjesex!

Anonymkode: 8d1ae...f2a

• Liker 7
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Penisen går jo ganske langt inn i tarmen. Fører ikke dette til at det kommer bæsj på den? Man kan vel ikke rengjøre seg så langt inn?

Anonymkode: da5ca...b30

Ja, men hvis man spytter på kuken når det har kommet bæsj på den så funker det som ekstra glidemiddel. Ikkeno problem det 😛

Anonymkode: 9e880...b8d

Skrevet

Det kan hende, men det er ufarlig. Snakk om det med dama før du tar henne bak slik at begge er klar over at det kan skje. Bare å tørke av og fortsette.

Anonymkode: 9ce26...49e

Skrevet

For å komme med et litt mindre flåsete svar. Vi gjør minimale forberedelser før analsex. Likevel skjer det vel under 5% av gangene at det kommer så vidt bittelitt på penis etterpå. Utover det er det ingenting. Grunnen til det er jo at man bruker såpass mye glidemiddel at den eventuelle bæsjen som kommer nærat penis ikke fester seg.

Anonymkode: edc87...524

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

For å komme med et litt mindre flåsete svar. Vi gjør minimale forberedelser før analsex. Likevel skjer det vel under 5% av gangene at det kommer så vidt bittelitt på penis etterpå. Utover det er det ingenting. Grunnen til det er jo at man bruker såpass mye glidemiddel at den eventuelle bæsjen som kommer nærat penis ikke fester seg.

Anonymkode: edc87...524

Men er det ikke ekkelt for kvinnen om kuken driver å dytter i bæsjen når den er inne i rumpa?

Høres fryktelig ubehagelig ut synes jeg.

Tror det finnes utstyr for å spyle baken med som man feks kan kople hageslangen.

Anonymkode: 9e880...b8d

• Liker 1
Skrevet
17 hours ago, AnonymBruker said:

Hvorfor sånt fokus på analsex?

Finnes det normale menn her inne tro? 

Anonymkode: af2cb...cf7

Ser ut som det er på KG de fleste ihuga analistene befinner seg, og anstrenger seg til det ytterste for å framsnakke hvor herlig det er å grave i tarmene til folk.

Anonymkode: 55483...869

• Liker 8
Skrevet

Shit happens, ja. Går helt fint så lenge ingen av partene er veldig prippen 😅👌

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser ut som det er på KG de fleste ihuga analistene befinner seg, og anstrenger seg til det ytterste for å framsnakke hvor herlig det er å grave i tarmene til folk.

Anonymkode: 55483...869

"Analist"?  *Oppdaterer visitkortet*

At ikke du liker det betyr ikke at andre skal mislike det. Analsex er ikke veldig uvanlig, skjønner du.

• Liker 3
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"Analist"?  *Oppdaterer visitkortet*

At ikke du liker det betyr ikke at andre skal mislike det. Analsex er ikke veldig uvanlig, skjønner du.

Ikke så veldig vanlig heller. Skjønner du. 

Anonymkode: 035cf...b5a

• Liker 9
Skrevet

Det kan jo skje. Det viktigste for meg (kvinne som mottar) er at jeg er med en partner som takler det. Er du voksen nok til analsex, må du også være voksen nok til å forstå at dette er en mulighet

Anonymkode: d4c9b...465

• Liker 8
Skrevet

Det er bare bra om det kommer bæsj på penis, avføring har antiseptisk virkning og bidrar til et sunt underliv. 

Anonymkode: 89c39...661

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror det var her på KG (hvor ellers 😅) jeg leste om en som hadde fått mais på pikken under analsex 🌽😂 Jeg er kvinne og har ikke analsex, men hadde jeg hatt det hadde mais vært mye flauere enn bæsj 😆

Anonymkode: 16933...577

• Liker 1
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke så veldig vanlig heller. Skjønner du. 

Joda. Jeg er temmelig sikker på at over halvparten har forsøkt analsex. Noen velger å gjøre dette bare en gang, mens andre har oppdaget helt nye måter å bli tilfredsstilt på. At du tydeligvis aktivt hater analsex gjør nok at du intenst håper at andre også gjør det. Sånn er dessverre ikke verden. Skjønner du. Kanskje. ;) 

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Joda. Jeg er temmelig sikker på at over halvparten har forsøkt analsex. Noen velger å gjøre dette bare en gang, mens andre har oppdaget helt nye måter å bli tilfredsstilt på. At du tydeligvis aktivt hater analsex gjør nok at du intenst håper at andre også gjør det. Sånn er dessverre ikke verden. Skjønner du. Kanskje. ;) 

Temmelig sikker da du ;);) Det hjelper lite når man skal underbygge poeng eller stadfeste en slags fasit. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...