Gå til innhold

Når er menn mest kåt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det i 20 årene eller er det generelt hele livet? 

Anonymkode: eced3...672

Videoannonse
Annonse
Skrevet

20-34 gjetter jeg.

Skrevet

Personlig tror jeg det er som med smaker og andre ting. Man raffineres etterhvert. Større erfaring med årene gir økt nedlagsfelt for hva en kan tenne på, men snodig nok også ofte et mer snevert preferanseområde. Forøvrig forandrer sex også karakter ettersom en utvikles, og det som før bare behøvde litt stimuli trenger kanskje etterhvert mer og forskjellig stimuli for å lage tenning/kåthet, og omvendt; at det som krevde mye nå ikke krever like mye. At man kjenner seg selv bedre har også noe å si. Jeg tenker og har fokus på sex like mye som før tror jeg, men jeg opplever kåtheten annerledes og mer innviklet enn i min ungdom, og med de ansvar som følger voksenlivet og alt det andre morsomme som finnes der ute, så har det en annen prioritet, men det meste er fortsatt drevet av denne lysten som til skal lede til sex.

Et eksempel: Alkohol. 18-åringer bruker ty til det minst vonde. Eldre menn synser seg gjennom flere lag av smak i en whisky eller cognac. Begge søker «the buzz».

Alt dette gjelder helt sikkert kvinner også.

Anonymkode: 16836...77e

• Liker 1
Skrevet

Er forresten i 40-årene

Anonymkode: 16836...77e

Gjest antikrist 666
Skrevet (endret)

Alltid men mulig hakket mer fra 16-23 år

Endret av antikrist 666
Skrevet

Men er kåte 24 timer i døgnet fra pubertet til død.

Anonymkode: 556d4...6bb

• Liker 9
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men er kåte 24 timer i døgnet fra pubertet til død.

Anonymkode: 556d4...6bb

Jepp. Og Kvinner er aseksuelle 24/7 

Anonymkode: bf7a3...281

• Liker 2
Skrevet

I puberteten vil jeg gjette .

Anonymkode: 24d64...d55

Skrevet

Fra 16-30 cirka blir det mest knulle-knulle. Pumpesex...despo knulling.

Etter 30år blir ting litt mer seriøst...kvalitetsex. Nå er jeg 41, holder fint 2-3 ganger i uka. Men god sex, ikke pumpegalskap. Ingenting er som å slikke kvinnen til orgasme før et lite samleie.

Anonymkode: 3b8ee...1be

Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det i 20 årene eller er det generelt hele livet? 

Anonymkode: eced3...672

For meg var det alderen 10-16. 

Anonymkode: 50d06...509

Skrevet (endret)

.

Endret av BerntHulken
Skrevet

Synes det går helt fint å være kåt hele dagen nå også selv om det er en stund siden jeg var 30. 

• Liker 1
Gjest Paramount
Skrevet

Fysisk mellom 15 og 20 år, mentalt/psykisk fra 20 år og oppover, hvor langt det går aner jeg ikke, venter spent selv hvor det skal ende. 

Skrevet

På kg.. 😂😂

Anonymkode: c4ed4...6f4

• Liker 1
Skrevet

Når ukedagen slutter på -g. Puberterten var nok muligens den verste tiden, men har ikke merket store forskjellen fra jeg var 15 til jeg ble 30.

Anonymkode: f60b9...52c

Skrevet

Alle vet at menn er mest kåte i puberteten og til 25 års alderen. Etter dette begynner man å få kontroll over følelsene sine og man kan skru mere på og av bryteren. Når jeg var 16-20, onanerte jeg HELE tiden. Var konstant kåt og fikk ofte ståkuk på skolen helt ukontrollert.😅 I midten av 30 årene er jeg fortsatt mye kåt, men klarer å fungere i hverdagen å gjøre andre ting enn å onanere å ha sex. Mellom 16-20 år kunne jeg komme opp til 10 ganger om dagen i snitt. Det behovet har jeg ikke nå takk og pris😂

Anonymkode: d3d1c...47c

Skrevet

For et banalt spørsmål. Er du fin nok er mannen kåt på deg hele livet.

Anonymkode: b7647...524

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle vet at menn er mest kåte i puberteten og til 25 års alderen. Etter dette begynner man å få kontroll over følelsene sine og man kan skru mere på og av bryteren. Når jeg var 16-20, onanerte jeg HELE tiden. Var konstant kåt og fikk ofte ståkuk på skolen helt ukontrollert.😅 I midten av 30 årene er jeg fortsatt mye kåt, men klarer å fungere i hverdagen å gjøre andre ting enn å onanere å ha sex. Mellom 16-20 år kunne jeg komme opp til 10 ganger om dagen i snitt. Det behovet har jeg ikke nå takk og pris😂

Dette er ikke normalen. Går an å ha litt selvdisiplin - mann 25-

Anonymkode: b7647...524

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle vet ikke dette. Det forutsetter at man har fått informasjon om det. Jeg tror ikke dette gjelder alle.

Anonymkode: 0f00b...de8

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...