Gå til innhold

Å være rådgiver...


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Har en litt selsom opplevelse..må bare få det ut! Da jeg flyttet fra min samboer fikk jeg høre fra svigerforeldrene mine at jeg var det jævligste menneske de noen gang hadde møtt, at jeg var en løgner, at jeg spredte rykter - kjente INGEN der, at jeg trengte behandling. De lå også på lur rundt husveggen, og jeg fikk høre at de nok hadde sett at jeg hadde satt ungen i leikegrinda uten å passe på i ca. fem minutter..enda jeg var i nærheten og kunne høre om ungen skrek..At sønnen deres gav blaffen og aldri hjalp til brydde de seg ikke om...ALT og ALLE ville bli brukt mot meg...

Nå er det de som er rådgiver for ei jente de har kjent i årevis som er i en tilsvarende situasjon....SELVSAGT er det mere synd på henne..og typen hennes er selvsagt en dritt. ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Det var vel mere manglende evne og vilje til å se at sønnen deres hadde oppført seg galt...Ingen andre enn helsepersonell snakket jeg med...DE - svigerforeldrene - kunne jeg ihverfall IKKE ha spurt om råd...Oppdaget raskt hvem de tok parti med...Uten engang å spørre meg..Ja, de hadde jo sine familekonferanser, der de diskuterte hver lille minste ting jeg gjorde..Det vet jeg, for de fortalte min samboer meg. Ingen hadde noen forståelse for hvordan jeg hadde det...Var det noen som hadde vært hyggelig mot meg, og som jeg trodde likte meg, så fikk jeg høre at de også syntes jeg var rar...

Og på seg selv kjenner man jo andre, spesielt når man har venninner kalt NTB, som svigermor hadde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...