Gå til innhold

Feminist: - menn er bedre til å suge

Anbefalte innlegg

Skrevet

https://www.side3.no/feministen-alexia-bohwim---menn-er-bedre-til-alt-4321407

Feministen Alexia Bohwim: - Menn er bedre til alt -  er lei «kvinnemafiaen» i Norge.

Vi er jo helt forskjellige. Jeg er sånn som mener at kvinner skal være kvinner og menn skal være menn. For meg så er menn flinkest på det aller meste når det kommer til kultur. De er flinkeste til å skrive, lage film og så videre. Dette er ikke kulturelt eller historisk betinget – menn er bare flinkere på kunst.

Anonymkode: 7ebfc...df4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

OK.. hun må jo få uttrykke sin egen mening om ting, selv om jeg ikke er enig. Dama er ikke et orakel eller vitenskapsmenneske, hun er en såkalt «skandaleforfatter». Ville vært merkelig om hun gjorde et intervju, som fikk henne til å virke mainstream og politisk korrekt.

Synes det er mer synd at hun sier at hun bare har truffet drittsekker som ikke kan passe på henne, når hun faktisk er litt eldre enn meg og har hatt tid nok til at hun kunne ha møtt noen som var bra. 

( Har kanskje noe med at smaken hennes på menn, er veldig langt fra min, mht til tidligere Bigbrother deltaker.) 

• Liker 2
Skrevet

Definerer hun seg som feminist? Veldig merkelig, siden det verken virker som at hun liker kvinner spesielt godt, synes at de er gode til noe eller kjempe for kvinners rettigheter. 

Jeg trodde hun var mest kjent for å kle av seg og si tabuord for å få oppmerksomhet. 

Anonymkode: e7752...300

• Liker 1
Skrevet

Hun prøver for hardt. Hun vil være i vinden og da må hun jo komme med kontroversielle ting for at folk skal gidde å vie henne tid.

Morsomt er det at hun skriver bla når det kommer til menn at hun møter bare på drittsekker(man tiltrekker seg vel det man er) og at ingen mann klarer å ta vare på henne?Hun vil dermed bli vartet opp og sikkert at mannen skal betale for alt imens hun selv gir en halvdårlig blowjob samtidig som hun tar ei litta stripe kola..

Dama er snart 50. Kanskje på tide å legge fra seg wannabe glamour ønsket og innse at toget for å være interessant har gått for lengs?

• Liker 2
Gjest BearMama
Skrevet

På en måte vil jeg tro at menn er flinkere å suge og kvinner flinkere å slikke fordi man vet nøyaktig hvordan man skal treffe på eget kjønn for optimal tilfredsstillelse....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...