Gjest Anonym Bruker Skrevet 5. februar 2019 #1 Skrevet 5. februar 2019 (endret) Kan du beskrive noen av dine dine psykiske / fysiske reaksjoner "før " og "under" kåtheten ?. Kåtheten oppleves gjerne forskjellig fra person til person. Noen har lett for å bli kåte medan noen går rundt og er konstant kåte, og noen opplever kanskje aldri å bli kåte. Menn får m.a. gjerne fysisk reaksjon v/ reisning, og kvinners fysiske reaskjon er at d blir våte. Ekstrem kåthet både hos både menn og kvinner kan m.a. vera innfallsporten til å begå utroskap. Hvordan avreagerer du kåtheten ? Begynner du å svette ? Kan du bli irritabel og fustrert ? Stressreaksjoner ? Endret 5. februar 2019 av Anonym Bruker
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #2 Skrevet 5. februar 2019 Interessant spørsmål. Kvinne 30 her. Vanskelig å svare på fysiske reaksjoner ved kåthet. Reaksjonen er mest merbar i hodet, og ikke egentlig i kroppen. Jeg kan få orgasme uten å ha vært kåt på forhånd. Akkurat like før klimaks merker jeg at jeg har "drøyere" fantasier. Så i selve orgasmen blir jeg alltid kåt. Mental reaksjon på kåthet er at jeg føler meg mer sexy, kreativ, dristig, og opplevelser av berøring forsterkes. Jeg låser omverdenen ute og fokuserer kun på nytelsen. Når jeg har sex, er å "kåte meg opp", en innsats jeg gjør manuelt mentalt og som kan sammenlignes med å sveive i gang et litt tungt med godt smurt hjul. Når det først er i gang mates den større av sin egen kraft. Så ja, frustrert kan jeg absolutt bli dersom hjulet går, men det aldri treffer veien. Jeg blir jo våt når jeg er kåt, og jeg beveger kroppen mer sensuelt, men andre fysiske reaksjoner kommer jeg ikke på. Svett blir jeg av aktivitetene og ikke kåtheten. Avreagere kåthet og stress. Når jeg er kåt men ikke får hjelp til å stilne det, så hjelper det som regel med en orgasme. Ellers er det litt seigt å bli kvitt. Har ingen spesiell strategi for avreagering, men jeg kan stoppe kåtheten ved å ikke røre sveiven. Kan menn bestemme når de blir kåt slik? Om jeg ikke VET at partner er med på litt lek, så gidder jeg ikke sveive. Da blir det sex uten å være kåt. Er så frustrerende å være kåt uten tilfredsstillelse. Stress? Hva mener du? Den forstår jeg ikke helt tror jeg. Anonymkode: 6a6da...16b 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #3 Skrevet 5. februar 2019 Blir yr og boblete innvendig. Våt er jeg uansett og har ikke så mye med kåthet å gjøre men blir mer våt når jeg er kåt Anonymkode: 4cb39...8c8
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2019 #4 Skrevet 6. februar 2019 Når min sexpartner kommer på besøk blir jeg kåt med en gang jeg kjenner parfymen hans av å ligge inntil han. Da kjenner jeg en sensasjon i underlivet, som en kløe som må bli klødd(? Wow jeg har aldri bøyd ordet klø før, hjelp). Når han begynner å stryke meg der nede så dunker hjertet mitt raskere og jeg blir varm, sensasjonen der nede blir sterkere. Og når forspillet begynner for fullt blir jeg tungpustet og må hive litt etter pusten. Masse hormoner er i sving under dette, så jeg kjenner faktisk på en slags melankoli fra start til slutt, en tristhet jeg ikke vil løpe fra men heller nyter. Den gjør liksom godt, og noen ganger etter en kraftig orgasme kan jeg gråte i et par sekunder etterpå, tårer og alt. Mange menn skjønner seg ikke på dette med kvinner og hormoner, så jeg har måttet ha anatomitime flere ganger så de ikke skal ha dårlig samvittighet for tårene mine. Anonymkode: 2e3bb...0ed 2
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2019 #5 Skrevet 6. februar 2019 Jeg får lyst å ha sex, eller onanere. Er jeg veldig kåt, kan det gjøre vondt i underlivet. Anonymkode: 91b9b...986 3
Scoops Skrevet 6. februar 2019 #6 Skrevet 6. februar 2019 (endret) 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er jeg veldig kåt, kan det gjøre vondt i underlivet. Anonymkode: 91b9b...986 Sånn er det her og,da er jeg veldig veldig kåt da, ellers er det en prikkene ,kilende følelse der nede og boblende i resten av kroppen. Og blir våt selvfølgelig . Litt vanskelig og forklare de følelsene egentlig. Jeg kan bli veldig frustrert visst jeg ikke får gjort noe med det,og det skjer ganske ofte da jeg er ganske kåt av meg Endret 6. februar 2019 av Scoops 2
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2019 #7 Skrevet 6. februar 2019 Mye av det samme her som hos andre. Fysisk så er det mest at jeg kjenner en prikkende varme der nede og at resten av kroppen går litt på høygir, varm og gjerne litt skjelven. Men det er mest mentalt jeg føler det. Jeg blir glad og oppstemt, men veldig rastløs. Føler meg sexy og dristig og får ofte lyst til å gjøre noe "crazy" og blir enda kåtere av tanken på det. Konsentrasjonsevnen forsvinner ut vinduet og tankene blir mer og mer fokusert på sex. Med andre ord flere selvforsterkende sirkler i sving som gjør at jeg til slutt kan bli ganske frustrert. Anonymkode: c899c...032 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2019 #8 Skrevet 6. februar 2019 Jeg opplever det som at hodet setter i gang en film, der en mann jeg liker (eller iblant en kvinne), eller til og med fiktive personer jeg aldri har møtt men som har egenskaper jeg liker, hodet spiller av denne filmen for meg, at han/hun begynner å kysse meg, stryke meg over kroppen, si fine ting.. Og kroppen reagerer på denne filmen da, og gjør seg klar med å bli våt, puste dypere osv. akkurat som om det var på ekte Anonymkode: a2e1c...d1f
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2019 #9 Skrevet 6. februar 2019 Går på p-piller så blir hverken kåt eller våt. Men får orgasme allikevel, som har blitt kjempemye bedre etter jeg sluttet å røyke av en eller annen grunn. Anonymkode: f76a4...dd9
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2019 #10 Skrevet 6. februar 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Går på p-piller så blir hverken kåt eller våt. Men får orgasme allikevel, som har blitt kjempemye bedre etter jeg sluttet å røyke av en eller annen grunn. Anonymkode: f76a4...dd9 På tide å slutte på pillene?! Anonymkode: 802fd...3a7 2
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2019 #11 Skrevet 6. februar 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: På tide å slutte på pillene?! Anonymkode: 802fd...3a7 Tenker det å bli ufrivillig gravid er en større turn off. Anonymkode: f76a4...dd9 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2019 #12 Skrevet 6. februar 2019 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tenker det å bli ufrivillig gravid er en større turn off. Anonymkode: f76a4...dd9 Kondom ! Anonymkode: 4cb39...8c8
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2019 #13 Skrevet 6. februar 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kondom ! Anonymkode: 4cb39...8c8 Prøvde det, fikk så mange klager fra menn om at det var ekkelt at jeg ikke gadd mere. Jeg får orgasme, så da får jeg den beste delen av sex uansett. Anonymkode: f76a4...dd9
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2019 #14 Skrevet 6. februar 2019 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Prøvde det, fikk så mange klager fra menn om at det var ekkelt at jeg ikke gadd mere. Jeg får orgasme, så da får jeg den beste delen av sex uansett. Anonymkode: f76a4...dd9 Kondom er ikke ekkelt, men menn som nekter å bruke kondom er ekle og egoistiske. P-piller kommer jo med mange bivirkninger og går utover helsa både fysisk, psykisk og som du skriver her seksuelt... Det hadde jo vært best at du faktisk kjente kåtheten også og kom som et brak på grunn av mental tenning og stimulering også, og ikke bare fikk orgasme på grunn av fysisk fremprovosering. Du går glipp av ganske vesentlige deler av samleiet vil jeg si... Anonymkode: 4cb39...8c8 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2019 #15 Skrevet 6. februar 2019 Blir søkkblaut og varm og kriblende nedentil. Og rastløs. Må ha Anonymkode: 5b562...643
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå