AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #1 Skrevet 5. februar 2019 Hei. Igår tok jeg clearblue eggløsning test og den var positiv. Den digitale med smilefjes. Jeg og mannen har hatt samleie dagene før og igår Idag tok jeg ny test og den var negativ. Ingen smilefjes. Er det sånn at eggløsningen forsvinner om egget har blitt befruktet? Anonymkode: fca42...733
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #2 Skrevet 5. februar 2019 Det er vel heller slik at eggløsningen er ferdig når eggløsningen har vært. Anonymkode: 0a898...a84
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #3 Skrevet 5. februar 2019 Det som er rart er at den har vært negativ de andre dagene. Den var bare positiv igår. Idag var den negativ igjen Anonymkode: fca42...733
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #4 Skrevet 5. februar 2019 Ifølge appen skulle den ha kommet imorgen 😑😑 Anonymkode: fca42...733
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #5 Skrevet 5. februar 2019 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ifølge appen skulle den ha kommet imorgen 😑😑 Anonymkode: fca42...733 Det er kroppen som har det rette svaret, ikke appen. Og ikke alltid eggløsningstesten heller. Men som det står i bruksanvisningen til testen, så skjer eggløsningn 12-36 timer etter positiv test. Deretter lever det i ca 24 timer..... http://www.syklus.info/tester/egglosningstester/ http://www.syklus.info/tester/egglosningstester/egglosningstester-i-praksis/ Anonymkode: 2e5be...903
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #6 Skrevet 5. februar 2019 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det som er rart er at den har vært negativ de andre dagene. Den var bare positiv igår. Idag var den negativ igjen Anonymkode: fca42...733 Den skal normalt sett bare være positiv i en dag. Husk at positiv test skjer rundt 24 timer før EL. Anonymkode: 8339e...6c8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå