AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #1 Skrevet 5. februar 2019 Hei Er det noen som har brukt vivag før mot kløe, svie og utflod? Jeg er på dag 5, og det svir, klør og er tørrere enn før jo! Skikkelig ubehagelig, og føles øm når jeg skal bruke dopapir osv... Canesten har heller ikke fungert før, var å tok celleprøve og GU sa det mest sannsynlig var BV da jeg hadde en god del utflod. Hvor lang tid tok det før det evnt hjalp?? Anonymkode: 85569...f35
Blablaa Skrevet 5. februar 2019 #2 Skrevet 5. februar 2019 (endret) Skulle jeg brukt canesten krem tillegg? har det noen nytte for seg? Edit - haha der gikk den anonymiteten vekk... jaja 😄 Endret 5. februar 2019 av Blablaa
AnonymBruker Skrevet 25. november 2023 #3 Skrevet 25. november 2023 Jeg tar en antibiotikakur nå. Jeg bestemte meg derfor for å bruke vivag, for å forebygge sopp. Tok første tablett med vivag i går. Og som deg trådstarter, så svir og klør det! Nei, dette skal jeg ikke fortsette på. Synd, fordi jeg hadde troa på det. Noen andre med erfaringer? Anonymkode: 9a853...5df
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå