AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #1 Skrevet 5. februar 2019 Jeg fjernet min i desember og har hatt to menstruasjoner siden jeg tok den ut. Jeg blør bare to dager, på dag 3 blir det «brunlig» og trekker seg tilbake. Hva er deres opplevelser? Mensen kom på dag 26 i syklus begge gangene. Er nå litt redd noe kan være galt siden jeg er 35. Vettskremt for å ha kommet i overgangsalderen eller noe. Erfaringer? Hvordan var din syklus etter uttak av spiral? Anonymkode: b4dd7...36b
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #2 Skrevet 5. februar 2019 Hormonspiral*^ Anonymkode: b4dd7...36b
Bokdamen Skrevet 5. februar 2019 #3 Skrevet 5. februar 2019 Jeg tok min ut i oktober, så har veldig begrenset erfaring. Tok noen uker før jeg fikk mensen, så vil si jeg er i min 3. syklus. De to jeg har hatt har vært 28 og 32 dager, litt kortere blødning enn før spiral (og en graviditet før det), men en helt vanlig mensen. Jeg er 36
Mrs Robinson Skrevet 10. februar 2019 #4 Skrevet 10. februar 2019 Tok ut spiral, og fikk blødning etter 18 dager. Etter dette har jeg hatt stabile sykluser på 27 dager, med eggløsning på dag 13/14
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå