AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #1 Del Skrevet 5. februar 2019 Hei! Har vurdert å bestille en av disse hår-tilskuddene, men vet ikke hvilken jeg skal gå for. Har dere noen erfaringer? Hvilken anbefaler dere? Anonymkode: 62007...81e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2019 #2 Del Skrevet 6. februar 2019 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Har vurdert å bestille en av disse hår-tilskuddene, men vet ikke hvilken jeg skal gå for. Har dere noen erfaringer? Hvilken anbefaler dere? Anonymkode: 62007...81e Eksperter sier dette bare er tull, du bør ikke kaste bort penger på det Anonymkode: faa90...e97 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2019 #3 Del Skrevet 6. februar 2019 Ta B-vitamin tilskudd istedet. Anonymkode: 0331c...c25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2019 #4 Del Skrevet 1. mai 2019 Jeg har brukt HairLust Gummies i snart 4 måneder, og jeg kan faktisk merke tydelig forskjell. Jeg startet med det etter en lang periode med hår-extensions, og håret var da naturligvis super slitt. Nå er håret mitt mye sterkere og fyldigere enn før. Jeg anbefaler de virkelig!! :) Anonymkode: 951e2...488 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå