AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #1 Skrevet 5. februar 2019 Hvorfor kan ikke noen på 25 år se på Franklin men bare barn?? Det er jo en barnetv serie men jeg syns Franklin er så søt å se på. Anonymkode: 21bb2...4ef
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 5. februar 2019 #2 Skrevet 5. februar 2019 Da ser du på Franklin, ingen som arresterer deg for det.
Aragorn ll Elessar Skrevet 5. februar 2019 #3 Skrevet 5. februar 2019 Om du vil se på Franklin, så ta å se på Franklin. 3
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 5. februar 2019 #4 Skrevet 5. februar 2019 (endret) . Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #5 Skrevet 5. februar 2019 Bare en smule pinlig å si det at man liker det når man er voksen. Er jo barnetv egentlig. Men alle kan jo se på uansett. 😊 Jeg liker det godt. Anonymkode: 21bb2...4ef 1
Elaine Marley Skrevet 5. februar 2019 #6 Skrevet 5. februar 2019 Jeg ser på mye filmer og serier for barn. Barnebøker leser jeg også noen ganger Bryr meg ikke om andre tenker negativt om det og kan si det til andre. Franklin, er det han skilpadden? 2
Forundret.. Skrevet 5. februar 2019 #7 Skrevet 5. februar 2019 Jeg synes at det er stilig med Gjengen på taket, Masha og Mishka, og koser meg med å se på det sammen med ungene .. 😁
Gjest Hold the door Skrevet 5. februar 2019 #8 Skrevet 5. februar 2019 Så klart kan hvem som helst så på Franklin hvis de vil det. Franklin som kan knytte sine sko og telle til to. Eller hva det var.
SoWhat? Skrevet 5. februar 2019 #9 Skrevet 5. februar 2019 Jeg elsker animasjonsfilmer... har sett flere x antall ganger. Og så fant jeg noen ungdomsbøker fra 70-tallet da ei på ca 50 år skulle selge huset, og vi hjalp til å pakke og rydde. Serien heter "ung i dag", og det er søren i meg de koseligste bøkene jeg har lest! 😄 alt var så uskyldig og heelt annerledes enn i dag! Anbefaler flere å lese sånt. Hehe
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #10 Skrevet 5. februar 2019 Ja det er han skilpadden. 😀 Elsker han. Samboeren synes det er bare for barn. Så derfor ser jeg bare på slike ting når samboer er på jobb. 😀 Anonymkode: 21bb2...4ef
Gjest Elseby13 Skrevet 6. februar 2019 #12 Skrevet 6. februar 2019 Jeg elsker Sauen Shaun og ler høyt av det! Se hva du vil, du.
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2019 #13 Skrevet 7. februar 2019 På 5.2.2019 den 19.41, AnonymBruker skrev: Ja det er han skilpadden. 😀 Elsker han. Samboeren synes det er bare for barn. Så derfor ser jeg bare på slike ting når samboer er på jobb. 😀 Anonymkode: 21bb2...4ef Problemet er jo ikke at du ser på Barne-TV, men at du er for opptatt av hva andre tenker om deg. Det sitter bare i hodet, ingen bryr seg om hva du ser på TV. Anonymkode: 87327...020
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2019 #14 Skrevet 7. februar 2019 Jeg kan se på med deg! Franklin❤️ Anonymkode: 02b76...677
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2019 #15 Skrevet 16. februar 2019 Dette monner meg på søskenbarmet mitt. Dersom noen andre forsøker å få med seg ett eller annet TV-program, så kommer hun også bare for å bitche om at det som går på TV bare er noe sludder og vås. Jeg lurer på hvorfor noen hjernedøde fjols gidder å kaste bort tiden sin på slik dritt som dette!! Hvorfor gidder du å følge med på slikt søppel?! Er det virkelig ikke noe bedre å se på, enn dette tullet her? Skift TV-kanal da! Det pisset her er virkelig ikke verdt å følge med på! Og så videre, og så videre, og så videre. Temmelig mange ligende kommentarer av denne typen. Hun kunne jo selvdølgelig valgt å bare pelle seg vekk, og finne på noe helt annet. Så klarer hun ALDRI å holde kjeft i mer enn kanskje tretti sekunder, før hun kommer med stadig nye kommentarer og dritt-slenging. Det ender som regel med at folk skrur av hele TV-apparstet, og bare går sin vei. Men ett eller to minutter senere så har hun skrudd den på igjen, og hva tror dere at hun følger med på? Jepp, nøyaktig samme TV-program som hun kort tid tidligere kom med masse oppgulp om. Det er dessverre en del idiotr som som får sin livsglede fra å plage andre mennesker på denne måten.... Anonymkode: ff156...545
Gjest hind Skrevet 16. februar 2019 #16 Skrevet 16. februar 2019 Det kan man vel, men da må man leve med at mange synes man har en svært umoden smak.
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2019 #17 Skrevet 16. februar 2019 Det er veldig enkel underholdning da, så jeg synes kanskje det er litt spesielt å like det som voksen. Men du har for all del lov. Anonymkode: 072b7...300
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2019 #18 Skrevet 16. februar 2019 Fikk meg til å tenke på denne serien husker jeg fikk bare sett noen få episoder når jeg var ung når vi hadde gammeldags TV og ikke internett, kanksje jeg skal se på den nå. Takk for tips TS https://tv.nrk.no/serie/flukta-fraa-dyreskogen/sesong/1/episode/1/avspiller https://tv.nrk.no/serie/dyra-i-hjorteparken/sesong/1 Anonymkode: 623d3...216
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2019 #19 Skrevet 17. februar 2019 Jeg har sett filmen "peter og dragen" flere ganger når jeg har vært alene. Det er også barnefilm men liker den så godt Franklin er også koselig men den ser jeg kun visst jeg har klart å overtale 7 åringen min til å se den. Anonymkode: f9fff...13d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå