AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #1 Skrevet 5. februar 2019 Eksen ønsker å flytte innbetalingsdato av barnebidrag. Tidligere har han betalt innen den 1, forskuddsvis hver måned. Dvs 1 januar for januar. Nå ønsker han å flytte denne datoen til midten av måneden. Det vil si 15 januar for januar. Det er vel ingen forskjeller med det som jeg ikke ser vel? Nå bli halve måneden etterskuddsvis, men ikke noe mer? Anonymkode: a5c34...a90
EvaLena Skrevet 5. februar 2019 #2 Skrevet 5. februar 2019 Jeg ser ikke noe problem med å la han endre dato. Kan jo hende han skal få lønn fra den datoen heretter. 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #3 Skrevet 5. februar 2019 Min eks betaler barnebidraget den 15. hver mnd, for det er da han får lønn. Anonymkode: 69155...4a0 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #4 Skrevet 5. februar 2019 Ser virkelig ikke problemet med det Anonymkode: 214ac...b88 1
Eneri Skrevet 5. februar 2019 #5 Skrevet 5. februar 2019 Det er vel helt uproblematisk så lenge du ikke feks har et stort fasttrekk den 2.hver måned og er avhengig av bidraget for å ha dekning på konto. Da må du isåfall gjøre noen grep for å fikse den saken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå