Gå til innhold

Hva slags unyttig ting til 1500 ville du kjøpt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk gavekort på 1500 med beskjed om at det ikke skal brukes til nødvendige ting (som yttertøy til våren, klær som trengs utskifting, interiør eller kjøkkenting. Jeg fikk instruks om å være helt ego. Felles økonomi, og mannen ønsker at jeg skal kjøpe noe helt eget)... 

Jeg er tom 🙈

Anonymkode: 91931...444

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjole, smykke, kafeturer, pene sko. Til eksempel😊

Anonymkode: 63d72...433

Skrevet

Kunst

Anonymkode: 3e7a9...e66

• Liker 4
Skrevet

Jeg hadde kjøpt spill mest sannsynlig😋

Anonymkode: b79af...106

• Liker 2
Skrevet

Velvære?:) Massasje, pedikyr ol? Klær du har lyst på(ikke ting du trenger, noe du bare har lyst på), konsertbilletter til et band du liker?

Anonymkode: a1bf4...67b

• Liker 1
Skrevet

Kan du ikke forsøke å selge gavekortet da?             

For eksempel 1 000 kroner i kontanter (eller i banken) er vel bedre enn noe skrot til 1 500 kroner som du egentlig ikke har behov for...                             

Anonymkode: f7bf1...3f3

• Liker 1
Skrevet

Sexy undertøy og noe som får deg til å føle deg fin og pen! En dyr krem som lukter godt. Hva som helst :) 

Anonymkode: 8f592...ac3

• Liker 1
Skrevet

Panne. På pur f*

Gir ikke folk gave med klausul. Ubehøvlede udannede tullinger. 

Hadde som sagt kjøpt meg den kjedeligste nyttegjennstanden jeg kunne finne og takket giver overstrømmende for støvsugeren/pannen/e.l.

Anonymkode: 3cb4a...ac2

• Liker 1
Skrevet

Bilde/maleri! Fins mye stilig og fint. Det hadde jeg brukt dem på. 

• Liker 1
Skrevet

Velvære. Hadde definitivt fått stelt neglene mine. Eller tatt fotpleie. Eller rett og slett tatt en tur på spa. 

Anonymkode: 5263a...1d0

• Liker 3
Skrevet

Ville gått for velvære ja. Hva med spa-dag. 😁

Anonymkode: bd35d...1da

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Panne. På pur f*

Hadde som sagt kjøpt meg den kjedeligste nyttegjennstanden jeg kunne finne og takket giver overstrømmende for støvsugeren/pannen/e.l.

Det var da fryktelig så hurpete og surmaget du var da? Lett å krenke også, ser det ut til, ettersom du kan finne på å bli så muggen for en gave som er ment til noe.

• Liker 9
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Panne. På pur f*

Er ikke du som fikk utbrudd i kattetråden også? Dårlig humør i dag? 

Skrevet

En eller flere dyre planter.

Anonymkode: d1d27...9a0

• Liker 3
Skrevet

Jeg likte tanken på kunst, men er 1500 litt lite? Har noen blanke hjørner på veggene. :)

Velvære og spa er også flotte tips! 

Og jeg har ikke noe i mot denne klausulen. Det er mannen min sin måte å si at ny vårjakke og joggesko til å erstatte de gamle fint kan gå av felleskasse og at han vil jeg skal skjemme meg selv ut og være ego. Og det er en grei klausul, hadde jeg ikke vært så blank 

😊

• Liker 5
Skrevet

Et litografi jeg faller for, - eller et smykke av en type jeg kunne tenke meg. Jeg er glad i pene ringer og de spiser sånne gavekort til frokost :fnise: 

Anonymkode: 5c915...5d0

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg likte tanken på kunst, men er 1500 litt lite? Har noen blanke hjørner på veggene. :)

Velvære og spa er også flotte tips! 

Og jeg har ikke noe i mot denne klausulen. Det er mannen min sin måte å si at ny vårjakke og joggesko til å erstatte de gamle fint kan gå av felleskasse og at han vil jeg skal skjemme meg selv ut og være ego. Og det er en grei klausul, hadde jeg ikke vært så blank 

😊

Da ville jeg sett etter et litografi. 1500 kan gi deg et litografi du faller for og som treffer noe i deg.

Anonymkode: 5c915...5d0

Skrevet

Ville kjøpt meg en kjole. Elsker kjoler, og trenger virkelig ikke flere. Men har jo lyst på. 

Anonymkode: 2c360...471

Skrevet

Et fint tynt ullsjal, evt. blanding ull/silke. Elsker slike og har et helt arsenal ;) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...