AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #21 Skrevet 5. februar 2019 Jeg er ikke overvektig selv, men tror det er det at de er myke og at de har mer kvinnekropp, på en måte Jeg tenker egentlig at det må være utrolig befriende å ha en mann som liker store kvinner fremfor en mann som bare vil ha slanke, at det da er mer rom for å skeie ut uten å få negative kommentarer på det. At man kan skeie ut og mannen bare elsker en mer og mer 🤩. Høres befriende ut Men hvor sunt det er kan jo diskuteres Anonymkode: c74f6...dbf 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #22 Skrevet 5. februar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: I samme innlegg hvor du kommer med utsagn at det er mennesket og ikke buksestørrelsen som betyr noe presterer du å kalle tynne folk radmagre skinnfiller. Hallo selvinnsikt 🙄 Anonymkode: 44db7...79b Det var brukt med fullt overlegg, og om du tenker deg om så forstår du hvorfor. Eller forresten, jeg skal hjelpe deg... MENN bryr seg ikke om buksestørrelsen, men slanke damer elsker å få lubne kvinner til å føle seg dårlige. Derfor brukte jeg noe som jeg visste ville røyke dere mobberne ut av hullene deres...og det funket, denne gangen også 😊 Anonymkode: ab2e0...ad4
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #23 Skrevet 5. februar 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var brukt med fullt overlegg, og om du tenker deg om så forstår du hvorfor. Eller forresten, jeg skal hjelpe deg... MENN bryr seg ikke om buksestørrelsen, men slanke damer elsker å få lubne kvinner til å føle seg dårlige. Derfor brukte jeg noe som jeg visste ville røyke dere mobberne ut av hullene deres...og det funket, denne gangen også 😊 Anonymkode: ab2e0...ad4 Men du er jo den eneste som har mobbet i denne tråden.😂 Anonymkode: 62a3a...b84 9
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #24 Skrevet 5. februar 2019 55 minutter siden, AnonymBruker said: Det var brukt med fullt overlegg, og om du tenker deg om så forstår du hvorfor. Eller forresten, jeg skal hjelpe deg... MENN bryr seg ikke om buksestørrelsen, men slanke damer elsker å få lubne kvinner til å føle seg dårlige. Derfor brukte jeg noe som jeg visste ville røyke dere mobberne ut av hullene deres...og det funket, denne gangen også 😊 Anonymkode: ab2e0...ad4 Dere mobbere? Klapp igjen nebbet ditt, jeg har enda til gode å slenge negative bemerkninger om overvektige. Jeg driter fullstendig i om menn finner de attraktive, er da bare hyggelig for dem. Du går ut ifra at jeg er en mobber kun fordi jeg er slank (som du ikke visste før nå egentlig), snakk om å forhåndsdømme 🤪 Anonymkode: 44db7...79b 2
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2019 #25 Skrevet 6. februar 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Det var brukt med fullt overlegg, og om du tenker deg om så forstår du hvorfor. Eller forresten, jeg skal hjelpe deg... MENN bryr seg ikke om buksestørrelsen, men slanke damer elsker å få lubne kvinner til å føle seg dårlige. Derfor brukte jeg noe som jeg visste ville røyke dere mobberne ut av hullene deres...og det funket, denne gangen også 😊 Anonymkode: ab2e0...ad4 Slanke kvinner elsker ikke det nei, dette ligger bare i hodet ditt. Antagelig paranoia fordi du er usikker på deg selv. Så du har fått kommentarer fra noen slanke folk, sikkert noen ungdomsskolebitcher som har vokst opp fra slik oppførsel for lenge siden. Ikke gre alle under en kam, for denne slanke jenta ønsker peace and luv mellom alle mennesker❤ Anonymkode: 83094...ecd 2
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2019 #26 Skrevet 6. februar 2019 Så dere sier jeg tar helt feil når jeg påstår at tynne kvinner «ser ned» på overvektige kvinner? Virkelig......???? Anonymkode: ab2e0...ad4
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2019 #27 Skrevet 6. februar 2019 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Herregud så teit ting å tro! Så alle som faller for en mann med litt stor nese har en nesefetisj og alle som faller for en dame med tilfeldigvis mye føflekker har en føflekk fetisj? De aller fleste tenner på personlighet og personen de blir kjent med! Anonymkode: 63198...9c0 This! Mennene jeg har vært med tenner på både meg og har vært med andre damer med forskjellige kroppsfasonger. Ingen av de mennene har vært like heller - altså tenner jeg også på forskjellige fasonger. Personlighet og mye annet spiller ekstremt mye inn! Jeg kan godt se på en mann og tenke at han har en "perfekt" kropp, uten å tenne et sekund, fordi han ikke passer meg overhodet. Så kan en annen som ser lik ut fysisk dukke opp, og jeg tenner som bare det.. 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ikke overvektig selv, men tror det er det at de er myke og at de har mer kvinnekropp, på en måte Jeg tenker egentlig at det må være utrolig befriende å ha en mann som liker store kvinner fremfor en mann som bare vil ha slanke, at det da er mer rom for å skeie ut uten å få negative kommentarer på det. At man kan skeie ut og mannen bare elsker en mer og mer 🤩. Høres befriende ut Men hvor sunt det er kan jo diskuteres Anonymkode: c74f6...dbf Altså.. han jeg er med nå liker meg som jeg er, men trur ikke han hadde vært overbegeistra eller elsket meg mer om jeg skeier ut mer👀😂 han ser nok at det er bedre å holde seg litt i øra. Om man driver å skal feite opp dama, DA snakker vi fetisj.. Men tror altså ikke at de fleste som er med en litt større kvinne har en fetisj. Meeeen så er alt relativt, og spørsmålet er hvor stor man skal være før det evt går i kategorien fetisj også. Anonymkode: 675f2...1b4
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2019 #28 Skrevet 6. februar 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Slanke kvinner elsker ikke det nei, dette ligger bare i hodet ditt. Antagelig paranoia fordi du er usikker på deg selv. Så du har fått kommentarer fra noen slanke folk, sikkert noen ungdomsskolebitcher som har vokst opp fra slik oppførsel for lenge siden. Ikke gre alle under en kam, for denne slanke jenta ønsker peace and luv mellom alle mennesker❤ Anonymkode: 83094...ecd Peace and Luv med alle mennesker? Krig og fred og sånn lizzm...... Unntatt med meg da sikkert siden du latterliggjør mine erfaringer...🙄 Anonymkode: ab2e0...ad4
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2019 #29 Skrevet 6. februar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så dere sier jeg tar helt feil når jeg påstår at tynne kvinner «ser ned» på overvektige kvinner? Virkelig......???? Anonymkode: ab2e0...ad4 Finnes helt sikkert de som gjør det, like mye som du virker som å se ned på undervektige (eller bare de som har naturlig "pen" fordeling av fett?). Jeg tenkte sånn før, når jeg var hakket mer usikker på meg sjøl. Dess eldre jeg blir Dess mer skjønner jeg at det ikke er sånn.. Men trenger kanskje ikke utdype det mer i akkurat denne tråden.. Anonymkode: 675f2...1b4
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2019 #30 Skrevet 6. februar 2019 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei. Mange er bare desperate. Hull er hull. Men de som skryter over flesket og dobbelthaken din har nok en fat fetisj. Anonymkode: 62a3a...b84 Er du kvinne eller mann? Spør fordi jeg oppriktig lurer på kjønnet til noen som kan få seg til å skrive sånn som dette. Anonymkode: b9917...882 2
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2019 #31 Skrevet 6. februar 2019 Har nå lært innpå her at feite jenter ELSKER anal sex, så nå ELSKER jeg feite damer!! Hell yeah, bouncy bounce ! 😁😁😁😁 Anonymkode: d3609...295 2
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2019 #32 Skrevet 6. februar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Har nå lært innpå her at feite jenter ELSKER anal sex, så nå ELSKER jeg feite damer!! Hell yeah, bouncy bounce ! 😁😁😁😁 Anonymkode: d3609...295 Det er vel helst menn som påstår det i den ekle tråden. Anonymkode: 7a33e...8ea 3
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2019 #33 Skrevet 6. februar 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har nå lært innpå her at feite jenter ELSKER anal sex, så nå ELSKER jeg feite damer!! Hell yeah, bouncy bounce ! 😁😁😁😁 Anonymkode: d3609...295 Aldri så galt at det ikke er godt for noe 👍🏻😁 Anonymkode: ab2e0...ad4 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2019 #34 Skrevet 6. februar 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Peace and Luv med alle mennesker? Krig og fred og sånn lizzm...... Unntatt med meg da sikkert siden du latterliggjør mine erfaringer...🙄 Anonymkode: ab2e0...ad4 Det var ingen latterliggjøring der, jeg "kjeftet" på deg. Man må kalle en spade en spade når det trengs. Anonymkode: 83094...ecd
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2019 #35 Skrevet 6. februar 2019 6 hours ago, AnonymBruker said: Så dere sier jeg tar helt feil når jeg påstår at tynne kvinner «ser ned» på overvektige kvinner? Virkelig......???? Anonymkode: ab2e0...ad4 Eh, hvorfor skulle jeg gjort det? Har to nære venninner som er overvektige, og andre folk jeg kjenner og er veldig glad i. Så nei, hadde ikke følt meg bekvem med å se ned på overvektige. Ser derimot ned på overvektige damer som skal påtvinge vekten sin som det optimale samtidig som de kaller tynne kvinner stygge ting. Det fremstår veldig krampeaktig for meg, og lyser usikkerhet. Anonymkode: 44db7...79b
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2019 #36 Skrevet 6. februar 2019 Må man ha en fetisj hvis man tenner på tykke damer? Kan man ikke føle ærlig forelskelse, uten at man er tynn? Jeg har likt våde tykke og tynne menn. Kroppsfasong har betydd nada. Anonymkode: 4a4a8...86e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå