AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #1 Skrevet 5. februar 2019 Når dere menn liker ei tjukk dame, hva er det som spesielt tenner dere da? Er det store pupper? Jeg fikk en utrolig sær bemerkning nå her om dagen fra en fyr som sa "du har så søt dobbelthake", også var han utrolig opptatt av sideflesket mitt... er det vanlig? Anonymkode: 7386c...1f9
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #3 Skrevet 5. februar 2019 Det er enkelte menn som har en "fat fetish". Anonymkode: 62a3a...b84 4
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #4 Skrevet 5. februar 2019 Liker fyldige lår, stor rumpe og store pupper...små føtter og langt hår. veldig kvinnelig, sexy og tiltrekkende Anonymkode: ab2e0...ad4 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #5 Skrevet 5. februar 2019 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er enkelte menn som har en "fat fetish". Anonymkode: 62a3a...b84 I motsetning til flertallet som har en "skinny fetish"? Hæ? Anonymkode: 7386c...1f9 6
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #6 Skrevet 5. februar 2019 Faktisk tilfelle. Kjenner en fyr som kun går etter veldig overvektige damer. Alle har forskjellige preferanser. Anonymkode: 63f47...978 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #7 Skrevet 5. februar 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Faktisk tilfelle. Kjenner en fyr som kun går etter veldig overvektige damer. Alle har forskjellige preferanser. Anonymkode: 63f47...978 Preferanse ja. Men ikke fetisher. Anonymkode: 7386c...1f9 6
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #8 Skrevet 5. februar 2019 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: I motsetning til flertallet som har en "skinny fetish"? Hæ? Anonymkode: 7386c...1f9 Flertallet tenner på normalvektige kvinner. Det er ren biologi. Feite kropper er som regel usunne, derfor finner ikke de fleste menn slike kropper attraktive. De få som gjør det har derfor en fetisj. Anonymkode: 62a3a...b84
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #9 Skrevet 5. februar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Flertallet tenner på normalvektige kvinner. Det er ren biologi. Feite kropper er som regel usunne, derfor finner ikke de fleste menn slike kropper attraktive. De få som gjør det har derfor en fetisj. Anonymkode: 62a3a...b84 Betyr det at alle menn som sjekker meg opp har en fetish? 🙄 Anonymkode: 7386c...1f9 6
Yuumi Skrevet 5. februar 2019 #10 Skrevet 5. februar 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Betyr det at alle menn som sjekker meg opp har en fetish? 🙄 Anonymkode: 7386c...1f9 Ikke vær så hårsår da. Er jo ikke fat eller skinny fetish, bare preferanser. Folk flest vet kanskje ikke hva en fetish er engang. 3
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #11 Skrevet 5. februar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Betyr det at alle menn som sjekker meg opp har en fetish? 🙄 Anonymkode: 7386c...1f9 Nei. Mange er bare desperate. Hull er hull. Men de som skryter over flesket og dobbelthaken din har nok en fat fetisj. Anonymkode: 62a3a...b84 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #12 Skrevet 5. februar 2019 Hva om fyren liker deg, med alt du er? Jeg er selv en ganske så lubben dame, og de fleste menn jeg tiltrekker meg lar seg sjarmere av humoren min og at jeg er smart og oppegående. Jeg har også god selvtillit og mine ekstra kilo plager meg ikke et sekund. Ingen av dem har hatt tjukke damer tidligere. Hos meg setter de pris på den jeg er, og noen har nok også vært fascinert av at jeg er «annerledes» og litt mykere å ta på enn damer de har vært borti tidligere. 😂 Anonymkode: 75c31...2a1 11
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #13 Skrevet 5. februar 2019 12 minutter siden, Emblja skrev: Ikke vær så hårsår da. Er jo ikke fat eller skinny fetish, bare preferanser. Folk flest vet kanskje ikke hva en fetish er engang. Folk flest vet det. Anonymkode: d36bd...740
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #14 Skrevet 5. februar 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva om fyren liker deg, med alt du er? Jeg er selv en ganske så lubben dame, og de fleste menn jeg tiltrekker meg lar seg sjarmere av humoren min og at jeg er smart og oppegående. Jeg har også god selvtillit og mine ekstra kilo plager meg ikke et sekund. Ingen av dem har hatt tjukke damer tidligere. Hos meg setter de pris på den jeg er, og noen har nok også vært fascinert av at jeg er «annerledes» og litt mykere å ta på enn damer de har vært borti tidligere. 😂 Anonymkode: 75c31...2a1 Spot on! Det er så kleint at de radmagre skinnfillene skal sykeliggjøre menn som er sammen med, og liker sine fyldige kvinner. Det er mennesket som for de aller fleste betyr noe, ikke buksestørrelsen. Anonymkode: ab2e0...ad4
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #15 Skrevet 5. februar 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Spot on! Det er så kleint at de radmagre skinnfillene skal sykeliggjøre menn som er sammen med, og liker sine fyldige kvinner. Det er mennesket som for de aller fleste betyr noe, ikke buksestørrelsen. Anonymkode: ab2e0...ad4 Hmmm spot on... 😉 finnes det ingenting mellom tykk og «radmager skinnfelle»? Anonymkode: 4085f...585 1
SM30 Skrevet 5. februar 2019 #16 Skrevet 5. februar 2019 13 minutter siden, AnonymBruker said: Spot on! Det er så kleint at de radmagre skinnfillene skal sykeliggjøre menn som er sammen med, og liker sine fyldige kvinner. Det er mennesket som for de aller fleste betyr noe, ikke buksestørrelsen. Anonymkode: ab2e0...ad4 Ingen blir vel sykeliggjort, men de har en fetisj. Sikkert noen damer som liker feite menn også
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #18 Skrevet 5. februar 2019 Sideflesk ❤️ Anonymkode: 63198...9c0
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #19 Skrevet 5. februar 2019 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Flertallet tenner på normalvektige kvinner. Det er ren biologi. Feite kropper er som regel usunne, derfor finner ikke de fleste menn slike kropper attraktive. De få som gjør det har derfor en fetisj. Anonymkode: 62a3a...b84 Herregud så teit ting å tro! Så alle som faller for en mann med litt stor nese har en nesefetisj og alle som faller for en dame med tilfeldigvis mye føflekker har en føflekk fetisj? De aller fleste tenner på personlighet og personen de blir kjent med! Anonymkode: 63198...9c0 6
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #20 Skrevet 5. februar 2019 33 minutter siden, AnonymBruker said: Spot on! Det er så kleint at de radmagre skinnfillene skal sykeliggjøre menn som er sammen med, og liker sine fyldige kvinner. Det er mennesket som for de aller fleste betyr noe, ikke buksestørrelsen. Anonymkode: ab2e0...ad4 I samme innlegg hvor du kommer med utsagn at det er mennesket og ikke buksestørrelsen som betyr noe presterer du å kalle tynne folk radmagre skinnfiller. Hallo selvinnsikt 🙄 Anonymkode: 44db7...79b 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå