Illuminatum Skrevet 6. februar 2019 #21 Skrevet 6. februar 2019 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Er så lei av alle som mener at ei "designermus“ ikke er innafor. Kirurgene skjærer jo ikke av alt så du ser ut som en 11-åring. Tenk på de med 6 cm store lepper og en gedigen klitoris. Skal folk få mene hva de burdte gjøre og ikke gjøre? Anonymkode: e2ae1...90e Folk må gjerne gjøre det de vil men jeg vil også få mene hva jeg vil. NOT 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2019 #22 Skrevet 6. februar 2019 8 minutter siden, Illuminatum skrev: Folk må gjerne gjøre det de vil men jeg vil også få mene hva jeg vil. NOT Har du 8 cm lange lepper og en klitoris som henger? Anonymkode: e2ae1...90e
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2019 #23 Skrevet 6. februar 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Der er vi uenig. Ingen med et ekkelt underliv viser seg selv fram med selvtillit. Hvis du viser deg fram med selvtillit, ser du nogenlunde “normal“ ut. Anonymkode: e2ae1...90e Underlivet skal se veldig spesielt ut før det ikke lenger er betegnet som normalt. Jeg har etter hvert sett veldig mange underliv, både i virkeligheten, på bilder og på film, og har ennå til gode å se et 'ekkelt' underliv. Jeg har riktig nok sett ett og annet med et mer 'uvanlig' utseende, men uvanlig er ikke det samme som verken 'unormalt' eller 'ekkelt'. Anonymkode: 6ab2b...a3b 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2019 #24 Skrevet 6. februar 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du 8 cm lange lepper og en klitoris som henger? Anonymkode: e2ae1...90e Har du? Er det et problem for deg, så fiks for all del opp i det, det er (heldigvis) ikke mitt problem hva du gjør med dåsa di. Men husk at selvtilliten sitter i hodet, ikke mellom beina 😉 Anonymkode: 6ab2b...a3b
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2019 #25 Skrevet 6. februar 2019 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du? Er det et problem for deg, så fiks for all del opp i det, det er (heldigvis) ikke mitt problem hva du gjør med dåsa di. Men husk at selvtilliten sitter i hodet, ikke mellom beina 😉 Anonymkode: 6ab2b...a3b Det har jeg ikke , er veldig fornøyd. Så meg bare lei av forståsegpåere i tråder og media, der de fraråder mennesker med ønske om forandring. Skal du fortelle meg hvor selvtillit sitter? Er 100% sikker på at jeg har mere selvtillit og en bedre selvfølelse enn deg. Se bare på posten din, hatefulle ”kvinne”. Du er jo som en brennmanet. Tyder på lav selvfølelse. Anonymkode: e2ae1...90e 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2019 #26 Skrevet 6. februar 2019 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det har jeg ikke , er veldig fornøyd. Så meg bare lei av forståsegpåere i tråder og media, der de fraråder mennesker med ønske om forandring. Skal du fortelle meg hvor selvtillit sitter? Er 100% sikker på at jeg har mere selvtillit og en bedre selvfølelse enn deg. Se bare på posten din, hatefulle ”kvinne”. Du er jo som en brennmanet. Tyder på lav selvfølelse. Anonymkode: e2ae1...90e Jeg har det meget bra med meg selv, takk. Da tror jeg det står verre til med deg. Mennesker som oppretter innlegg på nett med det formål å provosere, er svært ofte ensomme, bitre og konstant på jakt etter bekreftelse fordi de mangler mening og mål i livet sitt. Men det er egentlig ganske enkelt: Jeg fokuserer på mitt liv og underliv og lar andres være i fred - med mindre det finnes et gjensidig ønske om å fikle med hverandres 😊 Anonymkode: 6ab2b...a3b
Modify Skrevet 6. februar 2019 #27 Skrevet 6. februar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har jeg opprettet denne posten for å provosere ? Er du ikke helt riktig navla. Det er jo du som siterer meg og forsøker så godt du kan å provosere. Du bare slang deg inn i en post det jeg snakket med et annet menneske. Ekle kvinnfolk. Anonymkode: e2ae1...90e Haha, bare la henne være . Hun er et skikkelig nettroll. Det er lett å se hvem som prøver å provosere 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2019 #28 Skrevet 6. februar 2019 Vi mennesker skal altså prøve å kontrollere alt... ned til utseendet på underlivet. Så sitter vi der da, med designermus, stappfulle klesskap og digre hus med tomme rom. Håper de føler på lykke der de sitter. Anonymkode: 2b6d1...fa3 1
Christina82 Skrevet 6. februar 2019 #29 Skrevet 6. februar 2019 Innlegg slettet for brukerdebatt, tilsvar til dette og avsporing. Ninab82,mod
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2019 #30 Skrevet 6. februar 2019 4 timer siden, Modify skrev: Haha, bare la henne være . Hun er et skikkelig nettroll. Det er lett å se hvem som prøver å provosere Psykiatri vett. Anonymkode: e2ae1...90e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå