AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #1 Skrevet 5. februar 2019 Er så lei av alle som mener at ei "designermus“ ikke er innafor. Kirurgene skjærer jo ikke av alt så du ser ut som en 11-åring. Tenk på de med 6 cm store lepper og en gedigen klitoris. Skal folk få mene hva de burdte gjøre og ikke gjøre? Anonymkode: e2ae1...90e 1
Scoops Skrevet 5. februar 2019 #2 Skrevet 5. februar 2019 Altså jeg syns det er innafor visst det er noen som virkelig sliter med det,men syns det er trist med de som fikser bare for og fikse,folk må heller godta at sånn er de og at man alle er forskjellige 3
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #4 Skrevet 5. februar 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hot or not? Anonymkode: 72878...daa Hooooot ooooor noooooooot. Anonymkode: e2ae1...90e 1
Hr. Aktiv Skrevet 5. februar 2019 #5 Skrevet 5. februar 2019 Intimkirurgi er helt utafor allfarvei for min del ihvertfall. 2
Million Skrevet 5. februar 2019 #6 Skrevet 5. februar 2019 "Gedigen klitoris"? Det er vel ingen ved sine fulle fem som finner på å la noen kirurg skjære i klitoris og risikere å miste all følelse for alltid? 15
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #7 Skrevet 5. februar 2019 Er nok enkelt for oss som har et «normalt» utsendte i underlivet å si at det ikke er greit å gjøre det. Men jeg kan virkelig forstå hvorfor noen gjør det når de har virkelige problemer. Eller bare for store lepper osv. Folk må få kunne gjøre hva de vil med sin egen kropp. Er vel ingen som går rundt og tenker nei jeg skal gjøre det fordi hun der har sånn. Er mange andre realistiske grunner til at folk gjør det. Anonymkode: c4f1f...ce2 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #8 Skrevet 5. februar 2019 4 minutter siden, Million skrev: "Gedigen klitoris"? Det er vel ingen ved sine fulle fem som finner på å la noen kirurg skjære i klitoris og risikere å miste all følelse for alltid? Skjærer jo bare i hetta. Akkurat som forhuden til gutta. Anonymkode: e2ae1...90e 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #9 Skrevet 5. februar 2019 Er det ikke bare fordeler med stor klitoris? Anonymkode: 16527...a4a 1
Ginavn Skrevet 5. februar 2019 #10 Skrevet 5. februar 2019 Folk må gjøre som de selv vil med underlivet. Å si at intimkirugri alltid er feil er i mine øyne feil. Her tenker jeg på de som har mer enn normalt (og begrepet normalt favner vidt) og som fysisk og psykisk sliter med dette daglig. Grensa går jo riktignok et sted, og når en føler livet faller i grus fordi den ene kjønnsleppa henger 4 millimeter lengre ned enn den andre, er det kanskje på tide å oppsøke hjelp 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #11 Skrevet 5. februar 2019 Kommer mannen før deg? Fjern den ekle forhuden hans og han blir mindre følsom og holder lenge nok til at dere kommer samtidig Jasså? Var der knivkutting i kvinners underliv du mente da du startet tråden ja? Jaja, det var nå trist. Anonymkode: eafb4...8c5
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #13 Skrevet 5. februar 2019 Om du får kommentarer når du er med en mann så skjønner jeg det litt. Ingen vil høre "oi, det var da ... annerledes..." når en fyr titter der. Går det alvorlig utover selvtilliten kan det jo skjønnes. Litt. Men da bør det være ekstremt unormalt. Anonymkode: ce571...542 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2019 #17 Skrevet 6. februar 2019 Av kosmetiske årsaker - not. Det finnes tilfeller der underlivet er til plage. Man kan f.eks få gnagsår på de indre leppene om de er lange/foldete, eller man kan ha for trang forhud. Da er det absolutt innafor å rette på det kirurgisk. Men årsaken til at jeg foretrekker partnere som ikke har foretatt/ønsker kosmetiske inngrep, sitter i hovedsak i hodet. Mennesker som er trygge og komfortable nok i seg selv til å vise seg frem helt uperfekt er - i mine øyne - langt mer sexy enn et perfekt konstruert underliv. Anonymkode: 6ab2b...a3b 2
Missfitness Skrevet 6. februar 2019 #18 Skrevet 6. februar 2019 Hvis det kan være til hjelp for noen som føler de har problemer med det, så er vel det fint det. 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2019 #19 Skrevet 6. februar 2019 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det ikke bare fordeler med stor klitoris? Anonymkode: 16527...a4a Ikke hvis du har små lepper og klitorisen henger. Veldig lite pent. Anonymkode: e2ae1...90e 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2019 #20 Skrevet 6. februar 2019 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Av kosmetiske årsaker - not. Det finnes tilfeller der underlivet er til plage. Man kan f.eks få gnagsår på de indre leppene om de er lange/foldete, eller man kan ha for trang forhud. Da er det absolutt innafor å rette på det kirurgisk. Men årsaken til at jeg foretrekker partnere som ikke har foretatt/ønsker kosmetiske inngrep, sitter i hovedsak i hodet. Mennesker som er trygge og komfortable nok i seg selv til å vise seg frem helt uperfekt er - i mine øyne - langt mer sexy enn et perfekt konstruert underliv. Anonymkode: 6ab2b...a3b Der er vi uenig. Ingen med et ekkelt underliv viser seg selv fram med selvtillit. Hvis du viser deg fram med selvtillit, ser du nogenlunde “normal“ ut. Anonymkode: e2ae1...90e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå