AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #1 Skrevet 5. februar 2019 Jeg er veldig glad i å kjøpe brukt da det er veldig miljøvennlig, og du kan få enormt god kvalitet for en billig penge. Tise er godt brukt av meg, men jeg begynner å bli litt skeptisk til selgerne der inne og hvor pålitelig Tise faktisk er. Blant annet er det mange unge jenter, som legger ut et stort antall Ganni-kjoler hver, som ble utsolgt i butikkene i sommer. Hvorfor skal du ha så mange like kjoler, og hvorfor selger du alle? Er det fordi de jobber på en butikk og får de for innkjøpspris at de har råd til å kjøpe og selge etter? Eller er det tyvegods? Eller fake ting rett og slett? Ser også at mange der selger vesker til mange tusen kr, uten ordentlige bilder eller bevis for at det er ekte. Er det noen andre her som bruker Tise som også har stusset på dette eller vet hvor trygt det er å bruke det? Anonymkode: 90dd5...287
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #2 Skrevet 5. februar 2019 Jeg har kun solgt via tise, og da mest sportsutstyr eller klær til under 1000 kr. Det jeg reagerer på er at om jeg legger ut noe til 200 kr, får jeg meldinger med "40 kr og jeg tar den!". Anonymkode: 487d4...ec7
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #3 Skrevet 5. februar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har kun solgt via tise, og da mest sportsutstyr eller klær til under 1000 kr. Det jeg reagerer på er at om jeg legger ut noe til 200 kr, får jeg meldinger med "40 kr og jeg tar den!". Anonymkode: 487d4...ec7 Ja, jeg kan se for meg at skambud er ganske irriterende og utbredt der inne... Anonymkode: 90dd5...287
SaltLakris Skrevet 6. februar 2019 #4 Skrevet 6. februar 2019 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er veldig glad i å kjøpe brukt da det er veldig miljøvennlig, og du kan få enormt god kvalitet for en billig penge. Tise er godt brukt av meg, men jeg begynner å bli litt skeptisk til selgerne der inne og hvor pålitelig Tise faktisk er. Blant annet er det mange unge jenter, som legger ut et stort antall Ganni-kjoler hver, som ble utsolgt i butikkene i sommer. Hvorfor skal du ha så mange like kjoler, og hvorfor selger du alle? Er det fordi de jobber på en butikk og får de for innkjøpspris at de har råd til å kjøpe og selge etter? Eller er det tyvegods? Eller fake ting rett og slett? Ser også at mange der selger vesker til mange tusen kr, uten ordentlige bilder eller bevis for at det er ekte. Er det noen andre her som bruker Tise som også har stusset på dette eller vet hvor trygt det er å bruke det? Anonymkode: 90dd5...287 Tanken har slått meg også. "Ny med lapp fortsatt på. Ingen kvittering." har jeg sett flere ganger. Det får meg til å lure på hvor disse varene kommer fra.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2019 #5 Skrevet 6. februar 2019 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har kun solgt via tise, og da mest sportsutstyr eller klær til under 1000 kr. Det jeg reagerer på er at om jeg legger ut noe til 200 kr, får jeg meldinger med "40 kr og jeg tar den!". Anonymkode: 487d4...ec7 Ååååh HATER det der!!! Jeg skulle en gang selge en skinnjakke jeg hadde kjøpt ny for 5000 for 700 kr. Nesten ubrukt. Og så skriver folk (innimellom alle som vil kjøpe til 700) at de tar den før 300.. Jeg får lyst å skrive at "det kan du ta rennefart og drite i!" Anonymkode: 218b1...58b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå