AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #1 Skrevet 5. februar 2019 Går på vgs, og skal på jobbintervju hos en lokal café i morgen. Har aldri vært på et jobbintervju før. Noen som har tips til hvordan oppføre seg, hva man skal svare på ulike spørsmål osv? jeg skjønner jo at man åpenbart skal kle seg passende, være høflig, men er det noe mer jeg kan gjøre? Anonymkode: 277ff...a64
Sphynx Skrevet 5. februar 2019 #2 Skrevet 5. februar 2019 Du skal svare på det de faktisk spør om og komme med spørsmål tilbake. I mange tilfeller vil arbeidsgiver bare ha en ansatt som faktisk vil jobbe der og som vil gjøre sitt for å ha det trivelig på jobb. Det er narutlig å være nervøs på et intervju, så bare vær ærlig om det og at det er ditt første jobbintervju. Det kan være lurt å forberede seg på spørsmål man kan få, men også å tenke over hva du også vil spørre om Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #3 Skrevet 5. februar 2019 11 minutter siden, Sphynx skrev: Du skal svare på det de faktisk spør om og komme med spørsmål tilbake. I mange tilfeller vil arbeidsgiver bare ha en ansatt som faktisk vil jobbe der og som vil gjøre sitt for å ha det trivelig på jobb. Det er narutlig å være nervøs på et intervju, så bare vær ærlig om det og at det er ditt første jobbintervju. Det kan være lurt å forberede seg på spørsmål man kan få, men også å tenke over hva du også vil spørre om Lykke til! Takk! skrik ut om noen fler har tips til meg:) Anonymkode: 277ff...a64
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #4 Skrevet 5. februar 2019 På en sånn type jobb, mens du fortsatt er ung, er det viktigst at du fremstår som blid, ryddig og arbeidsom. Smil, slapp av og svar så godt du kan. Anonymkode: f62b3...694
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå