AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #1 Skrevet 5. februar 2019 Jeg er i en alder av 22 og har veldig lyst på barn, jeg har vært sammen med samboeren min nå i 3år som nærmer seg 30 og føler dette er veldig riktig. Eneste er at jeg har igjen over 3år med utdanningen min og den er vanskelig å fullføre på bygda. Bør jeg «bare holde i?» Anonymkode: ab4ab...0ef
janeikanskje Skrevet 5. februar 2019 #2 Skrevet 5. februar 2019 (endret) . Endret 17. juni 2019 av janeikanskje
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #3 Skrevet 5. februar 2019 Tenkte på grunn av praksis 😊 Anonymkode: ab4ab...0ef
Gjest BearMama Skrevet 5. februar 2019 #4 Skrevet 5. februar 2019 (endret) Du er fremdeles ung som 25 åring. Nyt friheten og det å kunne være spontan og ikke har noe forpliktelser frem til du er ferdig med skolen. A4 livet med skutte øyne, for lite søvn og hverdagsmas kommer tidsnok og varer lenge 😬 Endret 5. februar 2019 av BearMama
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #5 Skrevet 5. februar 2019 21 minutter siden, BearMama skrev: Du er fremdeles ung som 25 åring. Nyt friheten og det å kunne være spontan og ikke har noe forpliktelser frem til du er ferdig med skolen. A4 livet med skutte øyne, for lite søvn og hverdagsmas kommer tidsnok og varer lenge 😬 Så enig! Hvorfor stresse med å få en hverdag full av stress, kjas og mas for å sette det på spissen. Anonymkode: d375f...171
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå