Gå til innhold

Praktisk men stilig hverdagsmote for oss med litt former.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 3 barnsmor, og jobber med barn. Antrekkene mine må være behagelige, pene og praktiske. Jeg er godt over 30 år, og har en skikkelig mammakropp str 40/L ish ( kommer litt ann må) Det skal ikke MYE til før jeg kler meg slik at jeg ser større ut, eller at det blir for «kjærringpreg» over det hele. 

Spam meg med gode forslag a.. trenger å utvide horisonten her 🤗

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For en respons 😂 trodde det skulle være moro å finne frem bilder av plagg dere har kjøpt som dere er fornøyde med. 

Ingen? 😳

Skrevet

Har ingen bilder men anbefaler Pinterest hvis du ikke bruker det allerede. Søk på nøkkelord og lagre det du liker, og etter hvert får du mer forslag basert på det samme. Supert for inspirasjon! :) 

Anonymkode: 9bbd0...fee

Gjest Tigress
Skrevet

Det er jo umogleg å seie kva du skal gå i. Det viktigaste for å sjå bra ut er at kleda passar. Det er jo ein jobb du må gjere sjølv. 😞

Skrevet

Sliter med de samme...Har giga pupper, men smal midje. Alt av dagens mote ser ut som ett telt på meg. Ikke vil jeg løpe rundt i kjoler bestandig heller og er ikke komfortabel med ettersittende klær. Jeg har bare gitt opp.

Anonymkode: 7a10f...4f9

Skrevet
11 timer siden, Tigress skrev:

Det er jo umogleg å seie kva du skal gå i. Det viktigaste for å sjå bra ut er at kleda passar. Det er jo ein jobb du må gjere sjølv. 😞

Lurte jo bare på hva dere andre liker å gå med. 

Skrevet
På 9.2.2019 den 0.05, gurine skrev:

Lurte jo bare på hva dere andre liker å gå med. 

Det går mye i smale, mørke jeans, en enkel topp, en lang cardigan og skjerf for tiden. På beina bruker jeg ankelboots/Chelseaboots. Innimellom kler jeg meg i skjørt med tykk, sort strømpebukse under (H&M har en fantastisk behagelig "shaping"-strømpebukse i 100 denier), en pen strikkegenser og støvletter med litt hæl. Et annet antrekk jeg er glad i, er dressbukser i "joggebuksestil"  også kombinert med en fin genser, alternativt en pen t-skjorte og "skinn"-jakke eller er uformell litt løstsittende blazer.

Skrevet
Akkurat nå, Roci skrev:

Det går mye i smale, mørke jeans, en enkel topp, en lang cardigan og skjerf for tiden. På beina bruker jeg ankelboots/Chelseaboots. Innimellom kler jeg meg i skjørt med tykk, sort strømpebukse under (H&M har en fantastisk behagelig "shaping"-strømpebukse i 100 denier), en pen strikkegenser og støvletter med litt hæl. Et annet antrekk jeg er glad i, er dressbukser i "joggebuksestil"  også kombinert med en fin genser, alternativt en pen t-skjorte og "skinn"-jakke eller er uformell litt løstsittende blazer. 

Skrevet

Men jobber du i barnehage eller skole?

Jeg er overvektig, stor rumpe, store lår, mindre mage og store pupper. Jeg bruker bare kjoler, da de som går inn i livet, og lett ut, knelengde, og nå på vinteren med tykke strømpebukser til. Men hadde jeg jobbet i barnehage, hadde jeg brukt behagelige bukser med genser til. Men er jeg lærer, kan jeg fint bruke hverdagskjoler. 

Anonymkode: 8f0db...58a

Gjest Tigress
Skrevet

Eg går mykje i jeans eller skjørt, med ein pen genser eller ein bluse til. Ofte poncho over, eg frys lett. Eg skiftar av meg yttersko på jobb, og går anten med pumps, brogues eller joggesko inne. Eg prøver å bruke joggeskoa berre til kjole og skjørt, så er eg i alle fall skikkeleg kledd ned til tærne, og om eg går med jeans og genser (som i dag), så har eg anten brogues (som i dag) eller pumps. Eg har kjøpt meg eit par superlekre pumps (på bruktbutikk) i spaserskohøgde, dei går til mest alt, og dressar opp alle antrekk. Men sidan eg har hallux valgus kan eg ikkje gå med høge hælar kvar dag. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...