AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #1 Skrevet 5. februar 2019 Hadde dere orket å vært sammen med en sånn mann? Anonymkode: c9c0b...749
VoodooChild Skrevet 5. februar 2019 #2 Skrevet 5. februar 2019 Den informasjonen sier oss jo ingenting. Hva er det han nesten ikke bruker penger på? 4
magikeren Skrevet 5. februar 2019 #3 Skrevet 5. februar 2019 Det kan bety alt fra at han er naturlig minimalist og har lite behov for nye klær, interiør, spise ute ofte osv Eller det kan bety han er gjerrig og snurper inn lommeboka Man kan godt bruke lite penger,men samtidig syntes det er helt greit og fint å gå ut når man føler for det eller ellers bruke penger. Om man er naturlig minimalist som singel, så betyr ikke det at man aldri bruker penger i et forhold på reiser og andre aktiviteter sammen 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #4 Skrevet 5. februar 2019 Mat .fornøyelser.Han lever svært billig.Spiser ikke middag hver dag osv.jeg er motsatt har kanskje litt problemer med å få pengene til å rekke.elsker å spise ute,kino.Teater . Anonymkode: c9c0b...749
Gjest Dævendøtte Skrevet 5. februar 2019 #5 Skrevet 5. februar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hadde dere orket å vært sammen med en sånn mann? Anonymkode: c9c0b...749 Er stor forskjell på å være sparsommelig og gjerrig eller smålig. Jeg bruker ikke penger på feks klær, smykker, sminke osv.. men til gjengjeld kan jeg fint svi av mye penger på helgeturer og mat. Og jeg deler alltid hvis det passer seg sånn, er aldri den som lurer meg unna utgifter på noen måte.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #6 Skrevet 5. februar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Mat .fornøyelser.Han lever svært billig.Spiser ikke middag hver dag osv.jeg er motsatt har kanskje litt problemer med å få pengene til å rekke.elsker å spise ute,kino.Teater . Anonymkode: c9c0b...749 Dere høres veldig forskjellige ut, så det tror jeg ikke er noen god match. Hadde ikke orket å involvere meg med en mann som ikke prioriterer skikkelig mat i hverdagen en gang. Livet er for kort til å leve på brødskiver og nudler når man er voksen og ferdig med studentlivet. Og hva skulle dere gjort sammen på fritiden når han ikke vil bruke penger på noe? Du måtte avstått fra kino og teater og restaurantbesøk, ja alt. Det høres kjedelig ut å sitte hjemme i sofaen fordi det er gratis og ikke koster noe. Har han engang tv? Eller er han for gjerrig til å betale NRK lisensen også? Anonymkode: 39ef0...29d 5
Gjest Dævendøtte Skrevet 5. februar 2019 #7 Skrevet 5. februar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Mat .fornøyelser.Han lever svært billig.Spiser ikke middag hver dag osv.jeg er motsatt har kanskje litt problemer med å få pengene til å rekke.elsker å spise ute,kino.Teater . Anonymkode: c9c0b...749 Tja, å ikke spise middag hver dag, selv om han har råd til det, finner jeg ikke tiltrekkende, for å si det sånn. Kino og teater ville jeg aldri brukt penger på, men restaurantbesøk derimot... Bruker heller ikke penger jeg ikke har, det kunne ikke falle meg inn å dra kredittkortet på ting jeg ikke trenger.
Gjest Nina1975 Skrevet 5. februar 2019 #8 Skrevet 5. februar 2019 Dere høres altfor forskjellige ut på det område til at det er holdbart.
Duff Skrevet 5. februar 2019 #9 Skrevet 5. februar 2019 Trenger ikke være sparsommelig heller. Noen har bare ikke behov for å bruke penger utenom det nødvendige. De er fornøyd med det de har uten at de er det for å spare eller kjipe på noe. 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #10 Skrevet 5. februar 2019 Jeg kunne vært den mannen du snakker om OP. Jeg bruker lite penger på mat, transport, klær osv. En sjelden gang slår jeg til på en reise eller elektronikk. Ønsker ikke en dame som skal presse meg til å bruke mer penger på ting jeg ikke er komfortabel med. Så OP, hvis du absolutt skal fortelle denne mannen hva han skal bruke penger på så passer dere nok ikke sammen. Anonymkode: 0639f...153
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #11 Skrevet 5. februar 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Du måtte avstått fra kino og teater og restaurantbesøk, ja alt. Han er vel kanskje ikke et overfladisk fjols, slik som visse andre? Anonymkode: f6b99...120
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #12 Skrevet 5. februar 2019 Bruk dine egne penger. Anonymkode: 45cc6...be8 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #13 Skrevet 5. februar 2019 3 minutter siden, AnonymBruker said: Bruk dine egne penger. Anonymkode: 45cc6...be8 ? Anonymkode: b86f0...981
SoWhat? Skrevet 5. februar 2019 #14 Skrevet 5. februar 2019 Eh. Jeg bruker veldig lite penger. Lager mat som jeg kan ha hele uka. Enten i kjøleskap eller fryseren. Jeg er glad i mat, men spiser bare ikke så mye. Handler sjelden klær fordi jeg har kvalitetsklær som brukes et par, tre sesonger. Kjøper svært lite snacks, brus osv. Så hva skal jeg bruke penger på da ? Syns det er kjempehyggelig å kunne hjelpe andre om de trenger å låne. Får alltid tilbake! Jeg spanderer middag osv på et par venner som ikke har særlig med penger. Jeg bruker mye på gaver. Så jeg liker å gi bort/hjelpe. Det er bare at jeg er veldig langt fra noe shoppingmenneske ol. Det vil virkelig ikke si at en er gjerrig altså. Det er det siste folk rundt meg ville ha sagt. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå