Gå til innhold

Verpesjuk av KG

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere enn meg som blir det?😂

Anonymkode: 95ab1...5a5

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

På ingen måte, når man leser alle trådene om utslitte foreldre og tidsklemme....

Anonymkode: 807b0...45f

• Liker 3
Skrevet

Snarere tvert imot. Kg er et perfekt prevansjonsmiddel. 

• Liker 5
Gjest Mango1234
Skrevet

Haha, nei! 

Kg fungerer mer som «prevensjon» for meg!! Det er jo så mye negativt her, hehe!

Skrevet

Kan jeg ikke skjønne. Leser du ikke om alle problemene man har med "barnefar", som ikke "hjelper til" og er lat, alle utslitt småbarnsmor-trådene, alle stemor og bortskjemte stebarns-trådene, alle "jeg er så sliten"?
Og på samlivsforum....

Anonymkode: f07e7...408

Skrevet
6 minutter siden, Sinsiew skrev:

Snarere tvert imot. Kg er et perfekt prevansjonsmiddel. 

Å så fint, kaster pillene nå og leser heller KG før jeg får spruten. Fungerer det ikke så skylder jeg på deg,hahahaha

Anonymkode: e0032...551

• Liker 1
Skrevet

Det er jo koselig med de tolke test-trådene og sånn, syns det er så fint når de blir så glade og å høre om hvordan det går og oppturer og nedturer også kjenner jeg på en liten følelse av å ha lyst på barn nå haha. Så går det ofte over igjen når jeg tenker gjennom det igjen 😁

• Liker 4
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å så fint, kaster pillene nå og leser heller KG før jeg får spruten. Fungerer det ikke så skylder jeg på deg,hahahaha

Anonymkode: e0032...551

Helt greit :)

Gjest Krampus
Skrevet

Er barnefri og fornøyd med det, kg har aldri gjort at jeg har hatt lyst til å forandre mening om egne barn. Tror aldri jeg har lest en tråd om barn her inne som ikke handler om ett eller annet jeg er glad jeg slipper å ha i livet mitt. 

Skrevet

Nei det er HELT motsatt for meg, KG gjør at jeg får mindre lyst på barn, gå igjennom barseltid osv. Bare så synd jeg allerede var gravid da jeg rotet meg borti familie/gravid-forumet 😪😪

Anonymkode: 99af4...795

• Liker 1
Skrevet

:hoho:

Nei.

Anonymkode: a4fb6...73c

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei det er HELT motsatt for meg, KG gjør at jeg får mindre lyst på barn, gå igjennom barseltid osv. Bare så synd jeg allerede var gravid da jeg rotet meg borti familie/gravid-forumet 😪😪

Anonymkode: 99af4...795

Haha åneeei det hørtes ikke greit ut håper du klarer å holde motet oppe 😋

Skrevet

Virkelig? Du blir inspirert av menneskene på kg og tenker at du vil dine barn skal vokse opp med slike vidunderlige mennesker? At barna dine får det godt blant menneskene på kg som er leger, lærere, pedagogoer osv?

Skulle jeg basere barneønske av hvordan mennesker er på kg, så hadde jeg vært for tvangssterilisering av hele befolkningen

Skrevet

Helt motsatt og jeg er planlagt gravid! Blir jo bekymret for at jeg har ødelagt hele livet mitt med å bli gravid, når jeg leser her inn!

Anonymkode: c2ea1...e8f

Skrevet

Nei! Jeg er her inne regelmessig, så jeg ikke skal finne på noe dumt å lage en nr to. 

Når romantiseringen kommer snikende, tar jeg bare en snartur hit for litt hard realisme. 

Blir du verpesyk av kg, er du allerede fortapt. Da lider du i såfall av svært selektiv lesning. 

Jeg blir mer verpesyk av å lese total ruptur enn av kg. 

Anonymkode: 85ad3...3ee

• Liker 1
Skrevet

Man mister vel både sexlyst og barneønsker av KG.

Anonymkode: ab263...d46

• Liker 2
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg blir! Det er vel ikke kg som er grunnen til at jeg er verpesyk, men blir jo ikke bedre når jeg "henger" på kg. Så kanskje litt selektiv lesing som en annen nevnte 😆

• Liker 1
Skrevet

Ja, jeg får skikkelig lyst på baby igjen av babyforumet! 🙈🤰🏼

Anonymkode: 4abeb...287

• Liker 1
Skrevet

Tvert imot. Ingenting hjelper mer om ønske om barn enn å lese på kg om slitne mødre og håpløse fedre. 

Anonymkode: d9c71...0cd

Skrevet
På Tuesday, February 05, 2019 den 12.35, AnonymBruker skrev:

Snarere tvert imot!       

Anonymkode: d898c...90b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...