Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som er i mot babyshower trenger ikke svare. 

Mer det vanlig med babyshower for barn nr.2? Har en venninne som er gravid med nr. 2 nå, og jeg vet ikke hva som er vanlig. Jeg arransjerte en for henne med nr.1, men nå er heg usikker...

Anonymkode: c3b6f...efc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært på et par babyshowers for barn nr. 1, men når de har fått nr. 2 så har det ikke vært noe. 

------------

-Josefine. 

Anonymkode: 04394...088

Skrevet

Nei det er ikke "vanlig" å ha babyshower med nr 2, men det er sikkert flere som gjør det likevel :) Skikken er nå den første, og siden hun fikk da så er det 100% og absolutt innenfor at det ikke blir babyshower til nr 2. Hadde hun ikke hatt med første ville jeg faktisk vurdert å laget til en kveld ilag ihvertfall, med god mat og litt kos :) 

Anonymkode: f5c9f...dc8

• Liker 3
Skrevet

Kun første her vi bor. 

Anonymkode: d1cdc...749

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei det er ikke "vanlig" å ha babyshower med nr 2, men det er sikkert flere som gjør det likevel :) Skikken er nå den første, og siden hun fikk da så er det 100% og absolutt innenfor at det ikke blir babyshower til nr 2. Hadde hun ikke hatt med første ville jeg faktisk vurdert å laget til en kveld ilag ihvertfall, med god mat og litt kos :) 

Og dette kan du gjøre uansett :) 

• Liker 2
Skrevet

Her i området har de hatt både for den første, den andre og den tredje... men kan ha noe med unge mødre trenden.

Anonymkode: c961b...33c

Skrevet

Litt miljøavhengig tror jeg.. noen steder er det vanlig, andre ikke.. Jeg har hørt om begge deler. Kommer nok litt an på vennegjengen og, om det er en sånn stor gjeng som eeeelsker sånne ting, så kjører de vel på for hver unge. Mens er det en litt mer «vanlig» gjeng, så nøyer de seg med førstemann.. 

Anonymkode: 51896...e8b

Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her i området har de hatt både for den første, den andre og den tredje... men kan ha noe med unge mødre trenden.

Anonymkode: c961b...33c

Vanlig her, og vi er definitivt ikke typisk unge mødre 😅

Synes det er hyggelig om det er barn nr 1 eller 4 jeg. 

Anonymkode: 28bc3...2da

• Liker 2
Skrevet

Her er det babyshower uansett nummer i rekka og uansett hvor mange shower mammaen har hatt før. Man gir jo gjerne gave uansett, så er bare en koselig anledning til å samles! Er ikke ung mor, er 38😏

Anonymkode: 96e52...be1

Skrevet

Du kan spørre henne hva hun ønsker. Har to venninner som venter nr 3. Ei ville ha babyshower og hu andre ville ikke ha. 

Anonymkode: 96e52...be1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...