AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #1 Skrevet 5. februar 2019 Dere som er i mot babyshower trenger ikke svare. Mer det vanlig med babyshower for barn nr.2? Har en venninne som er gravid med nr. 2 nå, og jeg vet ikke hva som er vanlig. Jeg arransjerte en for henne med nr.1, men nå er heg usikker... Anonymkode: c3b6f...efc
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #2 Skrevet 5. februar 2019 Jeg har vært på et par babyshowers for barn nr. 1, men når de har fått nr. 2 så har det ikke vært noe. ------------ -Josefine. Anonymkode: 04394...088
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #3 Skrevet 5. februar 2019 Nei det er ikke "vanlig" å ha babyshower med nr 2, men det er sikkert flere som gjør det likevel Skikken er nå den første, og siden hun fikk da så er det 100% og absolutt innenfor at det ikke blir babyshower til nr 2. Hadde hun ikke hatt med første ville jeg faktisk vurdert å laget til en kveld ilag ihvertfall, med god mat og litt kos Anonymkode: f5c9f...dc8 3
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #4 Skrevet 5. februar 2019 Kun første her vi bor. Anonymkode: d1cdc...749
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #5 Skrevet 5. februar 2019 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei det er ikke "vanlig" å ha babyshower med nr 2, men det er sikkert flere som gjør det likevel Skikken er nå den første, og siden hun fikk da så er det 100% og absolutt innenfor at det ikke blir babyshower til nr 2. Hadde hun ikke hatt med første ville jeg faktisk vurdert å laget til en kveld ilag ihvertfall, med god mat og litt kos Anonymkode: f5c9f...dc8 Og dette kan du gjøre uansett Anonymkode: f5c9f...dc8 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #6 Skrevet 5. februar 2019 Her i området har de hatt både for den første, den andre og den tredje... men kan ha noe med unge mødre trenden. Anonymkode: c961b...33c
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #7 Skrevet 5. februar 2019 Litt miljøavhengig tror jeg.. noen steder er det vanlig, andre ikke.. Jeg har hørt om begge deler. Kommer nok litt an på vennegjengen og, om det er en sånn stor gjeng som eeeelsker sånne ting, så kjører de vel på for hver unge. Mens er det en litt mer «vanlig» gjeng, så nøyer de seg med førstemann.. Anonymkode: 51896...e8b
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #8 Skrevet 5. februar 2019 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Her i området har de hatt både for den første, den andre og den tredje... men kan ha noe med unge mødre trenden. Anonymkode: c961b...33c Vanlig her, og vi er definitivt ikke typisk unge mødre 😅 Synes det er hyggelig om det er barn nr 1 eller 4 jeg. Anonymkode: 28bc3...2da 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #9 Skrevet 5. februar 2019 Her er det babyshower uansett nummer i rekka og uansett hvor mange shower mammaen har hatt før. Man gir jo gjerne gave uansett, så er bare en koselig anledning til å samles! Er ikke ung mor, er 38😏 Anonymkode: 96e52...be1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #10 Skrevet 5. februar 2019 Du kan spørre henne hva hun ønsker. Har to venninner som venter nr 3. Ei ville ha babyshower og hu andre ville ikke ha. Anonymkode: 96e52...be1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå