AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #1 Skrevet 5. februar 2019 Jeg jobber siste semestret nå og starter på et nytt studie til høsten. Jobber på et hektisk lager og trives ok der. Jeg har også fått et nytt jobbtilbud som intervjuer hos SSB. Hva ville du gjort sagt opp og startet på SSB eller forsatt på lager? Hvorfor? Anonymkode: 679e6...b84
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #2 Skrevet 5. februar 2019 Har jobbet på lager i mange år før jeg takket for meg. Lønna holdt meg gående, som var den høyeste jeg har hatt, men du føler deg så verdiløs på et lager fordi du vet du kan byttes ut samme dag som du drar. Som intervjuer får du betalt for å snakke med folk, det høres jo ikke så ille ut? Men du blir sikkert lei av det òg etterhvert 😛 Anonymkode: a55d7...18f
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #3 Skrevet 5. februar 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Har jobbet på lager i mange år før jeg takket for meg. Lønna holdt meg gående, som var den høyeste jeg har hatt, men du føler deg så verdiløs på et lager fordi du vet du kan byttes ut samme dag som du drar. Som intervjuer får du betalt for å snakke med folk, det høres jo ikke så ille ut? Men du blir sikkert lei av det òg etterhvert 😛 Anonymkode: a55d7...18f Ja ja. Men intervjuet folk med med tanke på markedsundersøkelser. Så man utdyper seg inn i det man sksl spørre om og deretter ringe tilfeldig folk og dpørre om de vil svare osv. Litt usukker gidder ikke få mye dritt slengt på øret. Anonymkode: 679e6...b84
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2019 #4 Skrevet 6. februar 2019 Litt vanskelig å svare på, du sier jo ikke hva du studerer eller hva du skal studere når du begynner igjen til høsten. Eller hva du liker å jobbe med, hvordan du ønsker å jobbe.. Det er helt vesentlige spørsmål. Anonymkode: 95086...649
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2019 #5 Skrevet 6. februar 2019 Hva studerer du da? Anonymkode: c494f...e86
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2019 #6 Skrevet 6. februar 2019 Jeg hadde aldri i livet slutta på ett lager for å jobbe som telefonintervjuer, selv ikke med dobbel lønn og fleksitid. Jeg hadde hatet ha en jobb hvor jeg ringte og plaget random folk. Anonymkode: 703d1...fb4 4
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2019 #7 Skrevet 6. februar 2019 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Har jobbet på lager i mange år før jeg takket for meg. Lønna holdt meg gående, som var den høyeste jeg har hatt, men du føler deg så verdiløs på et lager fordi du vet du kan byttes ut samme dag som du drar. Som intervjuer får du betalt for å snakke med folk, det høres jo ikke så ille ut? Men du blir sikkert lei av det òg etterhvert 😛 Anonymkode: a55d7...18f I de aller fleste jobber kan man byttes ut samme dag som man drar.. Anonymkode: 51db5...b70 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2019 #8 Skrevet 6. februar 2019 Jeg blir ikke glad når de ringer for intervjuer. Ikke kan jeg si det fra meg heller.Greit man sier nei takk. Men etter 3dje samtalen på 1 dag så er man ikke lengre hyggelig. Så ville aldri tatt en slik jobb. Anonymkode: 44c3e...b9d 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2019 #9 Skrevet 6. februar 2019 Jeg ville blitt på lageret. Orker ikke sitte stille og prate i tlf en hel dag. 😳 Anonymkode: 4785f...11a 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2019 #10 Skrevet 6. februar 2019 Jeg ville lett holdt meg til lagerjobben. Telefonintervjuer er så til de grader en lavstatusjobb at jeg ville blitt flau over å jobbe der. I tillegg virker det slitsomt å skulle snakke med folk på telefonen hele dagen, du vet aldri hvem som er i den andre enden. Jeg tror det hele tapper deg for energi på en annen måte en fysisk jobb på et lager. Anonymkode: 961a6...43f 3
Kroms Skrevet 6. februar 2019 #11 Skrevet 6. februar 2019 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Har jobbet på lager i mange år før jeg takket for meg. Lønna holdt meg gående, som var den høyeste jeg har hatt, men du føler deg så verdiløs på et lager fordi du vet du kan byttes ut samme dag som du drar. Som intervjuer får du betalt for å snakke med folk, det høres jo ikke så ille ut? Men du blir sikkert lei av det òg etterhvert 😛 Anonymkode: a55d7...18f Hva var timelønnen?
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2019 #12 Skrevet 6. februar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: I de aller fleste jobber kan man byttes ut samme dag som man drar.. Anonymkode: 51db5...b70 Opplæring på en lageransatt: 3 dager + truckførerkurs. = 10 dager. Går ikke utover produksjonen. Ingen fagbrev påkrevd. Ingeniør/fagarbeider: mange års skole innenfor nisjefagfelt + lang opplæring i bedrift. Nei, disse to tingene er ikke det samme. 39 minutter siden, Kroms skrev: Hva var timelønnen? 230 kr timen ca. Hadde alltid over 25k utbetalt. Dette var med 6 års ansiennitet. Startlønn var vel kanskje 195kr timen. Anonymkode: a55d7...18f
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2019 #13 Skrevet 6. februar 2019 Om du studerer ville jeg holdt meg på lageret, telefonjobbing er slitsomt for hodet og vil være tyngre å studere med, lagerjobb er mer bevegelse. Men vil du prøve noe nytt så hvorfor ikke. Anonymkode: 0de43...3d2
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2019 #14 Skrevet 6. februar 2019 Er lagerjobb noe for jenter egentlig? Kunne gjerne tenkt meg det, vil tjene bra og vil ikke jobbe i kontakt med kunder😂 Anonymkode: 71532...c76
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2019 #15 Skrevet 6. februar 2019 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er lagerjobb noe for jenter egentlig? Kunne gjerne tenkt meg det, vil tjene bra og vil ikke jobbe i kontakt med kunder😂 Anonymkode: 71532...c76 Passer for alle som klarer å løfte et kolli mellom 2 - 20 kg med to armer. Da jeg jobbet der var det klart flere menn enn damer, men det er ingenting med yrket som tilsier det er "mannearbeid". Orker du skiftarbeid og vil koste på deg truckførerkurs til 5000kr så er du good to go. Anonymkode: a55d7...18f 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2019 #16 Skrevet 6. februar 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: Er lagerjobb noe for jenter egentlig? Kunne gjerne tenkt meg det, vil tjene bra og vil ikke jobbe i kontakt med kunder😂 Anonymkode: 71532...c76 Hvorfor skulle det ikke være noe for jenter? Jeg stortrivdes iallefall da jeg jobbet på lager. For meg var tyngste kolli ca 3kg. Kjempekoselig å gå rundt å plukke varer og høre på radio. Eneste "negative" jeg merket var at neglene var umulig spare, og om jeg ikke var flink med håndkrem så ble jeg veldig tørr og fikk raskt papp/papirkutt. Anonymkode: 703d1...fb4 1
origin Skrevet 7. februar 2019 #17 Skrevet 7. februar 2019 Jeg har jobbet med telefonintervju tidligere og syntes det var interessant men etter nesten 10 år ble jeg lei+++
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå