Gå til innhold

Har den oppfatning at chubby/feite jenter liker anal?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min egen erfaring sier det, samt kompiser sine. Sant eller ikke sant?

Anonymkode: 1901c...06e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skriver under på den. Jeg aner ikke hvorfor, men samtlige av de feite jentene jeg har ligget med har elsket anal, gjerne også litt hardt.

Jeg har en hypotese om at de kanskje "tåler litt mer" pga. et beskyttende fettlag, men jeg har ikke spurt dem hvorfor de er så glad i anal. Hva enn grunnen er, så er jeg svært glad for at de liker det :)

• Liker 5
Skrevet

Nei!

• Liker 8
Skrevet

Jeg er feit og liker ikke anal.

Anonymkode: b58be...2f9

• Liker 16
Skrevet

Jeg er tynn, og liker anal.

Anonymkode: f163f...c70

• Liker 6
Skrevet

Det er min erfaring også. Tror at de gangene jeg har ligget med en tjukk jente så har det vært et element av fetish der, og terskelen for å eksperimentere er mindre. Blir mer usikker på slanke, flotte jenter da de har "overtaket" på en måte.

Anonymkode: 0cc18...612

• Liker 2
Skrevet

Tror du har misforstått litt, det er nok snarere motsatt. Overvektige har mye større sjanse for å få hemoroider og andre tarmrelaterte problemer, så sannsynligheten er langt høyere for at en slankere person vil ha mindre problematikk i forbindelse med analt samleie. Dette er ganske logisk, spør du meg.

Anonymkode: d4a03...8c9

• Liker 19
Skrevet

Herregud så teit.

• Liker 15
Gjest Hildur70
Skrevet

Jeg er tjukk og vil aldri noensinne ha noe opp i analen. Samme med andre lubne og tjukke jeg kjenner. Har kun ei venninne som liker anal og hun er meget slank

Skrevet

Samme her, jeg er overvektig og hater anal. Så den tror jeg overhodet ikke på, og det sier jo alle damene som har svart her også. Så dette er garantert noe tull. 

Anonymkode: 860b2...184

• Liker 5
Skrevet

Dette stemmer og det er en vitenskapelig grunn til det. De spiser så mye og dermed bæsjer de og mye, det gjør at anuset deres utvider seg og dermed liker de analsex.

Anonymkode: c3aec...f1f

• Liker 7
Skrevet

Det er feite menn som liker å bli tatt i toer'n (eller hvordan det nå blir).

Anonymkode: 592f9...c9b

• Liker 3
Skrevet

Jepp. Menn med liten tiss er glad i anal de også.

Anonymkode: 2425b...bf6

• Liker 9
Skrevet

Jeg er ganske overvektig, og jeg elsker anal. Synes det er veldig deilig.  

Anonymkode: 41674...742

• Liker 3
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette stemmer og det er en vitenskapelig grunn til det. De spiser så mye og dermed bæsjer de og mye, det gjør at anuset deres utvider seg og dermed liker de analsex.

Så alle menn liker analsex, de også da? Godt å vite når jeg ser en litt kraftig kar neste gang. Da vet jeg hva han foretrekker seksuelt. Enten litt mannekos, eller en strap-on fra kjerringa.

Anonymkode: 9b914...205

• Liker 9
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan være noe sannhet i det. Kjenner ei dame som spiste nesten en hel pizzabakeren pizza under 1 time. Får meg litt til å tenke på hvordan det gikk med henne på do når maten må ut. Bæsjen må jo være ganske lang og tykk, større enn en gjennomsnittlig penis tenker jeg. Overvektige damer er nok vandt med å utvide rumpehullet så mye, derfor vil analsex gjøre mindre vondt.

Anonymkode: ba786...a12

• Liker 3
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan være noe sannhet i det. Kjenner ei dame som spiste nesten en hel pizzabakeren pizza under 1 time. Får meg litt til å tenke på hvordan det gikk med henne på do når maten må ut. Bæsjen må jo være ganske lang og tykk, større enn en gjennomsnittlig penis tenker jeg. Overvektige damer er nok vandt med å utvide rumpehullet så mye, derfor vil analsex gjøre mindre vondt.

Anonymkode: ba786...a12

Nettopp!

de tjukke damene jeg har hatt spiser masse og følgelig bæsjer de store lange pølser som over tid gjør at de begynner å like pølse i rumpa....og derifra er ikke veien lang til å mase om analsex hele tiden 😬

Anonymkode: 9d9c5...f4c

• Liker 4
Skrevet

Tenker det er heller damene sin måte for å unngå å få barn med dere! 

Jeg er feit, men ikke faen om jeg tar i analen. Står heller over! 

Anonymkode: 2531a...7f2

• Liker 8
Skrevet

For en vemmelig tråd.

Anonymkode: 718ca...23b

• Liker 18
Skrevet

Rumpa mi er enveiskjørt, det har den alltid vært, Det skal ut ikke inn. 

Anonymkode: 66927...b01

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...