AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #1 Skrevet 5. februar 2019 Jeg er ny på dette med å prøve, men ble litt skeptisk når jeg leste at de fleste har 28 dagers syklus. Hva kan det å ha kort syklus utgjøre for det å bli gravid? Er det vanskeligere? Noen som kan litt om dette? Setter pris på svar:) Anonymkode: 0ecc6...372
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #2 Skrevet 5. februar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ny på dette med å prøve, men ble litt skeptisk når jeg leste at de fleste har 28 dagers syklus. Hva kan det å ha kort syklus utgjøre for det å bli gravid? Er det vanskeligere? Noen som kan litt om dette? Setter pris på svar:) Anonymkode: 0ecc6...372 Jeg har syklus på 26 dager ca, men den siste var 28. jeg har blitt gravid en gang (mistet) så tror ikke det har sånn veldig mye å si😊 Anonymkode: c2717...777
Sportiva Skrevet 5. februar 2019 #3 Skrevet 5. februar 2019 Lengden på syklus har lite eller ingenting å si. Ved å ha kort syklus betyr det jo at du vil ha eggløsning oftere, og dermed større sjanse for å bli gravid (over en lengre periode)
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #4 Skrevet 5. februar 2019 26 dager er ikke kort syklus. Under 20 er definert som kort. Har selv alltid hatt 21 dagers og ikke noe problem med å bli gravid. Anonymkode: a679a...38a
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #5 Skrevet 5. februar 2019 Jeg har alltid hatt 21 dagers syklus og hatt null problem med å bli gravid. Anonymkode: c3e69...05b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå